Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsit késö van de ha ráérsz , akkor szivesen segítek. Itt j is jó az idő de bármikor rosszra fordulhat.
Bocsi. A skype neha van csak bekapcsolva. A facebook messengeren viszont barmikor megtalalsz az megy a telefonomon mindig. Vagy Viber vagy pedig a Tango mindig megy a telelfonomon.
+17274550949
RC51!

Se facebook-on sem skype-on nem vagy.... pedig lenne mit mesélnem!
Ellehet rontani a szerelest de minden motornal kicsit maskepp. Elofordulhat hogy nem a megfelelo a szimmering belso vagy kulso merete. Vagy nagyon konnyu megkarcolni, megserteni a krom feluletet. Vagy csak az osszereszerelesbol adodo olaj maradvanyokat hozza a szimmering fel. Szal sokminden lehet a gond. Athena nalunk mondjuk nincs de van masfele utangyartott es azok mind mukodnek. Szal a gyarto nem lehet gond szerintem. Ha tovabbra is folyik akkor ujra szetszedes es alapos vizsgalat.

A fekbeteteket pedig nyugodtan eltakarithatod fektisztitoval. Alaposan tobbszor befujkalva majd majd suritett levegovel kifujkalva.
Tiszteletem!Nalam jo ido van,es lenne idom ma delutan elmenni Debrecenbe.Neked lenne idod foglalkozni a dologgal amit megbeszeltunk?
Jó, látom a fesszabájzója kialakításából, hogy ezis 3 fázisú, csak épp a - a házon vezették ki. Így a csatlakozó sem jó például a 125-öshöz... Méretre is csak fele akkora, hűtőbordák nélkül, nekem azért így kérdéses, hogy mennyi hőt tud elfűteni...
Hello, fontos kérdésem lenne, ugye az XV250-be is 3 fázisú generátor van?
Kedves fórumozók!

Pontosan 2 hét múlva újra feldübörögnek a vaslovak Barcson a Dráva parton.
Kérlek titeket, hogy dolgozzunk össze, ki az, aki eljön ismerkedni, stb.

Akik jelezték már:

Katana750/1 fő Zsocca/2 fő Katana750 Intruderes barátja/1 fő Jogo/2 fő Jogo barátja/1 fő Kispest30/1 fő Thor535/2 fő Husi, Thor apósa/2 fő
valamint megpróbálom rávenni Jack barátomat, akinek egy amcsi 550 es dübörög a segge alatt
Akik még nem erősítették meg, de előbbiekben már jelezték: Brumeszkosz Dragjano November valamint van még 2 barcsi viragos, akikkel felveszem még a kapcsolatot.

Ha elírtam, kérlek Titeket, javítsátok!
Tavaly kicseréltem a teleszkópszár szimeringeket, (egyik picit eresztett) most mindkettő ereszt. El lehet valahogy barmolni a cserét, vagy valami sz.rt sóztak rám? (valami Athina, 3000/pár volt)
A hab a tortán, hogy mintha a fékbetétem is kapott volna belőle, pedig szerintem nem csorgott le addig (meg törölgetem is szorgalmasan minden út után)
Ha esetleg ez e helyzet akkor csak a csere segít, benzines (féktisztítós) mosás nem? A fékbetétem olyan, hogy sok réz van benne, Platinum, asszem)
Köszönöm! Így máris nem kell a feleségedet fárasztanom a táska miatt! :)
El van öregedve a referencia (zener) a szabályzóban. Cserélni nem lehet, mert be van öntve. A komplett szabályzót cserélnetek kell.
Úszószint és a levegőcsatornák, fúvókák tisztasága. Szívató dugattyútól a légfúvókákig.

http://www.ccworks.org/portal....

