Szia 5.50!
Sajnálom,hogy nem értél ide,ha kicsit kitartóbb vagy,akkor nem az esővel mész hanem kimentél volna alóla,bár bőrig ázva nincs jókedve az embernek. Amúgy jó volt, itt egesznap lógott az eső lába de csak este kezdett esni de egész éjjel. A sátorba nem áztunk .A műsor jó volt ,Bill kapitány tette a dolgát a Kalapács ujfelállásban nekem tetszett. Itt volt Nagy2 is, de Ő is menekült az eső elöl, Thor 535 a felvonulás után "elveszett" már nem találkoztam vele .remélem előkerül.
Üdv :Viktor
Jajajj oda megyünk tankjuvolni, de most nem tudok mert lehet mégsem lesz annak a kétezer nézőnek húsz ezres stadion 20%-os lajos városában és most ezt még nekem fel kell dolgozni!
Azt a tárcsát csavarokkal hozzáfogatom a mágneshez,( három csavar lik 120 fokos eltolással, oda fogatom a lehúzot késöbb) és a nyelénél megfogva föllazítom a fötengelyen lévő anyát amit neked elkalapáltak. Az a nagy csavar kicsavar lehúzó becsavar az anya helyére megy ugye lehuzást végző finom menetes csavar és lehuzom mint a bugyingót.
12V-ról működik, a legtöbbnek 1/2 collos "crova" feje van, tehát cserélhető a bit. A ravaszt meghúzva kell tartani, egy motor felpörög benne és felhúz egy rugót. Amikor felhúzta, elcsetten a zárszerkezet, a rugó eltekeri a bitfejet és egy gyors, erős rántással kilazítja a csavart, még mielőtt lenne ideje elfordulni a tengelynek.
Kupplungkosárhoz, lendkerékhez, bármilyen erősen meghúzott vagy beragadt csavarhoz ideális. A 12V adott, ott az akksi. Csak a szivargyújtó csatlakozót kell két krokodilcsipeszre lecserélni.
Ha megvan, akkor cseréld ki. Saruzással és zsugorcsövezéssel kb. 20 perc a móka. Ha egy csavarral már tudod rögzíteni az egész hóbelevancot a vázra, akkor indulhatsz a kollégához végső rögzítésre.
Na most jöttem vissza, letekertem egy 100-ast. Napsütés-enyhén borult idő váltakozva. A szél fújt, de az 1100-est egyáltalán nem zavarja, max a nyakamba lesz izomláz. Amikor 250-esem volt, na azt igencsak dobálta a szél (paráztam is az Erzsébet-hídon hogy átfúj a másik sávba ). Igazából a fogyasztást akartam tesztelni, 6L felett nem tudom hová szegényítsem még a keveréket. Ez a nap pont jó lesz állítgatni.
Nekem meg nincs viragóm ezért nem tudom,hogy csináld. Hátha olvas Brum vagy kalmi esetleg blackiex és ők megmondják a frankót. A lényeg, rossz fesszabályzóval 1 métert se!
Üdv Brumeszkosz. 2011-okt-28-án felraktál 4db-képet a lehúzóról és a generátormágnes fogó készülékről. Az a kérdésem hogy az a tárcsa amelyikre rá van hegesztve egy kar az mire szolgál?
http://youtu.be/RG78N4SPBh0
Sajnálom,hogy nem értél ide,ha kicsit kitartóbb vagy,akkor nem az esővel mész hanem kimentél volna alóla,bár bőrig ázva nincs jókedve az embernek. Amúgy jó volt, itt egesznap lógott az eső lába de csak este kezdett esni de egész éjjel. A sátorba nem áztunk .A műsor jó volt ,Bill kapitány tette a dolgát a Kalapács ujfelállásban nekem tetszett. Itt volt Nagy2 is, de Ő is menekült az eső elöl, Thor 535 a felvonulás után "elveszett" már nem találkoztam vele .remélem előkerül.
Üdv :Viktor
Elektromos kerékkulcs:
http://kep.cdn.index.hu/1/0/35...
12V-ról működik, a legtöbbnek 1/2 collos "crova" feje van, tehát cserélhető a bit. A ravaszt meghúzva kell tartani, egy motor felpörög benne és felhúz egy rugót. Amikor felhúzta, elcsetten a zárszerkezet, a rugó eltekeri a bitfejet és egy gyors, erős rántással kilazítja a csavart, még mielőtt lenne ideje elfordulni a tengelynek.
Kupplungkosárhoz, lendkerékhez, bármilyen erősen meghúzott vagy beragadt csavarhoz ideális. A 12V adott, ott az akksi. Csak a szivargyújtó csatlakozót kell két krokodilcsipeszre lecserélni.
Szerintem láttál ilyet a Halmi erdőben is,mert,hogy az én volnék.
Már ezért érdemes volt elmenni a Váci talira.
Egyébként találkoztam más fumozókkal is.