Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tisztelt Katana750
A hengerfejek a legjobban melegedő része a jólméretezett hűtőbordáknak tudhatóan nagyon szélsőséges esetben érné el a 80 c fok feletti értéket kívül mérve. Menetszél visszahűti 40-50 fokra, álló helyben 70-hez közeledve leállítom. A hőmérőm szenzorja a hátsó henger hátsó szélvédettebb bordarészébe van befúrva. Az olajhőmérőm a leeresztő csavarban van rögzítve, még 65-66 foknál melegebbet nem mutatott kánikulában sem. Az alapjáratom Kb. 600-700 RPM. Régebben leírtam már, hogy állítom-fullasztom le szívatóval estére, és hogyan indulok minden hajnalban.
Nem tudom érdekel é valakit .
Innen rendeltem üveggyertyát ,8200 -ért postaköltséggel együtt .
http://szerszampiac.hu/ipari_g...
Valódi orosz .
Lassan túlfényezem a motorom, de van példám az extrém melegtűrésre is. Néhány éve legurultunk az alsóörsi H-D találkozóra a tesómmal aki fényképeimen látható R1est hajtotta. Volt Shadow750 Vulcan1600(éppen eladó) Intruder1400, meg egy V-Max. Éppen a felvonulásra(nem szeretem) értünk le. Betyár sok motor volt, nagyon hosszú volt a felvonulás és csak a vizes R1 nem kultiválta. Ingadozott az alapjárata, néha le is állt. A bratyóm tök ideg volt. 3milka+os motor és döglődik egy kis( 35-36fok) melegtől. Az enyém meg egykedvűen duruzsolt ahogy szokott. 20prc után egy kicsit nehezen vette az 1est, de ennyi és kész. A v2-k simán bírták. A Max szintén durrogott. Jó kis konstrukció ez a levegő olajos.
Szerintem találkozz kalmival és úgy nézd meg. Sajnos én hétköznap röghöz kötött vagyok.
Maradjunk annyiban,hogy ez v2 jelenség. Soha nem tapasztaltam az öreg vasamon ilyesmit, pedig 10-15 évvel ezelőtt sokszor télen is elővettem. 2 perc után van alapjárat és nagyon gyorsan kézzelfoghatatlanná válik a henger. Nálam már sokkal nagyobb gondot jelent a hideg. Igaz én már 42 múltam a Katana csak 27 éves.
egyébként csatlakoznék Katanához, jó a minőség! a többiről még nem tudok nyilatkozni... talán eccer majd
Az a helyzet, hogy régen tényleg extrém alacsonyra állítottam az alapjáratot, és sokszor leállt, aztán beláttam, hogy ez nem egy Harley, és magasabbra vettem. Azóta nincs probléma. Egyébként ma reggel 15 fok sem volt, ha hiszed ha nem ilyen időben 8-9 perc után a bordák még csak épp melegek, az olaj meg egyenesen langyos. Léghűtéses motor, bőségesen méretezett bordákkal. Ez ilyen. 15 fokban kell a motornak 20 perc ilyen városi poroszkálás mire beáll az üzemi hőmérséklet. Érezni mindenen... az alapjáraton, a váltón, a kuplungon, meg a motor hangján.
hi!
lehet lesz holnap motor-nézés-vásárlás.
mire figyeljen az amatőr?
Szia kalmi! Megnéztem a vidit. Tökéletes a minősége. Egyből eszembe jutott Kléber Atalla a Brazil fenegyerek. Van egy csomó felvétele a tube-on. Förtelmes,hogy mennyire irigyen összezárnak az autósok a motor megjelenésekor székesfővárosunkban. A vadbaromként közlekedő Kléberrel ilyesmi sosem történik Sao Paolo utcáin. Amúgy szerintem inkább az extrém alacsony alapjáratod okolható a leállásért. Beb....na ha 10 perc után még a hideg miatt állna le.
Szia Shanjee !

