Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figyu! Megnéztem hirtelen az árakat, használtban 1€ tól cc 100€ ig elérhető +23€ a szállítás. Ha ennél többe kerül a vacakolás a karbiddal gondold meg a kérdést!

Keress rá az www.ebay.de -n " xj 600 vergaser " -re!

Nem tudom hogyan fogom kibírni azt a hetet!
ok, de egy kicsit várnod kell ezekre, mert télire Apáméknál áll a garázsban (nem merem teremgarázsban tartani...) és csak egy bő hét múlva megyek haza. Akkor majd megnézem
Megnéznéd azért nekem a rugót? Nagyon fontos lenne! Kéne az össz hossz nyugalmi állapotban, rugó átmérő és rugó szál átmérő (ez pontosan, tizedre) , menetszám, "seprűnyél" azaz betét hossz.

Én meg nézek szerintem karbi sort.....
Köszi a válszt!
Karbi állítás, szinkron megvolt, fúvókák gyáriak, tolattyú, membrán rendben. Olajat nem eszik. 32 000 van benne óra szerint (de használtan vettem....) mind a 4 henger megy, szép a járása.

De tényleg, hogy lehetséges, hogy a kopott motor sok benzint fogyaszt? Létezik az, hogy jól megy, jól indul, nem hangos, nem eszi az olajat stb. csak benzint zabál a kopottsága miatt? Egyáltalán a kopottság és az üzemanyagfogyasztás milyen kapcsolatban van egymással?
Valóban kéttárcsás, de japán belpiacos és egész biztos 38-as... Tudod most vettem bele "új" telókat. Ez egyedi.... Legnagyobb örömömre....

Húz, megy rendesen (végsebességet még nem próbáltam), olajat nem eszi, jól indul (mondjuk az téli leállítás előtt előfordult, hogy csak 3 hengerrel indult, de pár másodperc után a 4. is elindult), melegedni nem melegszik, szerintem szorulása sincs. Most gondoltam cserélem az összes gyertyát, légszűrőt, olajat, aztán meglátjuk. Utána marad a karbi.

Azért köszi a segítséget, majd tavasszal visszatérek a témára, ha végre ismét mérni tudom a fogyasztását....
nem, kmh. Amugy az N-es nem megy 180at, az S talan uti azt, ha jol emlekszem, annak valahol ott van a vege, az N-nek olyan 160korul kellene lenni.
kmh, mivel olasz import a motor, ezert nincs is rajta mph-as ora

Amugy meg annyit, hogy lehet az is, hogy csak el van tunyulva a gep.
Ha nem huzatom ki, csak szepen felpakolgatom, akkor 5ben mar mintha nem nagyon szeretne huzni...legalabbi igy remlik. Ha magas fordulaton valtogattam, akko 120ra siman ment fel, ott valtottam el, ha jol emlekszem, de sajna jott egy korforgo, meg igazabol nem figyeltem az orat, ezek csak utolag tuntek fel. De menni fogok egy tesztrepulest, ha az ido is engedi, es dolgoznom sem kell
Ugye mPh-ban beszélsz? Mert a vége ezeknek kb 180 körül lehet. Akkor meg stimt.
Hali! Először állítsd gyárira a karbikat, aztán szinkron. Mérd meg a fuvókákat, hogy mindegyik gyári-e. Nézd meg, nem kopott-e a tolattyú, nincs-e kirepedve a membrán, stb. Olajat nem eszik? Mennyi km van benne? Nem ereszt át egy tűszelep? Hülyén hangzik, de volt olyan, hogy valaki nem vette észre, hogy nem megy egy henger, és sokat evett, miért. Hát ilyen is van. Ha nem tudod a gyári értékeket, holnap reggel kiírhatom ide. Sok minden lehet még. Ha tényleg nem jutsz semmire, és meg akarod csinálni, akkor majd felhívsz, megadom a számom.
A rugó, és a felette lévő seprűnyél nagyon kéne! Nem értem, mert a tied is kéttárcsás nem? Akkor meg 41-nek kéne lennie nem? Rugókivétel: Fektesd le a szárat puppal felfele, ejtsd rá a kalapácsot párszor. A belapulást meg 90 fokban rá ujra ki lehet egyengetni. Gondolom a szár már 0-ás! Az értelme: Progresszív rugógyártás occón! Ha bejön bárkinek csináltatok!

