Lehet, de azt mondtad, hogy az új akksival is ezt csinálja. Mérhetsz feszültséget az akksi két kapcsa között, gyújtás ráadása nélkül 12,5 V körül kell benne lennie a delejnek.
Egyébként ha indítani próbálsz, és az akksi halott, az látszik az üresjárat visszajelzőn, mert míg nyomod az indítógombot, teljesen elhalványul vagy elalszik.
Köszönöm a válaszod ezt megprobálom, habár a relét megnézettem hozzáértö személyel szezonzárás elött és azt mondta nincs vele gond, viszont mondott egy olyat, hogy ő már ugy járt h 3 szezonba 3x vett akkumlátort, mivel télen kivette a motorbol a hideg miatt, de nem töltötte közben és annyire le merült, hogy már nem lehetett visszatölteni ez is lehet gond ?
Vagy az önindítód halt be, vagy az indító reléd. Fogj egy bikakábel egyik erét (piros) és az egyik felét tedd az akksi pozitívjára, a másik felét az önindító pólusára, ami a gumi sapka alatt van. Nem kell lekötni semmit, még gyújtást sem kell rátenni. Határozott mozdulattal nyomd hozzá. Ha elkezdi forgatni a motort az önindító, akkor a relé körül lesz valami szarság. Ha nem mozdul így se, akkor az önindító kampó.
Azt el felejtettem irni, hogy az önindito meg sem lett hajtva tehát nem annak van hangja, hanem inkább egy relé hang hallatszik, elektromos zaj mintha tiltaná az inditást :(
Azt szeretném kérdezni tőletek, mért van az hogy a motorom (yamaha virago 250) beinditásakor, megnyomom az inditó gombot és csak keceg egyet és nem történik semmi! Először az akksira gyanakodtam de uj akksival is ezt teszi nem indul, csak ha betolom!
Gondolom az öninditonak van köze hozzá, ebben az esetben mi lehet a probléma ? Javithato vagy teljes öninditó cserére lessz szükség? Vagy esetleg lehet más oka is ?
A válaszokat nagyon köszönöm elöre is !
A hétvégén thor535 ötletéből kiindulva vettem egy Lenco sportcam 100-as kamerát. Itt a gyári oldala: http://www.lencosportcam.be/EN...
Mindenhol 25 ezer forint, de hétvégén volt egy akció, így 20 ezerért sikerült megvennem. AVI-ban rögzít, 720as HD ban. Rengeteg kiegészítő van hozzá, pl vízálló tok, vagy sisakra tapasztható minden irányból állítható tartó. A látószöge kb 120 fok, ami nem mondható rossznak. A képe nem egy nagy durranás, de ennyi pénzért nincs jobb a piacon, ezt biztosan állíthatom. Vettem bele még egy 8 Gigás micro SD kártyát, és ma reggel munkába jövet elkészítettem az első videót, amit felraktam a youtube-ra.
Ennyit szerintem megér! http://youtu.be/Wb4nCBGoL2k
hát! úgy gondolom, hogy a célra az felelne meg a legjobban.
városi közlekedés, hétvégén egy kis kiruccc!
bár régen ültem nagyobb vason, de úgy gondolom ezzel újra próbálnám!
Értem, köszi a tippet! Közben megnéztem a szelepet, az egyik oldalán valóban látható egy kis kopás, a gumi kúp viszont sértetlennek látszik. Ha ezeket cserélném szükséges lenne a szelep házat is cserélnem?
Vanni van kedvem hozzá csak abban az időben a telkemen tetőt raknak fel . Lapos-tetőm van és télen jól beáztam . Szóval nem tudok ott lenni, de ha csináltok fényképeket szívesen megnézném ha publikus.
Verschleißteile
Alle Teile, die an meinen Motorrädern getauscht wurden, sind hier aufgelistet.
A motoromon kicserélt alkatrészek
Ölfilter
Sollte bei jedem 2. Ölwechsel (alle 12 tkm) ausgetauscht werden. Dazu gehört auch der Dichtring des Ölfilterdeckels.
olajszűrő csere 12 000 kilóméterenként, második olajcsere
Zündkerzen
Sollten bei jedem 2. Ölwechsel (alle 12 tkm) ausgetauscht werden.
gyertya csere 12 000km
Bremsbeläge vorne
Die Originalbeläge wurden nach 18 tkm getauscht.
első fékbetét csere 18 000km
Reifen vorne
Die Haltbarkeit variiert je nach Hersteller und Fahrstil. Mit dem Reifen wird auch der Schlauch gewechselt.
Bridgestone: 6 tkm - 15 tkm. Yokohama: 8 tkm - 12 tkm. Metzeler: 8 tkm.