A benzinszint állítja be a fúvókák üzemenyag ellátását. Minél magasabb a banzinszint, annál könnyebben rántja ki a vákuum a naftát és fordítva. Fontos, hogy jól be legyen állítva, mert a túl magas szint túlfogyasztást, kormos gyertyákat, elkormosodó szelepeket okoz, hogy csak párat említsek. A túl alacsony szint pedig túlmelegedést, köhögést, visszadurrogást, a gyertya károsodását okozza.
Üdv! Köszi a linket! Sajnos jelenleg nincs nekik raktáron. Ilyenkor rájuk kellene írni hogy rendeljenek, vagy ez csak pillanatnyilag van így? Más. A benzin szint miben befolyásolja a motor működését? Értem ez alatt hogy a gyári megadott értéktől 2-3 mm eltérés!? Szombaton készülök vissza szerelni a karbit, valami tanács esetleg hogy mit érdemes beállítani, ellenőrizni mielőtt vissza kerül a helyére? És még egyszer köszönöm az eddigi segítséget!
Kit vigyek el egy körre.
Ha anyóst viszem, akkor előbb leveszem a háttámlát, s feltuningolom a motort.
Hogy csak Lepsényig legyen meg.
Nem tudhatom. De remélem csak jobb lesz ezután.
Szerdán megérkeztek ők is. De okosan a város másik végén van az albérletük. (Ott találtunk nekik)
Mi meg nem sűrűn megyünk majd.
Ja....
Mikor jöttem haza a 250-essel Kecskemétről.... Egyre fényesebb, egyre fényesebb......pukkkk....sötét. Elolvadt az első izzó szála, kifingott a fesz szab. Én is supershadow 250-esét raktam bele, de ez jó mindegyik viragohoz. 20 Ampert tud, és 3 fázisú generátorokhoz lehet alkalmazni. 8500 Ft körül van. Ennél nincs olcsóbb!
Ez is jó megoldás csak itt szerelni kell.
Rosszul írtam. Keeway.
2-3 400as tulaj van a fórumon, de senkinek nincs vele baja. A szerelők akkor mondanak ilyet amikor nem tudják mit kéne csinálni. Egy fasza ampervadász pillanatok alatt kideríti mi a gond. Egyébként szerintem a 400meg az 535 elektromos rendszere tök ugyan az. Abból aztán van a fórumon bőven és nem jellemző,hogy ilyesmi típushibával kínlódnának. Szaddi motorja szarakodott töltés ügyileg évekig, oly módon,hogy töltött csak keveset. Évente kinyírta az akksit, jó soká oldódott meg a problémája fesszabályzó cserével. Keevay Supershadow jó a Viragora és sokkal olcsóbb. 6 vagy 8000ft. Az eredeti Yamaha cuccot inkább ne tudd meg!
Köszönöm!

Holnap ráméregetünk és írok. Azt mondja a cimborám, hogy neki azt mondták hogy ez valamiféle típushibája a 400-asoknak.
A fesszabályzóra gondoltam én is, de gondoltam megvárom amíg valaki hozzáértő is felveti. Egyébként én még ilyet nem láttam. Csak olyat,hogy gázadásra felfénylik a világítás. Ha nem akkor szar a töltés. Műszerrel mérve már láttam olyat,hogy kevesebb a töltés fordulaton mint alapjáraton, de az nem volt szemmel látható a fényforráson. De szépen fogalmaztam!
Mennyire esik le a feszultseg? Az hogy halvanyodik a lampa meg nem magyaraz semmit. Ha 13 korul megall es nem megy lejebb akkor jo. Sok szabalyzo dolgozik igy ez nem problema. Ha viszont 13-nal lejebb megy akkor ott gond van. Akksi jo? Generator jo? A generatort fordulaton es terheles alatt kell megvizsgalni. Nehany szabalyzo melegen adja meg magat, mig hidegen jol mukodik.
Szal egy alapos vizsgalat megmutatja a hibat.
Próbáltam hasonlót, nem szívtam, hanem alulról nyomtam egy flakonnal bele, de nem segített. Végül az lett a megoldás, hogy a főfékhengernél lebontottam a csatlakozót, egy kis fecykendővel feltöltöttem, összeraktam, és utána már nyomta. Ezután már csak a szokásos addigpumpálom, míg bubijön móccerrel folytattam.
Sziasztok!

Egy barátom kért meg hogy kérdezzek utána egy problémájának, hátha tudtok segíteni. 1987-es Virago 400-a van és a problémája az, hogy alapjáraton hibátlanul tölt a motor és furcsa módon fordulaton veszít a töltésből. Motorozás után meg kell állni és mielőtt leállítani járatni kell alapjáraton egy darabig. Érdekes jelenség, hogy minél nagyobb fordulaton megy a motor, annál inkább halványodik a lámpa fénye. Van valakinek valami tanácsa, ötlete?

Köszönöm!
Dani
users.ininet.hu/vl1500/?q=node/54‎ Hátsó doboz készítés- vagyis kell egy hengertáska .... Itt elérhető a megszűnt vl1500.neobase.hu oldal. Mindenkinek jó barkácsolást !