Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, sikerült gyújtótrafót és fesszabályzót szereznem használtan, ez amúgy annyiba kerül így, mint az új Keeway alkatrész, de csak ugyanaz. Megkérdezem az elektronikáról majd őket, bár annak az új ára 45 ropi.
A feleségem Pécsen dolgozik, ha arra van dolgod, vagy ismerősöd arra jár, az átadás megoldható .
Az oldal pár hete még " élt ", nem értem mi történt , megvallom, ma nem ellenőriztem , amikor a hozzászólást írtam. A táska elkészítésének leírását kinyomtattam, rendelkezésre áll. Tudod az e-mail címem, ha megadod a címedet, nagyon szívesen elküldöm postán, vagy ha jársz Szigetváron, odaadom. Sajnos szkennelni nem tudom.
robág ,kalmi79 köszönöm !
Jövőhéten megnézem .
Az oldal nem működik. :(
Hurkafejnek
Elképzelhető ,mivel a keeway egy virago licenc .
http://www.csamovak.hu/news.ph... /Csattogó Motoros Vándorok Klubja . Azt gondoltam ,az Országúti Tigriseket nem lehet űberelni . Tévedtem . /
Ők talán tudnak infoval szolgálni . Én fesszabályzót vettem tőlük (mármint a keeway áruházból) ,tökéletesen működik az 535-ön .
Itt egy másik ez olcsobb de itt 17 euro a posta de a végösszeg majdnem azonos.

http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Köszönöm a gyors segítségedet, de megoldódott a problémám. Még egyszer, köszi. Brúnó.
Hali!
Keresek Valakit aki a 750-hez tudna rendelni valahonnan egy új trafó tetőt. Előre is kösz a segítséget, Brúnó. 06 30 2500 444. UI: Sajnos nem beszélek angolul, vagy németül így nehéz.
A leggyorsabb módszer a következő.
Kell hozzá némi felszerelés, egy nagy méretű injekciós fecskendő ( minimum 20 ml feletti) . Fent a tartályt tele öntöd olajjal és lent a légtelenítő csavaron keresztűl amire ráhuzol egy műanyag átlátszó csövet a fecskendővel addig szivattyuzod , felül meg potolod az átszívott mennyiséget míg a levegőt is ki nem szivattyuzod a rendszerből.Ez a leggyorsabb módszer mert a felső munkahenger olyan kicsi ami a fékkarnál van ,hogy száz évig kell pumpálni kiereszteni a levegőt. Ez a leg gyorsabb módszer. Így az olajjal a levegöt is gyorsan átszívod a rendszeren, persze néha azért a fékkarral is kell pumpálni az olajat. Majd rá érzel a dologra menet közben.
Sziasztok!
blacki, vagy más hozzáértő segítségét kérem!

Fékolajat akartam cserélni, és kipumpáltam a tartályból az összeset. (már tudom, nem kellett volna) most nem tudom a főfékhengert, meg a rendszert lelégteleníteni. Gondolom, a főfékhengerbe is ment levegő.
Hogyan tovább?
Nem zártam be rendesen a tetejét, azért ekkora a középső képen a hézag.
Gyújtáselektronika is? Talán a másik kettőt be tudom szerezni.
Sziasztok ! Elkészült a hátsó , csomagtartóra helyére rögzíthető " táskám ". Én az ötletet a vl1500neobase.hu honlapról merítettem, Frankenstein neszesszere menüpont alatt olvasható a gyártási technológia . Aki nem akar 50-80 ezret kiadni egy bőr hátsó táskáért, tanulmányozza. Az érdem nem az enyém, ismerősöm csinálta / köszönöm Robi ! /. A bekerülési költség pár ezer forint, ennyit valszeg megér. Mindenkinek szép időt !
A képen betűkkel jelzett csillagcsavarokat kell kitekerni, ahhoz, hogy a túloldali kis fekete műanyag csöcsökön elkezdjen jönni a benya. Több fordulatot is kell tekerni mire jön.
A csavarnál nem is jöhet. A csöcsön jön, de indítsd el a motort.

Olvasd el még egyszer Blackiex leírását, és menni fog
Lehet hogy a KEEWAY használható hozzá . Az a legolcsóbb .
Hello! XV 125-höz van valakinek eladó gyújtáselektronikája, feszültség szabályzója és gyújtótrafója?
Amelyik csavarra gyanakodtam ,közönséges csillag fejű . Alul a membrán oldalán .
Kitekertem de egy deka benzin se jött ki rajta ,meg a csöcsökön sem .
Csavarok a membrán felőli oldalon, csonkok, az úszóház aljánál.
Azok a kis csöcsök műanyagból vannak ? És hol a csavar ?
Érthetőbben: az A, és B jelü csavart kell megnyitni
Már nincs meg az 535 ös, de úgy emlékszem hogy a nyíl egy kis műanyag csöcsöt jelöl amire ráhúzod a csövet. Aztán felhajtod, és megnyitod a leeresztő csavart. akkor indul meg a benya a csőben, és az úszóházhoz illesztve mérhető a szint.
Ezt nézegettem én is .
Nem igazodok el rajta .