Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Halal!

Tobbieknek bocs az OFF ert :)

Asszem te tudod a szamomat, de ha nem : 077 5825 3774.
Hija man fol, oszt megbeszeljuk.

Pa.
Köszi mindenkinek az észrevételt, javaslatot. Sajnos valószínüleg nem tudom megúszni a karbi cserét, de mint tudjuk a remény hal meg utóljára... Szóval tavasszal teszek még egy próbát új szőrőkkel, olajjal + gyertyával és ha úgy sem tudom értelmes szintre vinni a fogyasztást, akkor jöhet a karbi csere.

Szóval mégegyszer köszi mindent és jó hétvégét.

ps: Berber! Nem feledkeztem meg rólad!
amugy emilt nezel? Mert irtam neked...errol a csokarol irhatnal reszleteket, amugy ismerek ott egy muhelyt, ahol magyar dolgozik, a Szabiekhoz kozel, ok csereltek az olajat, szurot, es ok adtak az arajanlatot a beszabalyzasra is... nem ugyan az? hmmm

terjunk mar at valami kozvetlenebb formara, mert nem bombaznam szet a forumot ezzel
ok, asziszem targyalunk :)

de a motorrol is, mert ha vegleg bevonja, akkor jol jonne rola egy picike alkatresz
Szevasztok.

Halal! Az IWIW-en, eg az itteni forumunkban is feszt hirdetget egy csoka, hogy Croydonban ( Del-London, nem messze a Palinkasektol ) van egy motorszerelo muhely, ahol magyarok dogoznak, viszonylag ocso penze.
En erdeklodnek a helyedben, hatha jol jarsz.
A sogor gepe megse elado, a biztosite bevonja magahoz.
Viszont a GIVI Rack es doboz, a futheto markolat es egy vadiuj akkumulator azert elado.
SZVSZ 120 koruli penzert tied az egesz.
Uj akksi garival volt vagy 50, a givi a dobozzal 100 korul megy az ebayon, a futes ujabb 30-40.
Na pa.
Ugye ugye...olvass csak vissza, akkor is mondtam, ne irigyelj

Amugy valoban lehiggadtam, mert elobb meg kellene kergetni, hogy valoban jol gondolom-e ezt a vegsebesseg dolgot.

Raven kollega elottem kb 2nappal adta el a mocit. Amugy valami miatt nekem a naked tetszik, ez sajna egy kifacsart izles nalam, az mas kerdes, hogy kozlekedni nem ezzel a jobb
Hát ez igen! És én még kifelé irigykedem.... Ez a helyi vezetés szégyene. Lehet Ravenfefe gépét kellett volna megszerezned. Az most valami szárnyas szekérre ült, hanyagolva a muzsikát... A régi gépének eleje is van (600S). Higgadj le, majd ha melegebb lesz megigazítod. Nem egy bonyolult szerkezet. Kitaláljuk mi lehet a gond.
A lukon tágítani lehet tudod, de szükíteni még citromlével sem!
Nah akkor csendben elmondom, hogy mivel foglalkozom most itt...de nem nevet
Live in nanny vagyok Magyarra forditva, gepeszmernok diplomaval a hatam mogott, torlom mas 3 eves gyerekenek a szaros segget
Tehat: Itt meg a garazs hasznalata is inkabb csak "hat egye fene", az, hogy en behozzam a melegbe...haaahhaahah
Viszont lehet, hogy beleinvesztalok egy duznisorba, es ha ugyis viszom karbiallitasra, akkro majd mondom, hogy tegyek is bele...csak ne lenne ennyire kiba" draga :( Nem is zavarna, ha aztan hazavihetnem a vasat, mert akkor tudom, hogy magamnak csinalom, de igazabol nem hiszem, hogy egy "95-on motort megerne hazacibalni angliabol. Mar most kb 400e-nel jarok vele, meg hozzateszem a hazaszallitast, az otthoni huzavonat es koltsegeket, es maris jobban jarok, ha otthon veszek majd egyet Nah jo, bocs az elmelazas miatt
Kössz mindent.
Egyelőre lantba teszem.De ha sikerül akkor szerzek valamilyen csövet.
Ne viccelj! Nézz már fel az ebay-re! Nem ennyire drága az élet! Te még közelebb vagy mint én! Düzni garnitúra 20-30€, karburátor kpl. 1-100€, komplett blokkok mennek 300€-ért! Ne má.... Szerelgetni..... Leveszed, beviszed, javítod, kiviszed, felteszed.
Azthiszem már 25 eFt-ért van.
Sajnos itt sem lehetoseg, sem szerszam nincs semmi "nagyobb" muvelet elvegzesehez
Idom sem nagyon van, hetvegente tudom szerelgetni, egy hideg garazsban, nahmegaztan fuvokam sem van. Karbisor szabalyzas 100font, azt mar megerdeklodtem, ami magaba foglalja a pucolast is...hmmm...oszinten szolva, nem nagyon van most ennyim Ez van, igy marad, pedig rohadtul duhit a dolog Kar volt ezt a motort megvenni (nem az XJ-t, hanem ezt az XJ-t)
Hy !

