Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmmm. Valaki hubog? Van itt WALAKI? Üdvözöljük az új tagokat! Ne milyen lett a vizsga? Léc alá, vagy fölé? Lesz UV? Lila? Mondd má gratulálhaunk e?

Luk. Az jó lenne. Persze nem is volt....... Lehetett volna több eszem. A baj a repedésekkel lesz. Valahogy meg léne peremezni. Igy utólag. Azt hittem, hogy a menetszél kiviszi.

Mi lesz a bukócsöveddel? Feket müa. porszórás van a Vidiben.

Alig bírok magammal. Attól félek, le fülelnek itt műszaki nélkül.........
Látom, már próbálgatod a szárnyaidat.Helyes!Hát a hasidomban nekem is érdekes sárcsimbókok tudnak leülepedni, de legalább nem a forró kipura égnek rá a maradványok.Erre egy vödör víz még fribbiben megoldást jelent.Remélem az alsó részen meghagytad a vízkivezető furatot! Ha esetleg az is
a piktorkitt áldozata lett volna, akkor javaslok egy 3-4 mm-es furatot toljál bele küzépre az aljánál.
Szép napot Mindenkinek!
Valaki a fehérvári ex Yamahában ajánlott 45-ért dobokat annó, még el tudom érni. . Fussunk össze munka után, hozd el a kacatot is. Maradt elég festék. Egyébként TESCO metal antracit.
Sziasztok!

Nézegettem a motorrevüt és találtam benne egy hasonlo terméket mint amit én használok a motortakaritáshoz.
http://www.s100.com/
ez a link. Elvileg a Fokt motor árusitja.
S100 Motortisztito a neve.

87
Az a baj, hogy 1el nem megyek sokra, most Sito van fent és a felemás az nem lenne jó, ráadásul pont a bal oldal ami igazán cserére szorulna, de 1 kiput sehol se lehet venni, ezért kellene párban.
Az a baj hogy csúszott vele az előző tulaj, nem tom hogy az ilyen nyomokat el lehet-e tüntetni a műanyagról. Esetleg nem tudod hogy mi a festék kódszáma vagy mittom milye, mert nekem ezt feketével fújták le, a szürkés árnyalat meg szebb :S
Nekem van egy ilyen...... Nem raktam fel.......
Ezt az alkatrész én lefestettem. Neked is megteszem esetleg.
Érdekelne ez a bukógomba, mindenképen költséghatékony megoldás lehetne.
A hülye németek meg nem válaszolnak a mailjeimre, hogy licitáljon így az ember ?!

Egyébbként ilyen alkatrészt keresek, mert az enyém nyúzott. Még mindig szeretnék közép standert és komplett kipufogó dobot (jobb és bal - az eredeti ára is elszállt legutóbb). Ha esetle ráakadna 1re az említett dolgok közül, esetleg gondolhatna rám és megdobhatna egy üzivel.
Az úgy volt hogy mentem 3-ban, amúgy tempósan és mondom, most kicsit vékonyabbra eresztem, aztán beszaggatott.. lenézek, hááááááát jön le 10-ről. Jóvan no. Még csak próbálkozom. Csak egy pillanat volt, és gurultam. Attól még nem lesz baja.
Csak nézegettem a karakterisztikáját, nyomatékleadást, meg a fékhatást (eleinte gyászos volt, de talán a pofák miatt) a szitálást, hogy bírja a rugózás, meg ilyenek. Szóval ismerkedünk. Lapra messze nem tettem, de mintha a guma is kezdene belejönni. Hiába a szép emlékek. A pocakot is tesztelem, nem e melegszik túl a kiputól. Sajna a vizet, sarat begyüjti rendesen csúf időben.
Sőt már intettem is egy motoros havernak!
Nem 9,5-nél kezdődik a piros sáv ?! Én még 8ig se pörgettem a vasat mert nem szeretem ha olyan szonyatosan pörög. úgy 6-7Eig szoktam tolni.
Ti még motoroztok? Ez igen! Én is betettem egy 50-est itt a háztömb körül!
Nem is gondoltam, hogy ebben a gépben is van tiltás elektronika! Az normál ha 10 e/min-nél leszabályoz? Megnéztem egy 100-110-ig mi a helyzet. Lehet nem is annyira ócskák ezek a gumik! Megy mint akit farba vágtak! Huuuu nagyon klafa!
Milyennek ismersz? Szitáztassak rá Yamaha feliratot?
Attól függ hogy mennyire lenne vele esztétikus. Ha faszán, "mintha gyárilag készült volna oda" minőségben el lehetne készíteni, akkor mindenképp. Esetleg megelégednék egy "majdnem gyárinak néz ki" minőséggel is
Érdekel bukógomba? Van hozzá anyagom. Fekete. Esetleg szériát gyárthatnánk.....

