Mindenek elott koszi, hogy faradoztal! :respect:
Igazabol alurol a csatlakozora lettem volna kivancsi, tehat ahova bedugod a motoron levo csatit.
Boltoltam egy relet, ami FE246BH, es a csatlakozo is ilyen, de ebben csak ket csatlakozasi pont van, L es B. Igazabol a motoromon levo csatlakozot levagta a gazdi, es atalakitotta egy keterintkezo relere, de issszonyatosan vacak :( Neha alig akar elkezdeni villogni, es raadasul ha kieg az izzo hatul, nem veszem eszre, mert semmi nem valtozik. De ez nem erdekes, az mar viszont igen, hogy amikor indexelni akarok, akkor nem eleg a rutin mozdulat, hanem ra kell nezni a muszerfalra, vagy magara az indexre, hogy valoban villog-e...ez kutyara zavar.
Szoval ugy dontottem, hogy relet cserelek. Boltoltam egyet, de nekem az eredeti csatiba 3 vezetek ment. A Service manualt ahogy nezem, ott ket vezeteket irnak. Ennek a relenek 2 csatlakozasi pontja van. Ezert ugy dontottem, hogy mielott elkezdem atalakitani a mocimat ismet, kerdezek toletek. Amugy a relem ugyan igy nez ki, es FE246BH, csak a szama nem 066500-4020, hanem 066500-3990, bar teny, hogy igazsag szerint YZF 600-rol szarmazik...hmmm ossze vagyok zavarodva
Sziasztok Nem tud valaki a 900 as Divi-hez valami leírást...,kezelést,karbantartást, vagy rajzorat? Esetleg szerelési útmutatót....nem mintha szerelni kéne
Kinek van elfekvőben 14x1.5-ös menettel kormányvég vagy nevezhetjük sulynak is.
Akinek van az jelezze köszi előre is mindenkinek.
Igazából XJR400-hoz kéne úgy tudom(nem biztos),hogy ez a két típus alapban megegyezik egymással vettünk a gyereknek egyet és kormánycsaerée kerölt sor,mert enduró kormány volt rajta és az nem jött be neki viszont azon sem volt kormányvég ezért kellene.
Ha esetleg valakinek van ilyen felesleges az jelezze.
Ennek nem vákuumos a benzincsap? Ha igen, akkor teljesen normális, hogy hosszabb állás után kiszárad a karbi és hosszabb idő kell, amíg az feltöltődik ismét. Rakd a benzincsapot "PRI" állásba és hagyd egy kicsit lefolyni a benzint. Persze sok próbálkozás után lehet, hogy a gyertyát is beköpte, de talán nem. Előszőr ezzel kezd, aztán gyertyatisztítás + készísd fel az akksit a hosszú üzemre :-) Biztos minden rendben és menni fog. Olvastam ezekről (és tapasztaltam is a Diverionn-el), hogy nem szeretnek állni. Ezek egyszerűen menni szeretnek mindig.... :-) Nekem amúgy olyan 10-12 napos leállítás után jelentkezik hasonló probléma. Amúgy mindig pöccre indul.
Lementem ma a garázsba ,mert bekattant a fejemben hogy kicsit kéne járatni a mocit egézségügyi okokból Kulcs be, kormányzár ki,gyujtás rá + szivató inditás és csak teker teker de még csak egy kicsit sem kapja el még egy pöffenést sem hallottam Benzin van benne mikor a garázsba be lett téve még ment
most meg szopat már elnézést a kifejezésért,nem tudom most mit csináljak lehet ki kellene szedni a gyertyákat stb ... Megint mindent előről kell kezdeni hülyét kapok , remélem a karbisort nem kell leszedni ,mert ha igen akkor van egy nagyon közeli árok a garázshoz és már gurul is .... na jó ez csak vicc volt ,de aggasztó azért amit művel velem! Szerintetek mit nézzek meg először? (a két képet csak unalomból raktam be )
A mocidrol is hianyzott ez az, megsem okozott gondot
A macskakat pedig egyebkent sem szeressem, ugyhogy: "jokutya "
Remelem nem voltal onzo, es jutalomcsontot kapott
Na a kutyáim működésképtelenné tettek egy macskát... ez nem is hír, de hogy hova lettek a főbb alkatrészek? Most hogy adom vissza a szomszédnak, hiányosan?
En mindig 100%-ra mentem, ami aztan exponencialis modon konvergalt a 0-ba
Volt olyan, hogy a pörgő ott volt a tenyeremben, de mire megkaptam a feladatsort, addigra ugy szetizzadtam, hogy mar lehetetlen volt lapozni. Nah ilyenkor jott a "b" terv: "ugyis csak a feladatsort megnezni jottem be"
Ok, hetvegen teszek egy probat. Csak azert nem most rogvest, mert hideg motort nem gyilkolok, melegiteni meg mindek, ha nem megyek
Szoval hetvegen ugyis butykolos napot tartok, aztan bedurrantom a kazant, es meglesem ezt a nyulacskat is, es majd olvasom a 10/15-ot.
Hát a korra ismertem rögvest az írásodból Matekból meg mindent felteszek egy lapra.Segédeszközök gyártása van folyamatban.Ha elkap akkor meszeltek, ha meg nem sikerülne akkor is meszeltek.Bár a valószínüség számítása a következő félévben lenne, de mint laikus az 50-50%-ot
saccolom a rizikóra, így megteszem amit meg kell tennem
Pénteken ismét bírtokba vehetem a paripát, így egy kis takarítást követően nyomok új képet.
(jó lenne rá még két doboz )
Hát szerintem jobb ha egy xj-Divi tulajnak adod el! Ne kertelj! Ha megírnád nékem a
szilagyi1jozsef@gmail.com -ra az általad kért pénzben kifejezett ellenértékét azt megköszönném.Ha nagyon durváskodsz az árával, akkor én nem is érem fel.