Azt hogy vacakolnak - e emiatt a vizsgán nem tudom májusban jár le a műszakija és nem akarok akkor kapkodni ha esetleg azt mondják,hogy ezt nem tudják elfogadni.Az viszont biztos,hogy amelyikbe a TÜV tanusítván fel van tüntetve (Pl az enyém Bodis) azt elfogadják hogy ezen rajta van a TÜV azt nem tudom mert nem is nagyon néztem még.Ha nem sikerül szerezni csövet akkor így megy vizsgára aztán majd kiderül,hogy mi lesz.
Egyébként az Xj600-as dobja mennyibe kóstál ( bontottan ) tudom ez így változó de még is.

Kösz a segítséget.
Ez ismerős érzés....
Nyáron ugyan ezzel a problémával küzdöttünk,egyszerűen nem akart 140 főlé menni a mutató,volt 3 krabi szinkron pucolás orba szájba és nem volt jó,aztán apámnak egyszer csak kipattan a fejéből az ötlet hogy átrakja a másik XJ karbi sorát ,és láss csodát most az órát lefekteti a gép
Nah a lényeg ebből az hogy nekünk kissebb átmérőjü fúvókák voltak a karbikban ,olaszból lett ez is behozva lehet hogy ott a kissebb fogyasztás érdekében rakták bele....
Szerintem ezt nézd meg először
Ha csak a műszakiig kell eljutni, akkor neked jó egy XJ akármilyen dob is! Ahogy nézem, nagyjából azonosak a rögzítések, és ha a dobban benne van a Yamaha felirat, nem is szólhatnak.... Nincs fehérember a vizsga állomásokon aki tudná hogy milyen dob való rá! Megjegyzem a 600-as dobja, fojtani fogja kicsit, mer ugye ezen 400 ccm megy egybe, azon meg 300 ccm
Neked szerintem kell egy jobbos, 600-as, gyári.
Apropó vacakolnak egyáltalán ezzel vizsgán? Bizti?
Szia Berber !

