Egyelőre átiratás, riasztó beszerelése, és első hátsó fékbetét csere van terítéken. Mire ezek meglesznek, addigra pont megszületik a lányom, és olyan sok időm nem lesz faragni. :)
Örülök, ha motorozni fogok tudni.
Idei szezonban így marad. Ez a bordó szín a legtöbb embernek nagyon bejön, én nem vagyok oda érte. A megvételkor inkább az általános állapot és az évjárat dominált. Mint tudjuk a sportsterről ha leveszed a kormányt, a sárvédőket és a tankot, akkor mind teljesen egyformák. Ez elég jó lehetőséget ad a mókára....
Már én is kerestem itt! Én sem találtam. Azért egyszerűen beszarás, hogy egy motoros(fórumos) oldalon ahol, külön motor márkákhoz vannak rendelve a fórumok, ne legyen HD fórum! :D Kicsit röhejesnek tartom.
kalmi ez nagyon patent! ^^ Gratula még 1x hozzá! Én is szeretnék majd beújítani egy HD-ot magamnak. Én a HD Sportster 883 Iron & HD Dyna Street Bob között gondolkodom egyenlőre. A sporit azért, mert sportos és egyben nagyon vagánynak is tartom. A Street Bob-ot, meg azért, mert nagyon szeretem a Bobber stílusú gépeket.
1: http://www.harley-davidson.com...
2: http://www.harley-davidson.com...
Egyértelműen mind kettő matt feketébe a nyerő! :) Legalábbis szerintem. De hát ezek mint tudjuk ízlések és pofonok.
Na most eléggé két konstrukciók a gépezetek, és nem tudom, hogy a sportosság mellet állok inkább, avagy a lazaság. :D Nekem ami elég mérvdöntő, az az, hogy amíg a sporinak 12,5 literes tankja van, addig a Dynának, meg 17,8. Azért ez túráknál nem hátrány... És én imádok túrázni is nagy távokat. Na mind1 ez még a jövő zenéje lesz, nekem! De már alig várom, hogy a meglévő összeggel siránkozzak ezen! xd Úgy is kifogom próbálni mind a kettőt, tesztvezetésen. Szerintem az után fogok tudni dönteni. Ha már a túrákról beszéltem. Haverokkal július vége és augusztus eleje felé körbe mociznánk a balatont. De különben ha nem akarsz/akartok jönni ilyen "nagyobb" kimozdulásra, eljöhetnétek egy éjszakai gurulásra is. https://www.facebook.com/group... Ők szoktak éjszaka felvonulásokat szervezni. Én már voltam egyiken nagyon jól sikerült! (Volt kint egy Sporis is! :) https://fbcdn-sphotos-d-a.akam...
Felmentünk az Antennákhoz is. Érdemes felmenni éjszaka gyönyörű a kilátás!: https://fbcdn-sphotos-b-a.akam...
Itt egy vidi róla: https://www.facebook.com/photo...
Na szóval lényeg a lényeg... irány az éjszaka: https://fbcdn-sphotos-f-a.akam... :DDDD Még 1x grat a Harley Davidson-hoz! :P
Sziasztok,
Mint tudjátok, a Virgácsom az öcsémnél landolt. Most alaposabban átnézték, és úgy találták, hogy a szívócsonkot cserélni kell. 1100-as.
Hol érdemes keresni (és ha külföldön, milyen néven?)?
Köszönöm:
KI
Szép-szép, csak van egy sejtésem, hogy nem marad sokáig ilyen .
Milyen merényleteket tervezel ellene rövidtávon?
Mondjuk én a bordásszíj borítását biztos ledobnám róla.
Még jó, hogy partiban van a Drag! Mégiscsak egy továbbfejlesztett Virago kérem szépen. Feró után szabadon" A H-D sportstert elérte, a büszkeségét megértem, most elfelejti honnan indult el, EEE el" . Ma nagyon jó passzban vagyok.
Szívesen. Marha jó lenne megint végigmenni arra. Kíváncsi lennék mi változott, de az idén későbbre tervezem a szabit meg Görögbe megyek ki az öreg vassal.
Senj és Sveti juraj között. Ujca kemping. Vagy Sv. Jurajban apartman. Ha jól rémlik 1999ben Dubrovnikból hazafele jöttem a neked ajánlott úton. Senj-Karlovac-Sisak-Barcs. Kegyetlen jó szerpentines az út, jó a minősége is. Akkor nagyon kellett figyelni a benzinre mert Sisak és Senj között(200+) km. Nem láttunk kutat és a speed motorok zabálnak rendesen. Nekem nem volt gond mert a Katana elmegy 300at is simán. Valahogy úgy jön ki a távolság,hogy Barcs-Sisak130km, Sisak-Sv.Juraj 200-210.
