Igen rendben vannak, most cseréltem a szívócsonkokat, viszont lehet a csavarokat nem húztam meg becsületesen! Holnap átnézem. A vákumházra csatlakoztatott cső mellett is szívhat falst? Ma összedobtam egy szinkrontesztert, ha végre sikerül belőjem az alapjáratot, hétvégén megpróbálkozom a szinkronnal. Tegnap előtt próbálkoztam az alapjárat beállítással egy gyertyapipa és gyertya (Bosch wr7dc) cser után. Kicsit füstölt viszont szép egyenletesen járt a motor. Jött a próbakör, jól előmelegített motorral a babrálás után. Tökéletesen rángatás mentesen gyorsult, kb 130-ig ott viszont bedadog a motor, nem hajlandó többre, (gondolom a membrán). Otthon gyertya ellenőrzés, mindkettő kormos. A hátsó hengeré kevésbé,közép elektróda tiszta, az első hengeré pedig elég durván. Mindkét pilot csavar pedig csak 1.5 fordulatnyira csavartam ki.... Reggel már azzal mentem dolgozni, ismét kihagyott az első henger, rángatott és durrogott. Nagy csalódás volt, mert előző este már elfogadhatóan működött szinkron állítás nélkül is. Hétvégén szinkron és alapjárat finomítás. Esetleg még valami tipp hogy mi okozhatja az első henger ki-ki hagyását?
Szia,
Amiket írtál abban mondjuk nyáron kis sebességgel városban, két kocsma közt motorozik az ember. De gondolj bele a bicósok sem viselnek protektoros cuccokat.
Nem tudok. A hétköznapi életben igyekszem nem márkára rámenni, inkább a tudatos vásárlók közé tartozom. Minden sz_rnak elolvasom a matricáját és az alapján döntök.
Az első komolyabb adagot anyám szerezte, valami utazó árustól, fél literes tégelyben került valami 5 ezer forintba... A márkára nem emlékszem. A helyi háztartási boltban vettem tavaly egy doboz Briston bőrbalzsamot, az is jó.
Az index főrumon egy időben próbáltam kapcsolatot tartani a savage-s haverokkal.
De ott szinte senkinek nincs kitöltve a reglapja. No így meg nem tudtam beazonosítani őket. Így hát ki is maradtam onnan.
Pedig Balatonkenesén nagyon jó volt a márka találkozójuk.
Külön kempinben voltunk. A szezon közepén.
Oda nekünk is jó volna elmenni.
Romantik kemping. 150 méterre van a part tól. Szinte mindig tök üres. És saját strandja van.
A parton lévő honvéd kemping meg tömeg nyomor volt.
Szerintem az 535-ösel jobban jártál. Könnyebben kezelhető. Egyszerűbb, otthon is szerelhető. És filingesebb. Mivel levegős.
Annak idején én is nézegettem a Hondát is. De független szakértők inkább a Yamahát ajánlották. Sok tesztet átolvastam a döntésem előtt.
Most már csak az bánom, hogy nem mertem nagyobbat választani.
de hát 17 év kihagyás után kicsit tartottam a túl erős motortól.
Rámész a Videók, Fotók menüpontra, és amikor megnyitottál egy vidit, vagy egy fotóalbumot, ott van egy "Tetszik" és egy "Nem tetszik" cucli ott alattuk. egyiknél zöld kezecske másiknál piros. na oda klikk. De be kell hozzá jelentkezned. Tessék, hogy ne keljen keresgélned Kalmi fotóalbumát: http://www.sportmotor.hu/motor... :)
Én most kentem be a bőrgatyóm, bőrbakancsom, bőrdzsekim, babaolajjal. Szép fényt ad neki, rugalmasabbá teszi, és jobb vízlepergető hatást kölcsönöz neki. Nekem bevált. :)
Szerintem Praktikos.
motoron ülve nem látszik, hogy ki van az ülepe. No meg élőben más is lehet. S persze amint leszállsz úgy is lecsatolod.
Ha choppera való dolgokban akarsz motorozni, akkor, viszlát védelem, biztonság.
Veszkó csizma, Farmer nadrág, rövid ujjú bőrmellény, és világ háborús sisak.
No akkor akár pucéran is motorozhat az ember, kb annyit véd.
Az egyik cégem nanotechnológiás anyagokkal foglalkozik (mi vagyunk a kizárólagos importőrök és forgalmazók), nemsokára lehet majd kapni a Liquid Glass Shield nevű anyagot! Ez jó lesz az ülés huzatára is, de én pl. a sisakomat is bekentem, meg a motorjaimat teljesen és a hidrofób hatása miatt ledobja magáról a vizet és a koszt is. 1 héten belül adok rá árat is, jobbat mint amennyiért a motorszalonok meg a Hiperek fogják árulni.
Én támogatom a chaps ötletét. Old school motoros kellék, más kérdés, hogy egyeseknek a melegbárokat idézi a látvány. Nekem is volt és nagyon praktikus, főleg ilyen záporos időszakokban.
Lassan csináltatok én is egy újat, de még gyűjtöm az aprót rá, mert amit terveztem, az nem lesz olcsó. :)
Még én sem mínuszoltam, pedig piszok HD ellenes vagyok. :)
Egyébiránt gratulálok hozzá! Mindig jó, ha egy álom teljesül.
Ami az alkatrészbalhét illeti, rá kell menni az ebay-re. Még vashengereshez is találni motyót a tengerentúlról. Az ára már más kérdés, de a hazai áraknál mindenképp barátibb.
Nem lőttél volna nagyon mellé, hihetetlenül megbízható, agyoncsaphatatlan mindkettő.
A Shadow-ból (is) a kardánost preferálom, így a hatszázas modell annyira nem a szívem csücske, de ez az egyetlen, amit ellene fel tudok hozni. Sokkal szebb hangja van, jobb a motor karakterisztikája, mint az 535-ösnek. A házilagos bütykölésnek nem barátja, mert folyadékhűtésű és bonyolultabb sokkal egy faék egyszerűségű XV blokknál, nehezebb hozzáférni, négy gyertya kell bele, sorolhatnám. Az alapvető karbantartást leszámítva (olaj, gyertya, kupplungbetét, szelephézag) műhelyt igényel.
A hétötvenesről sem tudok rosszat mondani, a szerkezet komplikáltsága itt is megvan, de abból legalább van kardános.
Zárszó: ha nem XV-m lenne, VT-m lenne és semmi más (VT1100 egész pontosan). :)
Hát skacok... Én írtam egy ilyen üzit a moderátornak. http://www.sportmotor.hu/motor...
Én tuti használnám, és szerintem Kalmi is. plusz nem fikázom az index forumot, de nekem elég bonyolultnak tűnik. Ez egyszerűbb tűnik nekem. Aztán meg biztos lenne jó pár Harley-s aki ideszokna ez miatt, plusz kalmi is szólhatna az ottani sportstereseknek. :D
Nem úszod meg az üveggyertyázást.