A kopottság miatt bizti nem eszik többet, mivel nem egy 100 ekm-et futott tulaj van köreinkben és egyik se panaszkodott még, meg nem is jellemző. Ami rossz lehet: Vezérlés helyzete, gyujtás helyzet, karbi, kipu dugulás, légszűrő, (esetleg szorulás de akkor melegedne is). Ha húz, megy rendesen, eléri a végsebességet, a vezérlést és a dugulást asszem kivehetjük az okozókból. Ha jól indul, akkor a gyujtást is kikaphatjuk. Gondolom a légszűrőn túl vagy... marad a karbi.
Ha a 100-120-at mérföldben érted akkor az reális. Egyébként szerintem többet kéne tudnia. Nekem nem folytott S-es van. Nem próbáltam a végét, de 120 Km/h-nál bőven van még ereje....
Valaki tudna nekem irni adatot (szemelyes tapasztalatot) arra vonatkozolag, hogy a NAKED valtozatnak mekkora a vegsebessege? Igazabol meg nem volt alkalmam kiprobalni (nem igazan kedvelem ezelek a trafikat ) de eddig valahogy ugy tunik, hogy 100-120 folott elfogy a motor. Addig nagyon vigan megy. Folytasra utalo papirozast nem lattam, de igazabol itt semmilyen papirt nem lattam a teljesitmenyrol... erdekes egy orszag
Mondjuk arra fel voltam keszulve, hogy 100felett elkezd cibalni a szel, es rangatja a motort is alattam, meg arra is, hogy messze elmarad a vege egy S valtozattol, de azert ettol tobbet kellene tudnia szerintem, ennyit a 125-oseimmel is vigan csinaltam.
Szoval, akar azok tapasztalatara is kivancsi lennek, akinek folytva van a gep, hogy nekik hogy viselkedik.
Sajna az enyém 38-as.. Tudod, csak "98 után lettek 41-esek.

Amúgy az egyik még megvan, de a rugó teljesen bele van szorulva. Hosszában kéne felvágni, csak akkor lehet, hogy sérül a rugó is.... Majd megnézem mit tehetek. A másik egy szerelőnél elmaradt, de rákérdezek, hogy megvan-e még. Szóval ha kell csak szólj.

A komplett karbi cserén gondolkoztam, csak előtte mindenképp biztos akarok lenni benne, hogy az megoldja a problémát. Változatlanul nem értem, hogy a kopottságtól hogyan fogyaszthatna többet a motor csak benzinből, de lehet, hogy így van és akkor nem a karbinak kell nekiesnem.... Elvileg a szervízben a fúvókák cseréjénél átnézték a karbit és más problémát nem láttak rajta, szóval ez sem szól a karbi cseréje mellett....
Nem gondoltál full karbi cserére? Nem annyira drága az e-bayon.
Te Momo! Megvannak a görbe száraid még? Nagyon fontos lenne! Nekd is 41-esek vannak ugye? A rugó és a seprűnyél kéne belőlük, akkor is ha rom!
Hello Latzko!