Nagyjából ismerem a fix és a gumis felfügesztésűt is,pontosabban mentem ilyennel is olyannal is.Engem mondjuk nem zavart a vibráció a "fix blokkosnál" de a másiknál ahogy mozog az egész blokk BESZARÁS!Mintha élne az egész motor!
Nálam is nagy álom egy ilyen motor,csak hát ugye az anyagiak.Ja és napi szinten olvasom az index.hu-n a spori fórumot!
Igazából ezt szemeltem ki magamnak. Egy 2003-as eredeti fényezésű, tip top állapotú 883R. Meg is néztem, teljesen belezúgtam, nekem a narancs szín a gyengém.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/harley_davidson/harley_davidson_spor
tster_883_r-6804280
Árban ez 1.39 lett volna.
Ez a bordó végül 1.45 lett, de ez 2 évvel újabb modell (2005) és már az új fejlesztásű EVO blokk van benne, valamint gumi ágyazású motorfelfüggesztése van. 2004-ben volt a váltás, addig fixen rögzítették a motort a vázba, és a lelket kirázta belőled.
Optikailag jobban bejött a narancs, de ennyi különbséggel nem volt kérdés, hogy a bordót kell venni.
Mivel a hirdetésben szereplő dobokkal eszeveszettül hangos volt, és a vételár meg csak nehezen akart lejjebb menni az eladó részéről, ezért úgy állapodtunk meg, hogy az eredeti dobokkal kapom meg a gépet, és a sport dobokat megtartja, így sikerült lealkudnom valamennyit.
Örülök, ha motorozni fogok tudni.
Idei szezonban így marad. Ez a bordó szín a legtöbb embernek nagyon bejön, én nem vagyok oda érte. A megvételkor inkább az általános állapot és az évjárat dominált. Mint tudjuk a sportsterről ha leveszed a kormányt, a sárvédőket és a tankot, akkor mind teljesen egyformák. Ez elég jó lehetőséget ad a mókára....
1: http://www.harley-davidson.com...
2: http://www.harley-davidson.com...
Egyértelműen mind kettő matt feketébe a nyerő! :) Legalábbis szerintem. De hát ezek mint tudjuk ízlések és pofonok.
Na most eléggé két konstrukciók a gépezetek, és nem tudom, hogy a sportosság mellet állok inkább, avagy a lazaság. :D Nekem ami elég mérvdöntő, az az, hogy amíg a sporinak 12,5 literes tankja van, addig a Dynának, meg 17,8. Azért ez túráknál nem hátrány... És én imádok túrázni is nagy távokat. Na mind1 ez még a jövő zenéje lesz, nekem! De már alig várom, hogy a meglévő összeggel siránkozzak ezen! xd Úgy is kifogom próbálni mind a kettőt, tesztvezetésen. Szerintem az után fogok tudni dönteni. Ha már a túrákról beszéltem. Haverokkal július vége és augusztus eleje felé körbe mociznánk a balatont. De különben ha nem akarsz/akartok jönni ilyen "nagyobb" kimozdulásra, eljöhetnétek egy éjszakai gurulásra is. https://www.facebook.com/group... Ők szoktak éjszaka felvonulásokat szervezni. Én már voltam egyiken nagyon jól sikerült! (Volt kint egy Sporis is! :) https://fbcdn-sphotos-d-a.akam...
Felmentünk az Antennákhoz is. Érdemes felmenni éjszaka gyönyörű a kilátás!: https://fbcdn-sphotos-b-a.akam...
Itt egy vidi róla: https://www.facebook.com/photo...
Na szóval lényeg a lényeg... irány az éjszaka: https://fbcdn-sphotos-f-a.akam... :DDDD Még 1x grat a Harley Davidson-hoz! :P
pl ebay
(O gyurut ne felejtsd el)
Mint tudjátok, a Virgácsom az öcsémnél landolt. Most alaposabban átnézték, és úgy találták, hogy a szívócsonkot cserélni kell. 1100-as.
Hol érdemes keresni (és ha külföldön, milyen néven?)?
Köszönöm:
KI
Milyen merényleteket tervezel ellene rövidtávon?
Mondjuk én a bordásszíj borítását biztos ledobnám róla.
egyébként hogy néz ki a két ülés káférészer h-d?
Dragjanó!
Azért egy 1100 as drag ára nincs olyan hú de messze ettől....
Nálam is nagy álom egy ilyen motor,csak hát ugye az anyagiak.Ja és napi szinten olvasom az index.hu-n a spori fórumot!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/harley_davidson/harley_davidson_spor
tster_883_r-6804280
Árban ez 1.39 lett volna.
Ez a bordó végül 1.45 lett, de ez 2 évvel újabb modell (2005) és már az új fejlesztásű EVO blokk van benne, valamint gumi ágyazású motorfelfüggesztése van. 2004-ben volt a váltás, addig fixen rögzítették a motort a vázba, és a lelket kirázta belőled.
Optikailag jobban bejött a narancs, de ennyi különbséggel nem volt kérdés, hogy a bordót kell venni.