Ez full nem jutott eszembe! Azt hittem azért van kereke, hogy odamenjen........

Kocsi + utánfutó nem játszik nálad?
Na, akkor még 1 kérdés meló előtt. Motorblokk védő kb mennyibe van itthon magyarországon? Találtam 1et angliában 17E HUF-ért, házhoz szállítva (fekete, nem króm).
Jobb ha kibeszéled hidd el! Nekem meg a műszakim hiányzik.... ha meg elindítanám 2 hétre vállalnák, lefogadom, hogy a leg zimásabb időben lenne a napja. Másse kell, csak hogy ezekkel a gumikkal placcsanjak. Kezdhetném elölről.....................
Sziasztok!
Q*rva pipa vagyok tegnap voltam a festőnél és még el sem kezdte pedig már egy hónapja nála vannak a cuccok ráadásul azt mondta hogy csak a hónap vége fele lesz meg.Majdnem megőrültem ma amilyen idő volt mindenhol tele volt motorosokkal .Tudom hogy ez nem túl érdekes számotokra de a pszihológus drága ugyhogy leirtam .
Uff
Asszem ez már nem kérdés! Ez nagyon elszállt!

Esetleg: Gyári csövek?
A fekete még kényesebb mint a króm. Hidd el... Amugy van fenn egy gyári origin pár, utoljára 100-ért. Nekem is van egy plusz jobbosom.
Vélemény erről a kipuról? : Sito kipu

Mondjuk erről szerintem lecsúszok, az emberke nem válaszol a mailemre, pedig megvenném, mert jó az ára és bár nem olyan szép mint a króm, azért ez is illene a sötét felnikhez, meg ugyebár nem olyan kényes, nem látszik meg rajta az út pora .
Már ez is király! Kellene a menetszám, a hossz! A seprünyél ami felette van. Ha több darabból van, akkor már v.ki mókolta. (Ezzel csak a magasságát lehet állítani ) a 4.8-ba tolómérősen bizti vagy? Ez király! Újabb kutatásaim szerint, egyezik a rugónk a "98 CBR 600 és a "99 VTR 1000-el!
A CBR-ből sok van... A menezszá/hossz az egyik legfontosabb. Az igazság az, hogy én is szétturhatnám, de tudod senki nem szerel szét egy jó moccantót.... ha van más alternatíva.
A bele lógó szelepes rész átmérője is jól jönne, nehogy megszoruljak.
Vajon csak a szár külső átmérőjét változtatták, vagy a rugót is? Bár a menetjellemző állítólag nem javult, akkor pedig a "rugóállandó".
Lécci, lécci, lécci!
Hello Berber!

Csak neked, csak most.... Szóval hazaugrottam, hogy megnézzem a cuccost, mert tudom mennyire rossz várni..... Sajnos több rossz hírem is van:
1. 38-as a telószáram
2. Korábban szétgányoltuk az egyik telószárat, mert kellett belőle alkatrés és sajna az egyik rugó megsérült közben + még most is úgy be van szorulva a szármaradványba, hogy nem tudom, hogy tudnám kiszedni (a kalapálós módszer nem jó, mert csak lapul a szár és nem vagyok mester kovács....) Na mindegy úgyis ez a rugó sérült.
Amúgy a rugó méretei: átmérő:32 mm; rugó szál átmérő: 4,8; menetszámot, meg nyugalmi hosszt nem tudom, mert nem tudtam kioperálni...
A seprűnyél az a több részből álló cső a rugó fölött, vagy a szelepelt valami ami becsúszik a rugó közepébe? - Ezt nem tudom melyik, ezért a hosszát se tudtam megmérni, de ami késik nem múlik.

Végezetül, ha kell a másik éppen maradt rugót szívesen odaadom (meg ezt is persze, de ez már használhatatlan szerintem). Felhívtam a szerelőt, akinél elmaradt és vissza tudom szerezni, de csak akkor járok utána, ha kell neked.

Hát röviden ennyi.

Üdv, Momo