Tőled is megkérdezem, hátha te tudod a választ. Szóval "94-es xj-m van. Remekül megy, szép a hangja, olajat nem eszi stb. stb. Viszont rengeteget fogyaszt. Voltam vele szervízben, megállapították, hogy az előző tulaj a karbi fúvókáinak tisztítását valami mechanikus eszközzel végezte, így meglehetősen nagyok lettek a fúvóka átmérók. Kicserélték a fúvókákat és csökkent is a fogyasztás, de még mindig magas. Többen mondták, hogy lehet, hogy annyira kopott a motor, hogy attól fogyaszt sokat.
Mi a véleményed? Mit kéne még megnézni, beállítani stb., illetve ha kopott egy motor, akkor, hogy lehet, hogy csak benzinből zabál és más kopottságra utaló jel nincs.

Köszi a segítséget, üdv, Momo
Nem erre gondolnék. Azt a "seprünyél" darabot amit a Japo dugott bele amúgyis útálom benne. A miatt csinálnék valami mást.
Hali! Hát rugó témában nem vagyok nagy agy, de ami tutira a legolcsóbb, és amit én is megcsináltam-bár nem XJ-n, hogy esztergáltattam a csőbe egy-egy kb 15mm magas danamit hengert. A rugóút rövidebb lett, viszont keményebb a rugózás, de ez elég gumicsizmás megoldás. De hogy melyik rugó passzol bele, arról sajna fogalmam sincs .
Aha, értem, hát, ha azt írja, akkor biztos jó. A vezérlést azért kérdeztem, mert amit én csináltam, kb1994-es kiadás, el voltak rakva egy foggal a vez.tengelyek. Később szívott, és előbb volt a kipufogás, valamint nem volt szelepegybenyitás a kipufogóütem végén, a felső holtponton. Ment így is a moci, de csak kb 140-et, aztán annyi. Most viszont szuper !
Látom tudsz valamit a motorokról! Segíts nekem is, kérlek. Szeretnék berakni progresszív rugózást pont az öreguras magatartása miatt, viszont igen spórolósra venném a figurát. Nem tudod véletlen, hogy melyik gépek telószáraiba jó rugók jók ebbe is, esetleg kisebb rövidítéssel? Az indok, hogy a gépek súlya annyira nem eltérő, viszont a progresszív/normál rugók viselkedése igen. Ha az átmárő és hossz jó, akkor a belevaló is nagyjából jó lehetne... Esetleg rugógyártó? Állítólag (láttam) hátra is létezik himba rendszerű/progresszív rugóstag. Erről nem tudsz?
Köszi előre is!
Mi történt a kipuval? Az eredeti megvan?
Amennyire én tudom az xjr 400 Japán belpiacos cucc(?), ehhez nagyon nehéz alkatrészt találni. Átnéztem hirtelen, nincs is az e-bayon. Magyarországon meg végképp. Marad a tuning kipufogó, ill a javítás. Ajavításban esetleg tudok segíteni, másban úgytűnik nem. Sok sikert!
Sziasztok.

Tudom,hogy nem itt a helyem bocs érte de kéréssel fordulok hozzátok.

Van -e valakinek vagy esetleg ismerősök körében Yamaha XJR400-hoz gyári kipufogója elfekvőben az se baj ha egy kicsit sérült.Ha esetleg valakinek van és nem tart rá igényt jelezze.
És mégegy kérdés melyik tipussal egyezik meg az xjr400-as vagy hasonlit hozzá?

Köszi
87"es ,vezérlés? aszem nem legalábbis általam.Megnéztem a könyvet idézet:
note that Yamaha recommended SAE 10W fork oil for all US models and SAE 10W/30 motor oil for the UK models.Nekem ez utóbbi van.
De igen, elég lágy, amolyan öreguras-túrázós, de legalább nem rázza ki az ember fogából a tömést . Én is könyvből csináltam, ott volt a 10W-s olaj, de persze lehet kicsit sűrűbb is, csak ne motorolaj-szerintem. Mikori a géped? Vezérlés volt szétszedve?
Köszi ez egyértelmü és gyors volt ezt szeretem.A villák amugy sincsenek a helyükön mert festették a szárakat.Amugy ezek a gépek nem arról "hiresek" hogy tul lágy a teló?