köszönöm az eddigi tippeket, tanácsokat!
találtam egy az előzőnél szimpatikusabb hirdetést.
ezt szívesen megosztom, holnap meg jól felhívom.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_535_virag
o-6843446
A hirdetés linkjét tedd fel ide. Hátha ismeri valaki, és tud rólla mondani dolgokat.
No és ha fotó is van akkor az is mondhat valamit.
Én úgy tudom, hogy a kipufogó könyék elszíneződése is sokat elárul, arról, hogy miként is bántak vele. Menyire volt túl hajtva?
Ha felpörgeted, majd hirtelen vissza engeded a gázt, s netán lassan ejti vissza a fordulatot, abból a karbik állapotára lehet következtetni.
Egy múlti méter sem árt. A Töltés ellenőrzésére.
No persze annak idején én sem így vettem az enyémet.
És az sem rossz, ha meg van a szervíz könyvje. Még ha nem is hivatalosan volt vezetve.
Egy egy elmaradt olaj cserével elég nagyot lehet ártani a gépnek.
Ha valaki borús vidőben elő sem tolja a gépet, bizony sosem tudja meg milyen élvezet csuromvizesen a messzi országúton húzni a gázt az alatta fulladozó gépen.
Hát ilyen.
egyébként a diagnózisom elsőre hibás volt, mert a hátsó henger gyertyája ázott be, és lett zárlatos, cserével megoldottam. Az azért meglepett, mivel a kerék az első hengerre csapja a vizet, a hátsó sokkal védettebb ugye.
A film /össz kb. 4 perc/ felénél elég érdekes beteg henher bizonytalan járása. Utálom az ilyen kuplung gyilkolást 1500 Rpm nél üresből 1-esbe. de ez amasszív gép sokat kibír = 50 kilómtert másfél hengerrel.
A házi készítésű árnyékoló a navigációmra prímán megvédte a víztől is a kis kütyüt meg a kamera is végig vett mindent .
Nem vagyok biztos hogy a fenti link előhozza kisfilmet, de ha nem akkor a saját videoim közt megtekinthető.
azt olvastam. próbálom körbe járni a témát. egy kereskedő hozta be, ő árulja. próbáltam leinfózni, mindenhonnan jót hallottam róla. talán a fél év gari is ad valami reményt.
Én az olaszból érkezett motorokat messze elkerűlném!
A digók csak hajtják és ha elég öreg vagy kihajtották a belét eladják. Szervízre nem sokat költenek.
Én vettem egy digó görénytől olyan kitűnő állapotunak leírt szabadon futót,hogy csak kidobni való.
Légy üdvözölve a topicon! Nem ártana valami tapasztalt motorost magaddal vinni háztűznézőbe. Amire nagyon figyelj az az ezerszer átkozott szabadonfutó. A virgács gyenge pontja. Ha akadozva indul,nem egyenletes az indítása felejtsd el, vagy alkudj minimum 80rongyot. Nyilván nem füstölhet,krehálhat a motor, szép egyenletes járású legyen! Menni kell vele. Kipróbálni a féket. Vigyél tolómérőt és mérd meg a tárcsa vastagságát! Ha 4mm akkor csere. Az is 50 rongy körül. A hátsóval nem lesz baj. Tényleg jó lenne valami motoros haver aki érti a dolgát. Nagyjából ennyi tőlem. Majd a többiek is nyilatkoznak.
Sziasztok! tök új vagyok itt. hosszas "válogatás" után úgy gondolom, hogy egy viragot szeretnék vásárolni magamnak. a tanácsotokat szeretném kérni, hogy motor megtekintéskor mire figyeljek, mit nézzek, mit kérdezzek? (nem vagyok műszaki zseni)
amit kinéztem az egy 535-ös, szerintem olaszból érkezett, 95-ös, friss műszakival, fél év motor garival.
előre is köszönöm!
Mi ma Gyöngyösön voltunk, motoros börzén.
Nagyon sok csodálatos magyar motort láttunk. Panónia, Danúvia, Csepel. S hozzájuk rengeteg alkatrészt.
De mi farmerhoz feltehető protektorokat kerestünk. No az nem volt.
Viszont a Mátra felől elkezdet villámlani, és dörögni. No gondoltam, hogy nem a Mátrán keresztül megyünk haza. Hátha elkerüljük a zuhit.
Hát nem jött be. A 21-es úton haladva, láttuk, hogy jön a zápor jobbról. A Mátra felől. S akkora felhőszakadás jött, hogy pár másodperc alatt, bőrig áztunk.
Sőt volt olyan hogy a nyomvályús út miatt a szembe jövő autó víz falat tolt maga mellet. Mikor a vízfal pofán vert, és még a sisakot is megmozgatta a fejemen, akkor már nem bírtam ki röhögés nélkül.
Nekünk így volt jó motoros idő. Ezt legalább egy ideig emlegetni fogjuk.
Nehogy valami csapdába belesétálj mert ez nagyon jónak néz ki és tuti,hogy tul szép a menyasszony!