Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Éppen most van a szabad hetem, szerdáig bármikor ráérek. Mondd meg, hogy mikor és hol találkozzunk és ott leszek.
Következő menetet tudom elképzelni:
1, Nitróval átmosni jól. Aztán silikon eltávolítóval.
2, filler spayal a mélyedéseket feltölteni, visszasziszolni. Itt ki kell takarni, hogy ne terjedjenek szét a hibák.
3, Kevertetni, vagy szerezni full azonos színt (ezen múlik minden!), és ecsetkével, fülpiszkálóval átkenni a kisebb és modell pisztollyal a nagyobb hibákat átfújni.
4, Szintetikus(!) higítóval a feleslegek eltávolíthatóak, teljes száradás után, koptató jelleggel.
5, egyszerű spary nitrólakkal átfújni, akár az egészet.
Ezek a rétegek könnyen eltávolíthatók ujrafényezésnél, akár nitróhigítóval is, de akár fellülfújhatók kétkomponensü lakkal is, ha annyira jól sikerült.
Egy szakipari kérdésem lenne hozzád.Korábban említetted, hogy modell pisztollyal jól lehet javítgatni a festésen.Ha vannak a paripán kis kőfelverődések és lepattogzások azt meg lehet vele oldani?Egy kicsit zavar, hogy pár helyen az alapozó virít .Idén még biztos nem lesz keretem az eredeti gyári szinekre átfujatni, így egy kis javítgatáson gondolkodom.Főleg a fejidomon vannak (nekem) zavaró hiányosságok.
Nem gondolod, hogy a bengával mosok?!?! Akkor mire való a gázolaj?
És már alkatrészt is mostál vele mi? Akkor milyen fogyasztásról beszélnek itt az emberek?
. .
Én 5 litert tettem bele azt azzal vagyok el Október(?) óta!
Paragraf, kéne ujra találkozni. Elvihető a cuccod. Gondolom kéne is ebben a szép időben!
Peesta! Ilyen badarságot ne terjesszél! Ez az értesülésed nem fedi a valóságot.Váz, vagy motor csere esetén kéne ismételten műszakiztatni.
Sok múlik a karbik szinkronján is az tuti.A matuzsálem korú 240 kg saját tömegű vasmadaram túrázásnál utassal ,dobozzal 5,5-ben áll meg. Természetesen én nem rángatom a gázkart mert féltem már az izületeimet a csuklómban Vegyes használatban a saját 110 kg-val a fogyasztás 6,5-nél nem igen megy feljebb, de ezt értsd egy higgadt motorozós élvezkedős stílusban.Előzés kivételével nem igényli a pörgetést, így a fordulatszám mutató kb. 4000-4500 körül található 120-nál.A vezetési stílust sem elfelejteni! Gáz- fék, gáz-fék stílusban nyílván nem ennyi lenne nekem sem. Ha lenne több pénzed akkor egy injektoros V motorral (akár 900-as )tudnád produkálni a 4-5 litert.Nem ccm függő a dolog.
Milyen volt a mai menet?

Amugy pedig mivel neked most repulod van, ezert ne is probalj versenyezni egy xj fogyaztasaval
Haaaaaaaaaaaat :)

Az enyem 5.5-6.5 kozott eszik, varos es palya vegyesben, de palyan ritkan megyek 90 alatt.

Marmint merfoldben :)
Es 1100 az engin.
Akkor a 4-5 literes fogyasztás az 500as gépek sajátossága?Ha teljesítményt akarok akkor etetni kell a lovakat :)
Az én fogyasztásm is 6-7 l között mozog, de én sokat használom városban és kicsit tépem a bajszát a gépnek.
Szeva!
Az én tapasztalatom az, hogy ha nem húzod neki annyira, akkor kijön olyan 5-5,5literböl!
Ha autópályán tartod azt a 140-es utazót, akkor megeszi a 7-8litert is!
Az átlag az a 6-6,5liter!
NEKEM!
Kiváncsi leszek arra, hogy a karburátorszinkron után mennyi lesz a fogyasztás!
Üdv!

Most nézegetek motor magamnak,és egy XJ 600as tűnik elérhetőnek,de egy hirdetésben azt olvastam,hogy 7-8 liter a fogyasztása.Ez valós lehet?Nekem egy kicsit soknak tűnik.
Csáó én annyit szeretnék hozzáfűzni hogy ,ha viszed a biztosítóhoz azt is valahogy rájuk kéne kend,hogy fizessék az uj műszakidat is mert ugyebár ilyen villa cserénél kötelező műszaki vizsgára vinni a mocit,mert a futómű fontos alkatrésze és hibátlanul kell működnie.... (legalábbis én úgy tudom hogy ilyenkor meg kell frissíteni a műszakit,sajnos tapasztalat nem az enyém hanem egy jó barátomé)
Előre bocsátom, nem vagyok szkeptikus, de....: Oldalról ütnek el bennünket a leg kevesebbszer. Hátba se löknek. A motor elektrónikája, de egy elem is elég hosszú ideig képes ellátni egy ledet (lásd: ledes kerékpár hátsó lámpa). Az elem könnyebb mint a generátorka. Elölről ha ég a lámpád és mégis kihajt eléd a fejeden hiába van karácsonyfa akkor se vesz észre..... sajnos.

