Ahogy blackiex is leirta csak meggatolja hogy inditozz sebessegben kiengedett kupplunggal es leallitja a motort mikor sebessegben van es a sztenter kint van.
Az 1100-as drag elektromos leírását nézegettem és ott találtam, de nem igazán értem, mi mlehet és főleg azt, hogy mi lehet a funkciója?.....mit csinál, mi a feladata?
Tisztelt kalmi79
Tegnap nem csatlakoztam, de ma privát célból legurítottam a hasonló távot Veszprém-Sümeg-Tapolca útvonalon gyönyörű időben (szerény 410km) Kénytelen voltam hétköznap menni. Bazsiban rendeltem meg a következő bocskorom a suszterműhelyben. A jelenlegit öt éve nap mint nap viselem télen nyáron, hát elhasználtam.
Azt sajnálom, hogy nem veletek voltam, hosszút gurulni csapatban az igazi.
Nem tudom mennyit mond a konyv de a 6000 km sok az olajnak. Legfokepp a vezermulanc nyulik a legjobban ha mast nem is koptat a motorban az oreg olaj. Tudom hogy draga az olaj de a 2 liter tenyleg nem sok es a motor is kicsi (250-esrol volt szo) en 2500-3000 kilometerenkent lecserelnem.
Yamaha virago 250 tulajdonos vagyok és azt szeretném megtudni, milyen gyakran kell olajat cserélnem (hány km után ajánlatos)?
A tavaly cseréltem olajat és olajszűrőt, akkor 2l töltöttem bele kb 1 500 km tettem meg vele.
Illetve azt is meg szeretném kérdezni, hogy abban az esetben ha nem kell olajat cserélnem csak után kell töltenem, ti mennyit javasoltok ?
A válaszokat köszönöm elöre is! :)
A W22EPU a zavarszűrő nélküli,.
A W22EPRU A zavarszűrős. Szerintem az sem gáz, ha se a pipában, se a gyertyában nincs zavarszűrő. Hacsak nem működtetsz a motoron rádiót, vagy olyan eszközt, ami hangot ad.
Ilyenem van elfekvoben csak parszor bekopte es azert vettem ki de amint kiderult nem a gyertya hibaja volt, ez zavarzsuros? mert a pipam ki van herelve. Koszonom
a segitseget
Ezt használd, teljesen felesleges bármiféle irridiumos varázslat. Az NGK-t felejtsd el, nagy része nem japánból származik. A denso-t úgy tudom a mai napig ott gyártják. És olcsóbb mint az NGK.
Nekem nagyon bevált, de már kb 8 éve csak Denso-t használok. Rengeteg NGK-val szívtam.
Az switch. A rele pl a kawakon a biztositek dobozban van pl. Junction box a neve. Sok motornal csak egyszeru diodakat hasznalnak rele nelkul az inditas kizarasara.
Ez a tűszelep hibája. Meg tud akadni. Amikor a pillangószelep visszacsapódik, a rezgéstől a megakadt tűszelep kiszabadul és a helyére tud csúszni.
Amíg nincs anyag a karburátorban, addig ugye lecsúszik a legalsó helyzetébe, amikor összerakod és kezded benzinnel feltölteni, szépen emelkednie kellene a kis szelepházban. Ha vállasra van kopva, akár szemmel nem látható módon, akkor útközben el tud akadni és ilyen dolgokat művel.
Az angolom borzalmas de megprobalom. Indito aramkor reteszelo rele. Azaz ez a rele kizarja az inditast vagyis megakadalyozza. Ha jol ertelmezem. Hol van ez? Milyen motor?
Fú de baró képek! Motorom mint egy cápa. Kicsit öreg de ha kell harap. Miután szétváltunk egy kicsit elgurítottam a gyógyszert, 20-45kor már zuhanyoztam. A nagy disznó trudi is bírja a hajtást semmivel nem maradt le.
Tegnap nem csatlakoztam, de ma privát célból legurítottam a hasonló távot Veszprém-Sümeg-Tapolca útvonalon gyönyörű időben (szerény 410km) Kénytelen voltam hétköznap menni. Bazsiban rendeltem meg a következő bocskorom a suszterműhelyben. A jelenlegit öt éve nap mint nap viselem télen nyáron, hát elhasználtam.
Azt sajnálom, hogy nem veletek voltam, hosszút gurulni csapatban az igazi.
Nem tudom mennyit mond a konyv de a 6000 km sok az olajnak. Legfokepp a vezermulanc nyulik a legjobban ha mast nem is koptat a motorban az oreg olaj. Tudom hogy draga az olaj de a 2 liter tenyleg nem sok es a motor is kicsi (250-esrol volt szo) en 2500-3000 kilometerenkent lecserelnem.
Yamaha virago 250 tulajdonos vagyok és azt szeretném megtudni, milyen gyakran kell olajat cserélnem (hány km után ajánlatos)?
A tavaly cseréltem olajat és olajszűrőt, akkor 2l töltöttem bele kb 1 500 km tettem meg vele.
Illetve azt is meg szeretném kérdezni, hogy abban az esetben ha nem kell olajat cserélnem csak után kell töltenem, ti mennyit javasoltok ?
A válaszokat köszönöm elöre is! :)
A W22EPRU A zavarszűrős. Szerintem az sem gáz, ha se a pipában, se a gyertyában nincs zavarszűrő. Hacsak nem működtetsz a motoron rádiót, vagy olyan eszközt, ami hangot ad.
a segitseget
Ezt használd, teljesen felesleges bármiféle irridiumos varázslat. Az NGK-t felejtsd el, nagy része nem japánból származik. A denso-t úgy tudom a mai napig ott gyártják. És olcsóbb mint az NGK.
Nekem nagyon bevált, de már kb 8 éve csak Denso-t használok. Rengeteg NGK-val szívtam.
Most nincs időm a könyvet nézegetni, de majd...
Amíg nincs anyag a karburátorban, addig ugye lecsúszik a legalsó helyzetébe, amikor összerakod és kezded benzinnel feltölteni, szépen emelkednie kellene a kis szelepházban. Ha vállasra van kopva, akár szemmel nem látható módon, akkor útközben el tud akadni és ilyen dolgokat művel.
Ha a motor sebességben van és lent van a sztender, VAGY nincs behúzva a kupplung, nem forgatja meg az önindítót.
Hogy szól ez magyarul:starting circuit cut off relay..?