Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap meg is veszem . Nekem a karburátor tisztítótól vadult be ,azóta csak paraszt nitrónak hívom . /nem STP /
Szia!
Sajnos dolgoznom kell, ami 2-3 hét kiesést jelent. Alaposan megvizslatom a kérdéses alkatrészt, és ha mindenképpen cserélni kell, akkor sikítozok. Köszi a segítséget. Itt megtalálsz. 0036203262897
Fél flaskát szoktam 12.5 literhez (ekkora a héccázas tankja) adagolni.
Egy kört lenyomok vele tavasszal, egy kört ősszel, az pont egy palack adalék évente és megköszöni. Nagyon szépen megy tőle. :)
Egy tankhoz mennyi STP-t adjak ?
A szelepeket azért nézd meg. Sőt, egy tank benzint elmotorozhatnál némi sárga STP "multi-valve cleaner" adalékolt anyaggal is, hátha csak kormos a szelep.

Amit írtál, az stimmel. Pont azért kell szinkronozni, hogy egyforma legyen a két henger vákkuma, azaz egyforma mennyiséget kapjon mindkettő.
Nem is arra gondoltam hogy közvetlenül ,hat a vákuumra . Hanem a szintkülönbségek miatt nem egyformán kapja az anyagot a két henger .és emiatt nem egyformán működik . Kompresszió : egyik henger 11 , a másik 12 .
Annak nincs köze a vákkumszinthez. Szelephézag, gyűrűkopás viszont lehet.
Lementem a garázsba és próbáltam újra beállítani .
Ha alapjáraton egy szinten vannak ,pörgetve elhúz az egyik oldalra kb 20 centit . Most úgy állítottam be hogy alapjáraton az egyik oldalra húz 10 centit ,pörgetve a másik oldal megy följebb és lesz 10 centivel magasabb . A benzinszintre gyanakszom .
Állítsd be 4000 körül egyformára, és ellenőrizz utána alapjáraton. Ha nem túl nagy a difi és nem mászik el még jobban idővel, akkor jó lesz.
Kicsi különbség megengedett.
Beállítottam az üresjárati levegőcsavarokat , blackiex írása alapján .
Egész jó lett . Leellenőriztem a szinkront ,na az már neccesebb .
Ha beállítom alapjáraton ,pörgetve elhúzza az olajat az egyik oldalra .
Csak akkor kell ilyesmivel foglalkozni,ha problémáid vannak(szarul indul,sokat fogyaszt) egyébként nem kell hozzányúlni. Baromi sokat lehetne irkálni, de inkább te csináld a következőt! A képernyőn látod azt,hogy keresés ebben a topikban. Klikkelj rá és írd be azt,hogy üveg gyertyázás vagy fogyasztás vagy karburátorszinkron és megjelennek a korábbi hozzászólások, tapasztalatok! Sok sikert.
Ha egy kicsit (kb. 2 oldalt) visszaolvasol, meglesz a válasz.
Elég hosszú esszét írtam az üveggyertyázásról.

Üveggyertya: funkciója, hogy a benzin-levegő arány helyes legyen

http://doktorchopper.blog.hu/2...

Szinkron: funkciója, hogy a két henger egyformán dolgozzon
http://doktorchopper.blog.hu/2...
Nagyon köszönöm ezt a gyors választ. Ezek szerint a kormányon lévő tartalékkapcsolót, csak akkor kell használni, ha megáll a motor? Írtad a karburátor szinkron és az üveggyertyázást. Ha van időd és kedved, erről egy pár sort légy szíves írj. Főleg az üveggyertyázást nem tudom mi. A karburátor szinkronhoz hozzá se merek kezdeni..... Török László
Tüzelő anyagtartályok adatai: Alsó 8,6liter felső 5liter. A felsőből lefolyik akadálytalanul az alsóba amikor megtankolod. Ha megáll a gép, van tartalék állás. 20-30km-re elegendő. A benzin karburátorhoz való eljutását szivattyú intézi. A 400as hoz azért nem nagyon találsz adatokat, mert Japán belpiacra készült. Ha nem kell motorgenerált csinálni, minden jó az 535ös-ből. Lehet,hogy nem minden,de majdnem. Az irányjelző akkor villog,ha használod. A benzinhez nem sok köze van. 220-240kilométert simán el kell mennie normál állásban, utána igyekezz kutat találni! Előfordulhat,hogy a tartalék állás nem működik,vagy állandóan azon van és akkor egyszer csak megáll a gép és nincs tartalék. (kalmi79) Ezért inkább hagyatkozz a napi km számlálóra. Teletank és nullázás! Ez nagyon fontos. 4-4,5 liter körül eszik ha jó a motorod. Ha többet eszik vagy szarul indul hidegen-melegen akkor jöhet a karburátor szinkron és az üveg gyertyázás. Mindent megtudsz oldani itt a fórumtársakkal. Török T.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Vettem egy Yamaha ViraGO 400 CCM -ES MOTORT. Nagyon szeretem, de semmit nem tudok róla.
A kérdésem, hogy az üzemanyag ha felső tartályból kifogy, akkor automatikusan átkapcsol a lenti tartalékra, vagy sem? A szerelő azt mondja, hogy az index villog és jelzi, hogy átváltott, a tartalék állás bekapcsolása felesleges. Nem merem kipróbálni, nehogy az útszélén maradjak a nagy tudományommal. MI az igazság? És mekkora a tartalék tartály ? Nem találok sehol 400-as motorhoz leírást, csak a nagyobb tesóihoz. Mivel a konyhanyelven beszélek angolul, ezért magyar leírás lenne jó. Több bajom nincs:)
Köszönöm.
Török L
motorradbay.de

Én onnan veszem és már 7-8 pár lett bepakolva az elmúlt 3 évben. Semmi panasz rá és 2 perc kicserélni.
Köszi! Ha jól emlékszem valamelyik oldalon láttam hogy foglalkozol membrán beszereléssel!? Most hogy a karbim le van szedve, volt időm megnézni a membránokat is. Az egyik tökéletes állapotban van, a másik külső oldalán három helyen is be van repedezve a gumi felület, a belső oldalán nem látszik sérülés. Gondolom meg vannak számlálva a napjai!? Valami tipped nincs hogy hol találok elfogadható áron membránt ehhez a típushoz? Találtam egy oldalt ahol egészen jó az ár, viszont nem tudom milyen lehet a minőség!?

http://cmc-parts.be/index.php/...
SZia! Mikor leszel legközelebb gép előtt? Mert ha gondolod holnap szívesen teszek fel róla képet. Amennyire emlékszem, tökéletes állapotban van, mivel a motorblokkban amiből származik csak pár ezer km volt a szerelő szerint. Én most membránt keresek a karburátorba, ha esetleg van neked elfekvőben szívesen el is cserélném rá! Az én számom +40744183037 és általában 18:00 után vagyok elérhető!
Sokan vagyunk, sokfélék, hála istennek.
Rendben Köszi !
Szerintem pont a szinti adja a dolog elgondolkodtató részét. Nekem az nélkül üres lenne, mint a legtöbb rock trió (dob, gitár, basszus). A szinti folyamatosan teszi alá a szőnyeget, attól "utazol" a zenével. Nekem legalábbis. Bár én inkább a jazz felől közelítek a rock irányába, és azon belül is inkább a progresszív, "elgondolkodtató" érzelmes fajtát szeretem.
Passzol.
Nagyon profi zene, de nekem a szinti sehogy sem passzol a képbe.
Ma lecseréltem a markolatokat, hogy mit szenvedtem ezzel a bonyolult dologgal
Gondoltam, az árát megbeszélhetnénk magánban.