Köszi a gyors választ.
Arról van szó,hogy a gyereknek akarom megvenni (már le van előlegezve) kezdőmotornak és lehet,hogy egy jó darabig ez is marad.Ennyire volt lové .A kipuf csak azért kellene ,hogy műszakin ne ugassanak a sportdobért egyébként nagyon egyben van a gép ,teszek ide egy képet róla 31 ezer km van benne a blokk láthatóan még nem volt megbomzva.Talán lácszettet kel rajta cserélni.Esetleg azt megtudnád mondani,hogy hány fogas az első ill. a hátsó láckerék. vagy melyik Yamaha tipusé jó hozzá ?
És még egy kérdés ha esetleg (remélem nem lesz rá szükség ) alaktrészt hol lehet vagy kin és min keresztűl lehet beszerezni?
Köszi mégegyszer a megtisztelő válaszod.
Ime a kép.
Nem rossz ötlet de húz a motor, nincs baj az erejével, tehát nem dugulás és szerintem a hengerfej se lehet rossz. Viszont szegénynek mondták szervízben, hogy valaki föltágította a fúvókákat. Azokat cserélték, a fogyasztás csökkent, de még mindíg zabás. (Amennyire én tudom)
Namost egy 4xszénakazalba rendet rakni drága művelet, szerintem több mint 25 eFt, és ha lenyúl egy 1€,- ajánlatot akkor pótalkatrésze fix, hogy van, de egy jó karbi sorral is több lehet. Az originális lehetőség 25 eFt-ben megáll.
Ja, igaz, kétszer annyit nem ehet a kopás miatt, az biztos. Akkor már ezeregy baja is lenne mellette. Mondjuk 32000km nem sok, ha tényleg annyi van benne. Érdekes kérdés. Én szétszedném a hengerfejig, és összeraknám úgy, ahogy kell, mindent a helyére, gyárira, stb. De legelőször megnézném a karbikat, mert hogy valaki átvizsgálta, az nem jelent semmit, mint tudjuk. Az a biztos, amit az ember maga csinál. Monjuk olyat is láttam már, pont XJ-n, hogy a rossz olaj miatt a lerakódás kb felére szűkítette a kipufogó nyílásokat !
Ez kb igy igaz, viszont ez legritkabb esetben fordul elo olajfogyas nelkul, es veszedelmes a kipufogobol arado fust is. Igabaol nem is annyira a kopott motor, hanem a hasznalo miatt eszik ekkor relative sokat, ugy ahogy irtad. Jobban cibalod, hogy menjen. Egy problema van a teoriaban, az pedig csupan annyi, hogy ezt akkor veszed fokent eszre, ha egy normalis cucc utan csuccsensz egy kopottra, es ugyan azt varod el tole.
Ezek fenyeben inkabb azt mondanam, hogy egy kopott motor jelentosen nem modosithatja a fogyasztast, legalabbis nem noveli latvanyos %os novelessel (hudeszep magyaros mondat lett )
Igen de itt 8-10 literes fogyasztás okát keressük, és valaki biztos megnyúlta a karbit, ezt tudjuk. A kopásból max. 20% fogyasztás emelkedés lehet, nem 2x-es.
A vezérlés jogos, de húz rendesen...

Szerintem, valami okostojás azzal küszködött, hogy 100 paca fölé vigye a gépet!
Hallihó. Ha kopott a motor, azt 600-as négyhengeres gépnél úgysem veszed észre, szerintem, mert megy az akkor is, sőt, pörög is. Kopott motor=kisebb kompresszióviszony=kisebb teljesítmény. Leegyszerűsítve: ugyanannyi teljesítményhez több benzin-levegő keverék kell, mivel a kompót elszökik a gyűrűknél. Tehát: hogy ugyanúgy menjen a moci, több gázt kell adnod. Én legalábbis így gondolom! De nézd meg a vezérlést, ha neked is el van rakva, akkor többet zabál, az biztos!
Gondold meg! Itt egy 1€-s lehetőség! Nem kapkodják el ezeket, de tavasszal bizti viszik...!

Mégegy

"http://cgi.ebay.de/Vergaser-Yamaha-XJ-600-Diversion-Verg
aserbatterie_W0QQitemZ150205442104"
Köszi, köszi, de szerintem megvárom a tavaszt, mert amúgy is cserélni akarom a gyertya-szűrő stb. cuccokat és az egy kicsit leapaszt anyagilag. Egy kicsit bízom benne, hogy ezek a cserék még jevítanak a dolgon. Ha ez sem akkor lesz karbi csere....
hmmm.

http://cgi.ebay.de/2-yamaha-xj...

ujra!

"http://cgi
.ebay.de/2-yamaha-xj-600-n-vergaser-schlachtfest_w0qqitemz110
026595693"
azthiszem ez a tied!

karburátor sor 1994