Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mócsingnak !
http://www.virago.ro/2010/03/2...

Blackiex részletes útmutatása
Szánjatok már meg egy kis infóval ,legyetek szívesek !
Hol a szomorú lópikulában van a karburátoron a leeresztő csavar ?
Találtam egy kis csőcsatlakozót az úszóház felőli oldalon . Talán oda kellene a csövet dugni ,szintméréshez . Akkor hol van a leeresztőcsavar ,amire a leírás szerint kellene dugni ? Ha a kis csatlakozóra ,akkor mit kell megtekerni hogy mérni lehessen ? A leírás alapján egy féklégtelenítő csavarhoz hasonlót kerestem .
Ugyan már, vidd el egy körre pl Karancslapujtőre, oszt mindjárt jóban lesztek
Szerintem nem probléma. Lesz ez rosszabb is ..
Ja ja, anyuka közelebb lesz. Én meg lehet hogy ezért fogom messzebbre tolni a biciglim!
Shanjee !

légyszíves adj egy tel számot. Ha nem akarod ide írni, akkor: spechtgabor@gmail.com
Szia Shanjee !

Csak céges számlám van, de megyek a postára és utalom.
Köszi !
A cikkben említett Evo blokkos csodák a legdrágábbak, amik a használtpiacon vannak... 2 millió körül mocorognak stabilan.
Halló Robág!
Utánvéttel a postaköltség 2 100 Ft.
Ha előre küldöd a pénzt akkor az ajánlott levélként elküldhető csomag ára slussz-passz: 3 485 Ft. 5 100- 3 485= 1 615Ft. Na ennyi marad neked, néhány sörre elég.
Ha számlaszámra küldöd nem kell orbán/csekk adót fizetned.
Erste Bank, Hungary Zrt.
Illésns Paulics Márta
11991119-98555761-00000000

Véleményed?
Vegyünk Harley Davidsont... http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2013/05/18/oreg_vagyok_harley-t_
vennek/
Az 535 saját tömege 195 kg!
Szabadjon hozzátennem, hogy a picinke blokknak a 230 kilós kasztni véleményem szerint nehéz egy kicsit. Összehasonlításképp az 535 saját tömege 185 kg körül van, még a hétötvenes XV is csak 220 kg.
Ezzel szemben a maximális forgatónyomatéka mindössze 50 Nm (@3000 RPM), az 535-öshöz képest csupán 3 Nm-rel több. Igaz, alacsonyabb fordulaton adja le. Országúton az 535-ös dinamikusabban vezethető.

Tibcsibe:
Egyetértek Kalmival, sok szempontból jobb lehet egy 535-ös.

Minden azon múlik, hogy kívánod használni.
köszönöm mindenkinek a hozzászólást.
Ahogy mondod. Kupak le, és kész. Arra vigyázz, hogy a rugó el ne lője magát. :)
RC51-nek .
A rugó biztos hogy megvan ,láttam . A membrán eléggé háklis része a karburátornak ,mennyire necces a kivétele ? Ha leveszem a fedelet ,egyszerűen ki lehet húzni a helyéről ?
És még anyi, hogy adott pénzből (A keretedből) az 535 ösök közül gyakorlatilag az eladásra kínált motorok közép és felső krémjéből válogathatsz, míg a 650-es dragok közül épp hogy csak a lista legaljáról. Ezt érdemes megfontolni.
Amúgy is két tök más stílus a kettő. Az 535 egy filigrán, könnyű, kisméretű már-már klasszikus vonalakkal rendelkező motorkerékpárra emlékeztető gép, a másik egy kicsit túlsúlyos, meghizlalt malac, széles tankkal, behemót méretekkel. A drag a szó rossz vagy jó értelmében vett igazi cruiser/chopper.
Csatlakozom Katanához! Én a népítéleteknél egy olyan 650-es Drag motorról olvastam, aminek valóban beállt a hátsó hengere, azóta mást sem hallok, csak azt, hogy a 650-es dragot nem szabad megvenni, mert beáll. Kicsit "túl van terjedve" ez a dolog. Az én ismeretségi körömben is volt ilyen gép, megelégedéssel használta a gazdája.
Az viszont tény, hogy ha tapasztalatokat akarsz hallani a virago-ról, akkor abból itt jobban áll a társaság, mivel konkrétan úgy tudom 650-es dragja senkinek sincs. Erőben pl, kevesebb mint az 535. Kevésbé pörgős, olyan "csopperes"-re van hangolva.
Ha alapjaraton jo a szinkronod es fordulaton elmegy akkor valoszinu a suberek nem emelkednek azonos mertekben. Semmi koze a benzinszinthez. Nezd meg a gumimembranokat milyen allapotban vannak. Meg a szinkronizalo csavarnal is lehet gond, lattam mar parszor hogy a kicsi ruggo hianyzott es ilyenkor a 2 link elfordult egymastol azaz szetesett a szinkron.
A 650es Drag Star nem túl megbecsült ezen a fórumon. Gyenge az 535ös-ből felfúrt blokk, és hasonló vélemények amiket a múltban olvastam erről a típusról. Egy szegedi rokonomnak volt 5 évig ilyen motorja, maximális elégedettséggel használta. Gondolt egyet leugrott Szalonikibe, másnap Athénba, visszafelé Szófiában éjszakázott és jó pár erdélyi túrát lenyomott a 650es Draggal. Szerintem nem lehet olyan szar az a motor. Nekem ugyan nem tetszik,de ez esetedben mellékes. A rokonom végül lecserélte egy Honda Pan Europeanra, de nem azért, mert nem volt jó a drag, hanem mert megtehette. Ezt is ki kell fogni. Kérdezz rá a Drag fórumon is a tapasztnyalatokra!
Nagyon köszönöm a válaszod:)
Sziasztok!
Kicsit lemaradtam a hétvégén a fórumolvasással, most tartok az üveggyertyázás körül. Brumival beállítottuk az enyémet, és szinkronizálva is lettek a karbik. Az eredmény a hétvégi felvidéki tekergést követően: nem kormosak a gyertyák és majd egy literrel csökkent a fogyasztásom! 4,6 literből kijöttem 100 km-re!

A Felvidék, Krasznahorka, Dobsinai jégbarlang és a találkozó külön megér egy misét. Ellenben az időjárással... Jégeső és 8 fok, mind megvolt, de megérte!
Üdv!

ez már többször kivesézett dolog...
http://www.sportmotor.hu/motor...

saját vélemény: ha XV akkor 400-tól felfelé szinte bármi, ha Drag akkor 1100...
Hi!
folytatódik a motorkeresésem.
képbe került egy xv535 99-es, ill. egy xvs650 2000-es évjáratú vas. tárgyilagos vélemények pro és kontra?
ne bántsatok!
Tisztelt 5.50!

Kérlek, adj egy visszajelzést a kordaz@citromail.hu email-re!
Szeretnék valamit kérdezni.

Köszönettel: Zoli