Az enyémen gumiból van a dugó és ki lehet pattintani. Ha a karbi a motoron van elég nehéz lehet biztonságosan kifúrni a réz dugót.
Végül is mindegy mert nem volt nálunk fúrógép, és valószínű hozzá sem kell nyúlni, ugyanis kb 1cm hosszan fel volt repedve a vákuum cső, és ennek megfelelően teljesen elállítva a szinkron Szerencsére a csövet vissza lehetett vágni az ép részig.
Beállítás után szép bunsen kékre beállt az üveggyertyán keresztül látható égés.
Egyébként mindenkinek köszi a gyors tanácsot.
Minden gyari karburatoron van ez a dugo. 90%-ban alubol a maradek rez. Ezt minden esetleges szerviznel, javitasnal el kell tavolitani. Lehet kapni dugot vagy legyartatni ha vissza akarod tenni. Roncsolas nelkul nem veheto ki. Kb 3.2-es furoval kifurni nagyon ovatosan hogy az alatta levo alapjarati keverekkepzo csavart nehogy megsertsuk majd egy fa vagy lemezcsavart behajtva kihuzhato. Soha senki nem potolja.
Tudnátok ajánlani membrán ragasztáshoz ragasztót ? Az egyiknek a széle ,szerelési hiba folytán ki lett csípve és az előző tulaj már bekente valami sziloplaszt szerűséggel . A másiknál meg a perem mellett nagyon apró likak látszanak . Szerintem érdemes lenne megragasztani . Bekentem FBS-el ,egy darabig talán bírja a benzingőzt .
Szeretném megköszönni Robág segítségét, a motor "kapott " egy karbi szinkront, meg egy üveggyertyás beállítást. Minden normális motor karburátorán a keverék állító csavar egy eltávolítható dugóval van zárva, kivéve az enyémet / 1995 XV 1100 /, ahol rézből készült dugó van "ütve " a csavar tetejére, a tetején egy 0.5 mm átmérőjű lyukkal. Végül a dugót nem távolítottuk el, a henger fals levegőt szívott egy repedt gumicső miatt. Nemsokára azonban új kipufogó rendszer kerül a motorra, emiatt mindenképpen dúsítani kell mindkét henger keverékét. Találkozott-e már valaki ilyen megoldással, roncsolás nélkül eltávolítható-e a réz dugó ? Előre is köszönöm a segítségeteket .
Nincs ezzel semmi baj, a Te főnököd meg az én főnököm majd eldiskurálnak, mi meg közben megcselekedjük, amit meg tudunk cselekedni...Köszi a visszajelzést!
Szia!
Én sem tudok róla semmit,de jó régen /még a télen/hirdetve van,akkor még ha jól emlékszem 750-780 ezerért.
Akkor én is cserlni akartam ,de drágálottam,most meg egyenlőre le tetem róla.
Szerintem mostani ára elfogadható.
Jól meg kell néni,akár alkudni,biztos kell a pénz.
Csak egy kis helyzetjelentés a kis virgácsról. Mióta kicseréltem a szívócsonkot, minden szuper, egyre jobban szokjuk egymást, bár azért nem viszem túlzásba ebben az időben a motorozást,mert május 2 óta beletettem 412km-et
Két napja ijedtem meg kicsit,mert hazafelé elkezdett rángatózni, azután leállt, majd beindult,mentem vele picit és megint leállt. Szerencsére csak két utcát kellett tolnom hazáig. Gondoltam megint koszos a karbi vagy falsot szív, aztán szétszedés előtt felmerült bennem, hogy megnézem a tankot, hát üres volt...
Összességében jó kis gép, tetszik hogy alacsony fordulatról is "húz", városban jól lehet vele manőverezni, könnyű, és leér mindkét talpam.
Fúrj bele picit nagyobb lukat, tekerj bele egy lemezcsavart, húzd ki fogóval. Vagy csak fúrd meg akkorára amivel még nem bántod a csavar házát és befér egy csavarhúzó. Vigyázz kb fél centivel alatta már a csavar feje van.
Szia Blackieksz ! Az én motoromon a keverék állító csavar helyé egy réz dugó van, aminek a tetjén kb 0.5 mm átmérőjű lyuk van. Ezt hogyan kell eltávolítani ? Megadnád a tel. számodat / e-mail címemre / ? Szeretnék beszélni veled . Köszönöm !
Kb 15éve eldöntöttem, hogy vagy iszok vagy vezetek, ezt eddig sikerült betartani. Amilyen hozzáállásom fiatalon (autóval) volt, azzal meg nem szívesen dicsekszem.
Lehet hogy kibírja a V2 a dugóban tötyörgést, de érzem hogy fáj neki, és ami neki fáj azt nem erőltetem.
Szia kalmi79!
Ott leszek, a számom :harminc 637 6469, legalább láthatom álmaid motorját.Ha valaki még ott lesz, adja meg a számát vagy csörgessen meg,hogy találkozhassunk.
Üdv:Viktor
Értem én,csak elismerésemet fejeztem ki az önmegtartóztató erőd miatt. Egyszer már írtam,hogy a levegősök sokkal jobban tolerálják az ilyen felvonulós szekatúrát,mint a vizesek. Tapasztalat. Pont az alsóörsi felvonulás kapcsán.
Üdv! A membrán menyire szól bele az alapjárati keverékszabályzó csavar beállításába? Ugyanis az van hogy nagyjából egyenletesen jár a két henger és egy idő után 2-3000 re felmegy a fordulat anélkül hogy babrálnám. Csak a pillangó szelepen zárva áll vissza. Az egyik membránomon van egy pici lyuk.
Melyik Horvát tengerparti falut, és kempinget ajánlottad?