Szánjatok már meg egy kis infóval ,legyetek szívesek !
Hol a szomorú lópikulában van a karburátoron a leeresztő csavar ?
Találtam egy kis csőcsatlakozót az úszóház felőli oldalon . Talán oda kellene a csövet dugni ,szintméréshez . Akkor hol van a leeresztőcsavar ,amire a leírás szerint kellene dugni ? Ha a kis csatlakozóra ,akkor mit kell megtekerni hogy mérni lehessen ? A leírás alapján egy féklégtelenítő csavarhoz hasonlót kerestem .
Halló Robág!
Utánvéttel a postaköltség 2 100 Ft.
Ha előre küldöd a pénzt akkor az ajánlott levélként elküldhető csomag ára slussz-passz: 3 485 Ft. 5 100- 3 485= 1 615Ft. Na ennyi marad neked, néhány sörre elég.
Ha számlaszámra küldöd nem kell orbán/csekk adót fizetned.
Erste Bank, Hungary Zrt.
Illésns Paulics Márta
11991119-98555761-00000000
Szabadjon hozzátennem, hogy a picinke blokknak a 230 kilós kasztni véleményem szerint nehéz egy kicsit. Összehasonlításképp az 535 saját tömege 185 kg körül van, még a hétötvenes XV is csak 220 kg.
Ezzel szemben a maximális forgatónyomatéka mindössze 50 Nm (@3000 RPM), az 535-öshöz képest csupán 3 Nm-rel több. Igaz, alacsonyabb fordulaton adja le. Országúton az 535-ös dinamikusabban vezethető.
Tibcsibe:
Egyetértek Kalmival, sok szempontból jobb lehet egy 535-ös.
RC51-nek .
A rugó biztos hogy megvan ,láttam . A membrán eléggé háklis része a karburátornak ,mennyire necces a kivétele ? Ha leveszem a fedelet ,egyszerűen ki lehet húzni a helyéről ?
És még anyi, hogy adott pénzből (A keretedből) az 535 ösök közül gyakorlatilag az eladásra kínált motorok közép és felső krémjéből válogathatsz, míg a 650-es dragok közül épp hogy csak a lista legaljáról. Ezt érdemes megfontolni.
Amúgy is két tök más stílus a kettő. Az 535 egy filigrán, könnyű, kisméretű már-már klasszikus vonalakkal rendelkező motorkerékpárra emlékeztető gép, a másik egy kicsit túlsúlyos, meghizlalt malac, széles tankkal, behemót méretekkel. A drag a szó rossz vagy jó értelmében vett igazi cruiser/chopper.
Csatlakozom Katanához! Én a népítéleteknél egy olyan 650-es Drag motorról olvastam, aminek valóban beállt a hátsó hengere, azóta mást sem hallok, csak azt, hogy a 650-es dragot nem szabad megvenni, mert beáll. Kicsit "túl van terjedve" ez a dolog. Az én ismeretségi körömben is volt ilyen gép, megelégedéssel használta a gazdája.
Az viszont tény, hogy ha tapasztalatokat akarsz hallani a virago-ról, akkor abból itt jobban áll a társaság, mivel konkrétan úgy tudom 650-es dragja senkinek sincs. Erőben pl, kevesebb mint az 535. Kevésbé pörgős, olyan "csopperes"-re van hangolva.
Ha alapjaraton jo a szinkronod es fordulaton elmegy akkor valoszinu a suberek nem emelkednek azonos mertekben. Semmi koze a benzinszinthez. Nezd meg a gumimembranokat milyen allapotban vannak. Meg a szinkronizalo csavarnal is lehet gond, lattam mar parszor hogy a kicsi ruggo hianyzott es ilyenkor a 2 link elfordult egymastol azaz szetesett a szinkron.
A 650es Drag Star nem túl megbecsült ezen a fórumon. Gyenge az 535ös-ből felfúrt blokk, és hasonló vélemények amiket a múltban olvastam erről a típusról. Egy szegedi rokonomnak volt 5 évig ilyen motorja, maximális elégedettséggel használta. Gondolt egyet leugrott Szalonikibe, másnap Athénba, visszafelé Szófiában éjszakázott és jó pár erdélyi túrát lenyomott a 650es Draggal. Szerintem nem lehet olyan szar az a motor. Nekem ugyan nem tetszik,de ez esetedben mellékes. A rokonom végül lecserélte egy Honda Pan Europeanra, de nem azért, mert nem volt jó a drag, hanem mert megtehette. Ezt is ki kell fogni. Kérdezz rá a Drag fórumon is a tapasztnyalatokra!
Sziasztok!
Kicsit lemaradtam a hétvégén a fórumolvasással, most tartok az üveggyertyázás körül. Brumival beállítottuk az enyémet, és szinkronizálva is lettek a karbik. Az eredmény a hétvégi felvidéki tekergést követően: nem kormosak a gyertyák és majd egy literrel csökkent a fogyasztásom! 4,6 literből kijöttem 100 km-re!
A Felvidék, Krasznahorka, Dobsinai jégbarlang és a találkozó külön megér egy misét. Ellenben az időjárással... Jégeső és 8 fok, mind megvolt, de megérte!
Hi!
folytatódik a motorkeresésem.
képbe került egy xv535 99-es, ill. egy xvs650 2000-es évjáratú vas. tárgyilagos vélemények pro és kontra?
ne bántsatok!
http://www.virago.ro/2010/03/2...
Blackiex részletes útmutatása