Ha Zsoccának nem kell én vevő vagyok.
Ha kell Zsoccának, légyszíves mond meg hol vetted.
Yamaha World, vagy E-bay.
Tudja valaki hol lehet lábtartó gumit+váltó gumit venni?
Erre gondoltam Zsoccca.
Nemrég vettem zselés akkut és az ezzel foglalkozó szakember nekem az alábbiakat mondta: -zselés akkut mindjárt összerakás után töltőre kell tenni (így lesz teljesen feltöltve).
- félévente szintén ki kell venni és töltőre kell tenni
- speciálisan az arra kifejlesztett töltővel szabad tölteni (6-8eFt) , mert a többi az "ki"nyírja.
A téli tárolást már mondtátok.
3E.
A mélyen ülő gyertyák helyére is be lehet tekerni, mert van egy hosszabító csövecske " tükör " lapocskával.
Hello!

Ismét én vagyok! Elvittem az akumlátort szakértöhöz és kiderült, hogy azzal van a probléma meg is probáltuk és más akkuval tökéletesen megy! Pedig amikor az akkut vettem direkt minőségit vettem ez az ugy nevezett zselés akumlátor volt amit annyira ajánlottak kb forintba átszámolva 13-14 ezer volt az ára és ennyire mentem vele! A következö akku tutira savas lesz és szezon után minden honapba töltöm, meg lakásban tartom!
Én télen az aksit kiveszem, s felviszem a lakásba.
S havonta egyszer beteszem a motorba és járatom legalább 10 percet.
Külön nem szoktam tölteni.
Ilyenkor nyáron pedig havonta nézem a folyadék szintet, és ha kell töltök hozzá deszt vizet.
Harmadik éve van nálam a motor. S azóta hibátlan az aksi is.
Tuti, hogy a 18 éven feletti fotókat nem tesszük fel.
A porcelán helyett üvegből van a szigetelése ,aminkeresztül belátni az égéstérbe . Olyan mint egy ablak ,csak nem úgy néz ki .
Ezen nincs mit csodálkozni. Ezeknek a "hagyományos" savas akksiknak HALÁLA a lemerülés! Pl. transzformátor állomásokon az akku telepek /egyen 110V/ folyamatos töltés alatt vannak. Természetesen odafigyelnek a vizezésre. 12V alá sik a feszültség=nagy károsodás, avagy kuka.
Mielőtt új akkut veszel ,jó lenne terhelt állapotban mérni a feszültségét . A műszert ráteszed az akkura ,és úgy indítózol ,vagy felkapcsolod a villanyt . Ha leesik a feszültség az akkuval van gond ,ha nem esik sokat akkor valahol odébb kell keresni a hibát .
És menyi a fele?

Valaki magyarázza már el, hogy is működik ez az üveg gyertya!
Melyik része üveg? Hogy be van tekerve és mégis látszik a robbanó tér?
Nem a te akksid lenne az első, ami nem éri meg az egy éves kort...
Ha Kalmi bikakábeles trükkje nem segít, akkor sem biztos, hogy az egész önindító sz_r, lehet, hogy csak a szén/bronzkeféket kell cserélni.

Én speciel soha nem veszek gyárit ezekből, kiszedem a gyárit és elmászok egy autósboltba, ott a kezébe nyomom az eladónak, hogy a leghasonlóbb méretű keféből vinnék egy párat. Max egy reszelőn pontosítom a méretet. A szénkefét vagy bronzkefét ugyanis egy csiszolópapíron is simán lehet rövidebbre vagy keskenyebbre csiszolni, elég puha anyag.
Igen csinált ilyet, tehát mikro nyomom az indito gombot az üresjárat jelzö egyet pillant, az akut a tavalyi szezonba vettem viszont télen 5-6 honapig ki volt szedve és az alatt nem töltöttem fel tehát lehet hogy akku lesz minden esetre köszönök mindent, megprobálom egy másik akksival és ha ugy se indul akkor megnézem az öninditot! Viszont nem értem az akku hogy mehettet ilyen hamar tönkre :(