Bridgestone BT 45: 8500 km.
elsőkerék gumi csere, márkák szerint /tkm = ezer km/
Reifen hinten
Die Haltbarkeit variiert je nach Hersteller und Fahrstil. Mit dem Reifen wird auch der Schlauch gewechselt.
Bridgestone: 10 tkm - 12 tkm. Yokohama: 15 tkm. Metzeler: 6 tkm - 9 tkm.
Bridgestone BT 45: 8500 km.
hátsókerék
Kettensatz
Der Kettensatz besteht aus Kette, Ritzel und Kettenrad. Die Teile sollten immer zusammen getauscht werden. Laufleistung: 19 tkm - 24 tkm.
lánc garnitúra csere
Gabelsimmeringe
Gabelsimmeringe sollten immer komplett (beide Gabelholme) getauscht werden. Haltbarkeit: 36 tkm - 80 tkm.
villaszimmering
Bremsflüssigkeit
Die Bremsflüssigkeit sollte alle 2 Jahre getauscht werden, da sie hygroskopisch ist.
fékfolyadék 2 évente
Stoßdämpfer
Die Originalstoßdämpfer haben ca. 50 tkm gehalten, die Hagon Classic mit ca. 90 tkm fast doppelt so lange.
lengéscsillapító eredeti 50 000, Hagon 90 000
Regler
Der Regler hatte nach ca. 60 tkm den Geist aufgegeben.
feszszabályzó
Lenkkopflager
Das erste Kugellager hat 65 tkm gehalten und wurde durch ein Kegelrollenlager ersetzt. Beim zweiten Motorrad wurde bereits nach 34 tkm getauscht.
kormánycsapágy csere az első motorján 65 000, a másodikon 34 000
Luftfilter
Erster Austausch nach 72 tkm. légszűrő csere 72 000
Ansaugstutzen
Der Ansaugstutzen musste nach 72 tkm getauscht werden, da sich Risse gebildet hatten. Zweiter Austausch bei 150 tkm; dabei wurde auch das Verbindungsstück Rahmen/Vergaser ausgetauscht.
porlasztó alatti gumicső csere 72 000, második csere 150 000
Speichen hinten
Bei ca. 100 tkm ist die erste gebrochen. Diese wurde ausgetauscht. Nach ca. 20 tkm ist die nächste gebrochen. Darauf habe ich das Hinterrad komplett neu einspeichen lassen.
küllőtörés hátul 100 000 aztán a második küllőtörés plusz 20 000 km, ekkor komplett küllőzés
Kupplung
Bei ca. 130 tkm habe ich die komplette Kupplung (Scheiben und Federn) getauscht, da sie angefangen hatte zu schleifen.
kupplungcsere 130 000 –nél komplett
Glühbirnen
Die Birne vom Rücklicht ist mir (wegen der Vibrationen) schon mehrmals mal durchgebrannt. Die H4-Birne vom Scheinwerfer war nie defekt; ich habe sie nach 120 tkm gegen eine Phillips All Weather getauscht.
zzócsere hátul többször a vibráció miatt, elöl 120 000-nél
Radlager vorn
Erster Wechsel bei 135 tkm.
kerékcsapágycsere elöl 135 000
Leerlaufschalter
Defekt nach 140 tkm.
önindítószabadonfutó hiba 140 000
Ventilschaftdichtungen
Da inzwischen der Ölverbrauch auf ca. 800 ml/1000 km gestiegen war, wurden alle vier Dichtungen bei 160 tkm getauscht.
szelepszárszimmering csere 160 000, amikor 8 deci olajat evett 1000 km-eren
Kolbenringe
In Verbindung mit den Ventilschaftdichtungen wurden auch die Kolbenringe bei 160 tkm getauscht.
dugattyúgyürű csere 160 000 km
Tachowelle
Die Welle ist bei 163 tkm gebrochen. Sie hätte auch noch länger gehalten, wäre sie regelmäßig geschmiert worden.
kilóméteróra spirál törés 163 000 km-nél, többet bírt volna rendes kenéssel
Getriebeausgangswelle
Nach 166 tkm war die Verzahnung der Welle so weit verschlissen, daß das Kettenritzel aufgeschweißt werden mußte.
kislánckerék tengelye 166 000 –nél felhegesztve
Seilzug Hinterradbremse
Der Seilzug mußte nach 166 tkm ausgetasucht werden, da durch mangelnde Schmierung der Zug in der Hülle festgerostet war.
hátsófékbovden csere 166 000km, kenés hiánya miatt berohadt a hüvelybe a spirál
Egy német, bizonyos Jürgen Fridrichshavenből. A honlapjáról szedtem
Egyébként ha indítani próbálsz, és az akksi halott, az látszik az üresjárat visszajelzőn, mert míg nyomod az indítógombot, teljesen elhalványul vagy elalszik.