Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem lennék megszorulva anyagilag vevő lennék a dobozodra
20E HUF-al kapok kevesebbet mint tavaly ugyanazzal az alapbérrel. Mehetek a bérszámfejtőhöz, hogy mi a fasz van
Mostmár fogm! Én a szűrőn takarékoskodtam nagyot! Volt vagy 1000 Ft
Melyiket? A hármast, mert arra ráálnék, az egyesre viszont köszi nem. A hármasért értelemszerűen adnék többet is, mondjuk............ 170*265/ ,7=35eFt? A ,7 a használtsági szorzó, mert használt ugyan, de szép..... Mennyi ez itthon újban? Bár általában eszetlen árak jönnek le.
Király!

Akkor tudod mit? Odadom 25.000-ért!
Nem Givi, Yamaha. Ebayon. Nem először. Onan vadásztam az egész fél motort!
Givi tartórendszert és 3 dobozt veszel 165 euróért?
Hm. Akkor én vagy nagyon el vagyok tájolódva, vagy...
És akkor már megkérdezném, hogy hol?
Érdemes visszakeresened, és rákérdezned Ördögfiúra, és Ronyo-ra is. Mindketten árulják a gépeiket. Úgylátom választék van. A lapjukon megnézheted a gépeiket, egyik sem ocskavas.
Akkor kösz nem. Teljes uj gyári szettet (3 doboz+vas) kapok 165€ ért.... Bocs
Kis kék műanyag rombusz-karika képébe? Nem nem tudok róla...
Üdv!

Én mostanában szeretnék mocit venni.Mennyit kérsz a vasért?Írd meg e-mailban : szekizoli@freemail.hu
Hát, ez a koffer szett sajna nem, nekem is nagyon bejön :) Maximálisan kihasználom...
Azonban... Akad a garázsban egy régebbi Givi topcase tartó egy Givi dobozzal.
Attól megválnék szivesen, már nincs szükségem rá. Az áráról még nagyon nem gondolkodtam, de mondjuk olyan 30 rugóról indulna az ára caklipaki: doboz, talapzat, tartóvasak, 2 db kulcs és a csavarok... Asszemépp divikhez gyártották anno...
Szép állapotban van így képek szerint.Sok sikert a busineshez!
Hát ez a mi fatornyos falunkban található Házunk volt.Te raktál a kilincsünkre jelet?
Könyv szerinte 2,5l van írva, bár a blokkon tényleg 2,2 (vagy 2,3 nem is tom pontosan) van. Valmint ebben benne van az új olajszűrő is, az meg kb 2500HUF szóval 3 * 2000 + 2500 = 8500. Azért 3 mert 2,2 l-t nem adnak a boltban :) (valamint nem árt ha van miből utántölteni később)
Esetleg a kofferszet valami igénytelen áron? Az nem eladó? Nem akartam, csak mostanában egyre nagyobb túrákban agyalkodom.
Nem értem, az enyémbe 2,2 liter ment bele! az durván 7000,- Akkor most mi van?
Volt ebben a boltban 3000 felett is olaj, szóval szerintem annyiért vetted mint amennyért máshol is vehetted volna. Az eladó előkapott egy könyvet amiben benne leledzett az XJ ről is pár adat és abból leste ki hogy jó lesz ez a MOL olaj bele, szóval gondoltam bevállalom, így is 8500 HUF lesz az olajcsere.
Szasztok!

Csatlakozok én is fórumhoz. Előre Yamahák és Yamahások!
Ez itt a motorom.
1996-ban született, 50 paci, valós 14.000 km, friss szervíz...
Úgy alakult, hogy meg kellene válnom tőle... De mivel szokatlanul "jó" állapotban van a vas, és fullmódra felszerelve, nem adnám oda akárkinek akármennyiért... Akkor inkább a nyakamon marad.
Fontos: a gép szerbiai papirizációval rendelkezik, mivel én egy vajdasági gyerek vagyok,s anno csak oda tudtam legálisan bevinni és lepapírozni...
Ha tudtok valakit, akinek kellene egy igényes moci, adjátok tovább...
Én spec 3200,-/l vettem az Agip full.szint. 10W-60-at. Sok? No mindegy. Bocs hogy nem vettelek észre , de nem vagyok autósokra élesítve. Azt lestem el ne vasaljanak..... bár nem volt affér, de csontra fagytam. Bejött az csúf fekete felhő. Viszont láttam kétkereküeket , és végre kipróbáltam a 100-as, sőt a 80-as utazót is!
Történetesen jártál Várpalotán, legalábbis keresztül mentél rajta, ugyanis láttalak
Pár perccel 3 után mentél ehérvár irányába én meg mentem Veszprém felé a barna Skodámmal.
Egy kicsit irigyeltelek is, de menetközben ki kellett nyúlnom a tükörhöz 100as tempónál és hát elég cidri volt a szél. Bár a motoros ruhában meg se érztem volna.
Még nem merek a vasra ülni amíg meg nem érkezik az olajam meg az olajszűrőm.
Valami MOL 10-40Wes olajat ajánlottak, állitólag jó. Szerintetek? 1990HUF/liter (jaj de rászoktam ezekre a nemzetközi jelölésekre, kezd munkahelyi ártalom lenni, ott mindent be kell írni hogy milyen idő szerint (GMT,CET,UTC) gondolom is azt az időpontot :)
Ma jártam egyet. Mentem temető mellett, vasúton át, láttam fehértornyos templomocskát, édes almazöld házacskát, kezes bárányokat farkasbőrbe bújtatva. Na merre jártam?
Szerintem jól nézünk ki Nem röhög! Kár, hogy nincs egy a garázsban is.Szerintem kezes bárány volt és bírta a kiképzést.A yard motornak egy kicsit handos volt a kuplunkja, de bírta a kiképzést.
Megérte?
Mert mindíg az a kérdés, hogy amit teszel, hosszútávon megéri-e? Ha nem akkor ne tégy olyat amit megbánhatsz , ha igen, akkor le kell sz@rni a dolgokat és mégis megcsinálni.

Tehát a kérdés: "Megéri e cakumpakk, a tettemért kapott öröm, és bünti együttesen?"

Ezt azoknak írom, akik esetleg 250-300-al motoroznak 1/2-órát, aztán tolókocsiznak egy életen át.... Tehát Te, és Most Ne vedd magadra!
Gondolom a 2 feketepontom felől érdeklődsz.
2 hete este mentem kolléganőmért és palotán felvettem némi pénzmagot az automatánál és megálltam egy egyirányúban, majd dolgom végeztével kitolattam onnan és szerencsétlenségemre a messzi távolban egy rendőrautó meglátott így utánnam jött és félre lettem állítva. Az övem akkor éppen nem volt bekapcsolva, azt is észrevette és a végén nagyon nagylelkűen csak 5000HUFra lettem megbírságolva és kaptam mellé 2 pöttyöt is. kb ennyi.
Az este viszont nagyon jól alakult, csúnyán berúgtam, aludtam 2 órát (műszakvezetőm keltett telefonon hogy jó lenne ha nem késnék sokat :) ), szóval összehoztam 1 óra késéssel és bementem nem kicsit berúgva dolgozni. Volt egyfajta aurám. délután 5kor már józan voltam és elmehettem 6kor a kocsimért.
Annyira nem dicsekednék azzal a képpel! Nyomorult motor...