Viszont, Bundi keréktársat megkérdezném, hogy a rendőrök tudnak vaku villogtatni a lámpájukkal, az hogyan van? Bár szerintem ez se segít. Valami olyan a jó ami szokatlan...., de meddig az? Én alpból félek mindenkitől. Engem a Coupemmal fellökött egy vak Suzukis, és kútnál álló helyzetben tiport el egy busz. Nincs menekvés!
Találtam egy érdekes kis kütyüt.
Windlight

Körbenéztem, hogy hol és mennyiért vesztegetik, de ár az persze sehol sincs. Csak gondoltam feldobom ide.
Én is remélem hogy rendbe lehet hozni a motrot! Sok szerencsét!
Olyan hogy pontos tengelytáv nincs, mivel a hátsó tengelyt a láncfeszesség miatt mozgatod.
Motornál tudtommal nincs. Én most csinálgatom a műszakit, ott mondták, úgyhogy szinte fix.
Csatlakoznék az előttem tanúságot tevő XJ kollégához.... A vázadnak fix nincs baja. Ez egy kemény cucc, nem alufólia, ahol egy ekkora zökkenőnél kidobhatod a cuccost, de avillát tényleg csapd hozzá a biztosítóhoz, meg az elsőfelnit, és egy uj gumit is applikázhatnál centírral.
Indok: 200 körül állat nagyot lehet zuhanni.
A váz kimérés lehetetlen. A nyomtávot (tengelynél mérve) befolyásolja: Az elsővilla berugózottságának szintje, hátsó láncfeszítő helyzete, villaszárak befogási magassága, és még bizti van valami....
Az én gépem sokkal nagyobbat kapott, mégis kibírta, de momo is tudna mesélni szerintem.
Viszont ha tejelsz a biztosítónak, igazán nyomulhat az is! Szóval hajrá! Ezek igazolható cserék!
Még egy kérdés!
A baleseti bejelentő lapon kérték volna a zöldkártya számát! Ez nem az a zöldkártya, amit az autó motorjának a károsanyagmérésénél adnak ki, ugye?
Mert ugye a motornál nincs ilyen!
A tanúkkal ne problémázz, de jobb ha van.A papirodat add be mihamarabb a biztosítóhoz, hogy tavaszra ismét egy jó és biztonságos motorod legyen.Készülj fel, hogy a szemlén mindent elmondjál.Az apróságnak tűnő dolgokat is.A szár és a csapágy cseréjéhez ragaszkodjál!A szár hivatalosan nem egyengedhető!
alkatrész.Ha ezeket nem akarja a kár"szakértő" felírni akkor ragaszkodjál a szakszervizes javításhoz és számlafizetéshez.Kérdezd meg tőle, ha puposkodik, hogy ha elszállsz egy kanyarban a csapágy beragadása, vagy a futómű szögváltozása miatt, akkor a biztosítónak való spórolás megéri a sittet?
De ne legyenek ilyen szituk! Ezeket azért írtam csak le, hogy Te ne hibázd el a dolgot.
Csak ügyesen!
Ha elismerte, es ezt papiron ala is irta, a papir rendesen van kitoltve, akkor nem szukseges tanu. Rendor csak ket esetben, ha szemelyi serules tortenik, vagy ha felek nem tudnak meg1ezni.
Mellekesen, minden mas esetben kitorolheted a popodat a tanukkal.
A masik fel pedig mindig nagyon keszseges, amig el nem megy a helyszinrol, ezt sajnos tapasztalatbol tudom. Szoval igen, papir kell minden esetben, max ha kesobb meg tudtok egyezni, akkor szet lehet tepni! En egyszer egy automon ennek az elmulasztasan (mivel a vetkes fel megadta az elerhetoseget, es vallata, hogy terit minden karomat...en naivan elhittem) buktam egy muanyag lokharito javitast, egy indexet es egy lampat! Csupan csak azert, mert akkro ott a helyszinen nem latszott semmi, csupan egy picike tort le az inxebbol, viszont bontas utan kiderult, hogy hatulrol minden muanyag alkatresz szanaszet tort...termeszetesen a vetkes miutan meglatta, meg azt is letagadta, hogy magyarorszagon volt akkor...

Ez csak egy picike pelda arra, amit xj kollega ecsetelt. Papir marpedig kell!