Sajnos már a féktárcsa, fékolaj, fékcső, tisztitás dolgon túl vagyok. Ezért is keresek valami jobb megoldást. Csináltathatnék ugye toldalékot, hogy bármilyen (elvileg) féknyerget feltegyek, de először próbálkoznék valami egyszerűbbel. Annál az egy dugattyús úszóágyazású nyeregnél bármi jobb lehet
Nálam 83 mm, de ! Figyelem! Több verzió van. Enyém dupla, úszó tárcsás. A szimpla az rögzített tárcsás. A régiek, megint csak duplák, de rögzítettek.
Az XJ-ken híresen gyenge a fékhatás , inkább FZR és egyéb féktuskót keress, de mielőtt belecsapnál a lecsóba, nézd meg a fékcsöveidet. 25 év tönkre teszi a gumit, mi "fém"fékcsőre cseréltünk, és láss csodát! Még egy frissebb gumi is jobbá teheti. Nekem is van 8 éves levett, jóállapotú gyári, a többiekről nem is beszélve. Hát ennyi. Sok sikert!
Egy elég specifikus kérdésem lenne, talán tudtok segíteni. Van egy 25 éves 750-es Yamahám, ami mostanában lett készen. Nagyjából minden stimmel, csak a fékekkel nem vagyok kibékülve. Nem mondom, hogy nem lehet vele megállni, de azért lehetne jobb is. Arra gondoltam, hogy valami ujjabb motor féknyergeit kéne feltennem, de hát ehhez ugye néhány dolognak teljesülnie kell. Elsősorban a rögzítő furatok távolságának.
Elsőre úgy tűnik egy régebbi XJ 900, vagy XJ 600 (diversion széria) féknyergei megfelelnének. Nagy segítség lenne, ha valaki meg tudná nekem mérni az első féknyergen a rögzítő furatok távolságát.
Nincs elvetve, néztem már, de nem megy a karbon hozzá, és van még festékem is. A baj csak annyi, hogy lusta vagyok újra szétszedni. Ez a matrica amire idekerül lenne pénzben. Most egy bontott sityka után érdeklődöm állapotilag.
Köszi, kedves tőled.
Te mintha közép sztender után érdeklődtél volna, és mintha szükséged lenne egy jobb állapotú hátsó lengőkarra is.
Jelentem, megvettük!
(Ja igen, azt a Diversion -t, amit szombaton néztem.) Pár karcoláson kívül, nem sok baja van...
De vasárnap az idő, tegnap meg a meló miatt nem nagyon tudtam próbálgatni... (csak este ) Mindig elfelejtem, hogy még január van!
Hát ez elég érdekes! Normális esetben a végsebességet nem nagyon befolyásolhatná ilyen mértékben.Sokat számít az állításkori hőmérséklet, de ekkora teljesítménybeli változás nem lehetne.Inkább érzékelhető az alacsonyabb fordulati nyomaték változása.Füstölés vagy hideginditási problémákat nem vettél észre? Nincs "lyuk" a kigyorsításnál? Levegő szűrőd tiszta? Tömített a szívó oldal?Nincs felakadva a szivató bovdened? Nagyon sok kérdésem lenne, de inkább azt ajánlom, hogy azzal beszélj akivel csináltattad.De amiket kérdeztem azokat Te is átnézheted.Szépen szisztematikusan végig mész és ha nem találsz semmit, akkor újra kalibrálást kérjél garanciába.
Sziasztok!
Megtörtént a karbiszinkron!
A motorom eddig a 180-at vitte, most viszont nem viszi csak a 140-et végre!
Mi lehet az oka?
A 140-et viszi 4-5-6-ban is!
Az én babám nagyon jo hozzám. Volt már hogy 3,5lityivel is elmentem vala, amugy 4körül eszik. Ha küldöm neki (140-180) akkor felkuszik 5re esetleg 5,5re. De ennél magasabb fogyasztásom nem volt (hála az égnek)
Nézegettem a kolegák adatait és csak hüledezek... Apu masinája is 4körül fogyaszt. Nem tudom hogy tudjátok kihozni a vasakbol ezt a litermennyiséget...
Pedig azért fiatalság bolondság... huzom a szarvát én is a mocimnak. De szerencsére idáig nem ette le a gatyámat.
Sajnos már a féktárcsa, fékolaj, fékcső, tisztitás dolgon túl vagyok. Ezért is keresek valami jobb megoldást. Csináltathatnék ugye toldalékot, hogy bármilyen (elvileg) féknyerget feltegyek, de először próbálkoznék valami egyszerűbbel. Annál az egy dugattyús úszóágyazású nyeregnél bármi jobb lehet
A te motorod milyen évjárat és melyik típus?