Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teszek fel egy újabb videót a 250-esről. Hallható rajta a hangja, kicsit körbejárom, és megyek is vele. A kép rángatózásáért elnézést kérek, de nem volt állványom, ezért kézben tartottam menet közben, ami elég nehézkessé teszi a haladást...
http://youtu.be/Qj1cA4nva-c
Ja , időközben a profilodat is néztem, ismerjük is egymást. Tegnap du kerestelek munkahelyeden a járművel de már nem voltál, telci számot meg nem tudtak.
Foglak keresni mert van 1 csomó kérdésem. Szombatra gondoltam csak lehet , hogy akkor túráztok?
Köszi, Blackiex!
ezért is kérek professzionális segítséget!
Köszönöm blackiex !
Mindenképp megveszem .
Egy jó tanács, Tibcsibe: ne ragadj le az elsőnél. Kivéve ha annyira tip-top az a bicikli... :)
Feltétlenül javaslom megvenni az üveggyertyát. Minden ugyanilyen gyertyanyílású géphez használható a Zsigulitól a Virago-ig és sok-sok pénzt tud spórolni neked, no meg azoknak, akiket kisegítesz egy kis szervizeléssel.
Azt azt hiszem, én már megtettem...
Igaz, az XV 1100-gyel mindösszesen 50 km tapasztalatom van, vegyes terepen, de mivel a két motor kezelhetőségben és felépítésében azonos, nem nagyon kellett szokni, 2 perc alatt megvolt az összhang. Mintha a sajátomon ültem volna.
Az pont jó ha kalmi elmegy megtekinteni a gépet, én ugyanis csak hétvégén érek rá, de nem a mostanin, mert megyek Prágába salakot nézegetni.
telenor 3224028
Hívj, fel nyugodtan!
ha adsz egy elérhetőséget és össze tudjuk egyeztetni, élnék a lehetőséggel. ha nem publikus emilen is jó az elérhetőség.
tibcsibe@gmail.com
ja! és maxi respect, köszi!
Szívesen elmegyek megnézni veled a gépet, ha szeretnéd.
Ma is lenyomtunk 150 km-t.
Hi!
katana, kalmi, fórumtársak!
felhívtam ma
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_535_virago-6843446

az először 449-ért, most már 549-ért árult vas két éve áll. állítólag tényleg hölgyé volt és valós a km. hm?!
majdán katana tanácsát követve felhívtam
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_535_virag
o-6834145
szimpatikus beszélgetés volt.
az a kérdésem: lenne e valaki aki eljönne velem megtekinteni a budaörsi vasat? természetesen hozom, viszem a segítőtársam (talán még egy kaja is belefér, a barátságon innen és nem túl).
nem felelőst keresek a jó vagy rossz döntésemhez, mert az az enyém.
Köszi
Biztos meg lesz. Bár csak a motoros kesztyű lesz nálam.
Kellemes hógolyózást!
Ez is jól hangzik!
Biztos jó lesz!
Mi Dél-Tirolba Wolkenstein-be megyünk.
Én, ha jól emlékszem 1995-ben tanultam ott szakmát. Sokat túráztam, s síeltem, a környéken. Csodálatos a vidék. S mivel Barcs elég közel van hozzá, potom 750 km-re, így kiugrunk oda is.
Kíváncsi vagyok azóta mit változott a környék.
Újra fel szeretnék mászni a Lankófer csúcsra. (3200 m)
Rendben van. Az előtét ellenállást ne feledd mert fontos!
Mi meg 25-én bozsokról. odáig is 500 km.
másnap át a határon, és aschau (németország) chiemgau-ba. ez szintén 490 km. onnan aztán csillagtúrák, 5 napon keresztül.

https://www.google.hu/search?q...
Szia brumeszkosz!

Megkaptam a lámpákat, ezúton is köszönöm szépen a közreműködésedet.
Vendégem vagy néhány virtuális sörre, amit ha találkozunk valamelyik virago talin, igazira válthatsz .
Nem lenne rossz, ha vennél egy 750, est, és egy 1100-ast is és azokat is így össze hasonlítanád!
Mi Kemerovóm lakunk.
De anyámék a Gorkíjon laknak.
A Bütykölős garázsom meg a Hársfa úton van.
Ideje lesz találkozni, és gurulni.
Mondjuk mi itt helyben keveset motorozunk.
Most Hétvégén is a Tiszára megyünk.
Hívj nyugodtan délután.
Számom: 20 475 8051
Barcsról indulunk.
Júni 16 vasárnap.
150%-ig egyetértek.
Ma bekerült a 250-es virgácsba az új akksi, és a keeway fesszabályzó. A töltés tökéletes. Elmentünk ma 120 km-t motorozni a haverral, és felváltva mentünk egyszer az 535-el, egyszer a 250-el. Erőben és nyomatékban elég nagy különbség van a két gép között. Az 535 jobban fekszi a kanyart, de nehezebb terelgetni. A 250-es 50 kg-al kevesebb súlyát viszont nagyon megérezni. Könnyebb terelni, és ide -oda "dobálni" a kanyarokban. A motorja nagyon jól teljesít a kis ccm és a kevés lóerő ellenére. Természetesen jobban kell forgatni. Országúton 90 km/h körül érzi magát nagyon jól, de innen még szépen gyorsul 120-ig... onnan már csak nyögvenyelősen 130-ig, és ott a vége. 0-100-ra szépen gyorsul, fürge kapcsolagatások mellett. Hangja nagyon felnőttes, amíg nem forgatjuk magasabb fordulatokra, ott lebukik a köbcentik hiánya. :)
A rugózása nagyon jó, szépen nyeli az útegyenetlenségeket. A lábtartó ezen gyárilag 10 centivel előrébb van mint az 535-ön, hosszú távon kényelmesebb a lábak pozíciója. Fogyasztása már most minden különösebb beállítás nélkül is 3 liter körül van. Azt kell mondjam, hogy városba, és rövidebb belföldi túrákra jobb partner a 250-es, mint az 535. Ha nem akarsz tartósan 90 fölött menni, nem akarsz külföldre utazni vele, és nem akarsz két személlyel utazni, nagyon jó kis gép. Nekem ez a véleményem, és ezt úgy mondom, hogy már vezettem 2-3 ezer km-t az 535-öt. Néha jól jön a nagytesó ereje, de ha most kéne választanom a kettő között, lehet a 250-est választanám. Nekem egyetlen hátránya sem okoz gondot.
Az franko. Palfalva. És Ti?