Most találtam meg ezt a topicot is. Nekem is egy 125-ösöm van, de úgy látom, néhány júzerrel már találkoztunk máshol.
Ősszel én is műszakira készülök, kell egy hátsó gumi, aztán nem csinálok semmit rajta.
Ótóval is úgy szoktam menni, ha nincs érezhető hibája, elmegyek, és levizygázik. (10 év alatt)
Egy biztos, a kocsik legsűrűbb problémája nem fog előfordulni, hogy félrehúz a fék.
Szia!
van egy 450be elvihető, még műszaki is van rajta, most krómoztattam a kerekeket, csak a szerelő elb.... pár küllőt és azért rohangálok most. Ha kell, kerítek képeket róla. Amúgy a barátnőmé és 535-öst szeretne ez az eladás oka.
Mail az adatlapomon.
Nemsokára lejár a műszaki érvényességem. Ezért bementem a kereskedésbe ahonnan vásároltam a gépet és megkérdeztem, hogy mit kellene tennem, ahhoz hogy ne legyen gondom a műszaki vizsgán.
A kereskedő megütközve nézet rám és megkérdezte, hogy van-e valami panaszom a gépre. Én mondtam, hogy természetesen semmi. Erre az volt a válasz, hogy akkor fizessem be a vizsgadíjat és menjek el, ennyi az egész.
Úgyhogy nem kell hozzányúlni semmihez sem. Kíváncsi leszek a végeredményre :)
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Nagyon hasznos infókat közöltél! Köszi még 1x!
Sajnos a keretem nem engedi meg, hogy egy xvs250 -t vegyek, be kell érnem a picit régebbi xv250-esekkel!
Sziasztok!Lenne pár kérdésem,kérem aki tud segíteni,válaszoljon!Mennyi az 535 virago fogyasztása?Hogy bírja az emelkedőket,szerpentineket?Mennyire kényelmes az utasülés hosszabb távon?Hogy bírja a gép a 2 embert?Mennyire szervízigényes?Egyelőre ennyi,köszönöm előre is!
Azt sajnos nem tudom megmondani, hogy mit figyelj meg a vásárlásnál. Én mikor az enyémet vásároltam jó sok szempont vezérelt. Pl.: olcsó legyen, keveset fogyszin, alacsony költségvetésű legyen. Meg aztán szép is.
Ezeket a kívánalmakat csak egy motor tudta teljesíteni :) Yamaha XVS 250
Ami biztos: tavaly vásároltam 3 évesen. Azóta közlekedtem vele 8000 km-t, azt hiszem :P. Majdnem végig élveztem az egészet, ami nem kis időt jelent.
A tapasztalatom eddig, hogy vezetett szervizkönyve volt amikor vásároltam és a szerint vittem én is szervizbe, de eddig semmilyen hiba jelenségre nem lettem figyelmes.
A fogyasztása 3-3.5 liter között van, tehát egy 50 cm3-is robogó fogyaszt ennyit, vagy jóval többet is - tapasztalat.
Egyéb költség a kötelező biztosítás A0 - 6000 Ft/év. Nem is vonatam ki télire forgalombol, inkább motoroztam vele.
Az idén jött először a gépjárműadó, mely 4000 pár forint volt egész évre.
Na és ezért mit kapsz?
Ha kényelmesen akarsz közlekedni akkor egy olyan gépet, mely 90-100 km/h-val kényelmesen megy mindig.
Könnyű könnyen kezelhető. Van még vagy 160 kiló is.
A vég sebessége amit én mentem vele óra szerint 127 km/h volt.
De mivel nem szeretem az üveghangot nem is szeretek ilyen sebességgel járni vele.
Ha 90-el közlekedsz, akkor még van benne erő előzni egy 90-el közlekedő autót, ha szükséges.
Ami hiányzik, nekem belőle - persze ez most nagyképűen hangzik - a 6. sebesség. Vagy valahogy másabb áttétel.
Ha van valakinek ötlete erre az írhat, hogy miképpen lehet megvalósítani.
Nemsokára megyek műszaki vizsgára, kíváncsi leszek a költségekre.
Kipufogót sajna nem tudok, de nagyon örülnék ha megosztanád velem néhány tapasztalatodat ezekrol a 250-es kis gépekről! Néhány infónak is már örülnék, mivel én is egy ilyen gép vásárlását tervezem!
Köszi előre is!
Örülnék néhány tippnek, ötletnek, mire érdemes odafigyelni egy xv250-es vásárlásakor!
Esetleg típushibák, vagy bármi egyébb amit érdemes tudni ezekről a kis chopperekről!
Minden infót nagyon köszönök!
Sárkány, abban az értelemben, mint nő, aki egy sárkány, ha jól tudom. Nem dragon.