Előre is köszi!
Kecskeméti megjelenés tényleg kötelező szabadprogram!
Matekból nekem is megvót az UV (Utóvizsga), de fizetnem csak a filozófiából kellett az "empirio kriticizmus" miatt (3x). Hiába na, akkor már tuttam, hogy koholmány az egész, és állandóan vitatkoztam a "hittanárunkkal". Azért eresztett át mer a lila után 1 hétel a KISZ-el indultam Oroszhonba, és aszitte majd ott gatyába ráznak.... hááát mi ráztuk ki a szoknyájukból a bárisnyákat..
Gondultuk vóna, hogy ennyire rövid idő alatt igazolódik a nézetem? (Make Love, not War! )
Naon fogták a helyiek. Meg is tanultak magyarul: "Küldj nekem farmer!"
Ugorj be Fehérvárra, a csóri uton a Szedertelep oldalában van a Borso Tibi elmondja, megmutatja, és ha Ő megmutatta, akár jó is lehet! 22 504268, 30 9565515 Szerintem fordulj hozzá, Ő szerel ilyeneket.
Arra jöttem rá, hogy ha álló hejben nehezen vagy lassan kapja fel a fordulatot, és esetleg fel se pörög leszabályzásig, eleve rossz. Itt a dinamizmusára gondolok. Terhelten szintén. A kettő különbségéből rájöhetsz, mennyivel gyengébb. Nekem úgy szaladt be a 10-be mint a kisnyul a bokorba, mintha nem is 10 hanem 15 e/min lenne a teteje.
Tehat: a regisztracio ingyenes, ne remulj meg!
Igazabol alurol a csatlakozora lettem volna kivancsi, tehat ahova bedugod a motoron levo csatit.
Boltoltam egy relet, ami FE246BH, es a csatlakozo is ilyen, de ebben csak ket csatlakozasi pont van, L es B. Igazabol a motoromon levo csatlakozot levagta a gazdi, es atalakitotta egy keterintkezo relere, de issszonyatosan vacak :( Neha alig akar elkezdeni villogni, es raadasul ha kieg az izzo hatul, nem veszem eszre, mert semmi nem valtozik. De ez nem erdekes, az mar viszont igen, hogy amikor indexelni akarok, akkor nem eleg a rutin mozdulat, hanem ra kell nezni a muszerfalra, vagy magara az indexre, hogy valoban villog-e...ez kutyara zavar.
Szoval ugy dontottem, hogy relet cserelek. Boltoltam egyet, de nekem az eredeti csatiba 3 vezetek ment. A Service manualt ahogy nezem, ott ket vezeteket irnak. Ennek a relenek 2 csatlakozasi pontja van. Ezert ugy dontottem, hogy mielott elkezdem atalakitani a mocimat ismet, kerdezek toletek. Amugy a relem ugyan igy nez ki, es FE246BH, csak a szama nem 066500-4020, hanem 066500-3990, bar teny, hogy igazsag szerint YZF 600-rol szarmazik...hmmm ossze vagyok zavarodva
Kinek van elfekvőben 14x1.5-ös menettel kormányvég vagy nevezhetjük sulynak is.
Akinek van az jelezze köszi előre is mindenkinek.
Igazából XJR400-hoz kéne úgy tudom(nem biztos),hogy ez a két típus alapban megegyezik egymással vettünk a gyereknek egyet és kormánycsaerée kerölt sor,mert enduró kormány volt rajta és az nem jött be neki viszont azon sem volt kormányvég ezért kellene.
Ha esetleg valakinek van ilyen felesleges az jelezze.
Köszi mindenkinek !
Ui.És bocs,hogy idetoltam a képem.
most meg szopat már elnézést a kifejezésért,nem tudom most mit csináljak lehet ki kellene szedni a gyertyákat stb ... Megint mindent előről kell kezdeni hülyét kapok , remélem a karbisort nem kell leszedni ,mert ha igen akkor van egy nagyon közeli árok a garázshoz és már gurul is .... na jó ez csak vicc volt ,de aggasztó azért amit művel velem! Szerintetek mit nézzek meg először? (a két képet csak unalomból raktam be )
A macskakat pedig egyebkent sem szeressem, ugyhogy: "jokutya "
Remelem nem voltal onzo, es jutalomcsontot kapott
Volt olyan, hogy a pörgő ott volt a tenyeremben, de mire megkaptam a feladatsort, addigra ugy szetizzadtam, hogy mar lehetetlen volt lapozni. Nah ilyenkor jott a "b" terv: "ugyis csak a feladatsort megnezni jottem be"
Szoval hetvegen ugyis butykolos napot tartok, aztan bedurrantom a kazant, es meglesem ezt a nyulacskat is, es majd olvasom a 10/15-ot.
saccolom a rizikóra, így megteszem amit meg kell tennem
Pénteken ismét bírtokba vehetem a paripát, így egy kis takarítást követően nyomok új képet.
(jó lenne rá még két doboz )
szilagyi1jozsef@gmail.com -ra az általad kért pénzben kifejezett ellenértékét azt megköszönném.Ha nagyon durváskodsz az árával, akkor én nem is érem fel.
Előre is köszi!
Kecskeméti megjelenés tényleg kötelező szabadprogram!
Gondultuk vóna, hogy ennyire rövid idő alatt igazolódik a nézetem? (Make Love, not War! )
Naon fogták a helyiek. Meg is tanultak magyarul: "Küldj nekem farmer!"
No akkor első kötelező foglalkozás: Kecskeméti puszta party
Itt az XJ-seknek kötelező a részvétel, csak a többiek még nem fogták fel.