Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hu bakker ez meg gyanusan olcsó!
Nehogy valami csapdába belesétálj mert ez nagyon jónak néz ki és tuti,hogy tul szép a menyasszony!
Megnéztem a hirdetést. Zsoccca szerinted a könyök?
Ez igen! Bölcsőváz,merev hátsó, H-D kalmi lehet már el is ment. Ugye mondtam,hogy a többiek is megnyílnak.
nem tudom mennyire szokás itt a fórumon, de én ezzel a kis szösszenettel szeretném megköszönni az eddigi hozzászólásokat!
http://youtu.be/xZbAY1kqq00
köszönöm az eddigi tippeket, tanácsokat!
találtam egy az előzőnél szimpatikusabb hirdetést.
ezt szívesen megosztom, holnap meg jól felhívom.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_535_virag
o-6843446
Egyébként a Virágó egy nagyon jó választás.
Ha jó gazdája volt akkor egy strapabíró klassz, fürge, könnyen motorozható, élvezhető, motor.
A hirdetés linkjét tedd fel ide. Hátha ismeri valaki, és tud rólla mondani dolgokat.
No és ha fotó is van akkor az is mondhat valamit.
Én úgy tudom, hogy a kipufogó könyék elszíneződése is sokat elárul, arról, hogy miként is bántak vele. Menyire volt túl hajtva?
Ha felpörgeted, majd hirtelen vissza engeded a gázt, s netán lassan ejti vissza a fordulatot, abból a karbik állapotára lehet következtetni.
Egy múlti méter sem árt. A Töltés ellenőrzésére.
No persze annak idején én sem így vettem az enyémet.
És az sem rossz, ha meg van a szervíz könyvje. Még ha nem is hivatalosan volt vezetve.
Egy egy elmaradt olaj cserével elég nagyot lehet ártani a gépnek.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Ha valaki borús vidőben elő sem tolja a gépet, bizony sosem tudja meg milyen élvezet csuromvizesen a messzi országúton húzni a gázt az alatta fulladozó gépen.
Hát ilyen.
egyébként a diagnózisom elsőre hibás volt, mert a hátsó henger gyertyája ázott be, és lett zárlatos, cserével megoldottam. Az azért meglepett, mivel a kerék az első hengerre csapja a vizet, a hátsó sokkal védettebb ugye.
A film /össz kb. 4 perc/ felénél elég érdekes beteg henher bizonytalan járása. Utálom az ilyen kuplung gyilkolást 1500 Rpm nél üresből 1-esbe. de ez amasszív gép sokat kibír = 50 kilómtert másfél hengerrel.
A házi készítésű árnyékoló a navigációmra prímán megvédte a víztől is a kis kütyüt meg a kamera is végig vett mindent .
Nem vagyok biztos hogy a fenti link előhozza kisfilmet, de ha nem akkor a saját videoim közt megtekinthető.
Ja Sanyi már megírta.
Miért ne lehetne?
Tolómérővel is meglehet mérni. A mérőpofák tövében ki van szedve kb. 2 mm.
valami ilyesmire gondoltam én is.
Szerintem sehonnan ez a kockázat benne.
mm. jegyezve. a motorba én sem látok bele. honnan tudnám leinformálni a motort (az eladón kívül)?
A kereskedőről lehet ,hogy csak jót hallottál de a motorról szerez infót. A belsejébe Ő sem lát bele és neki eladó a vas tuti nem mond rosszat róla.
Mikrométer a rendes neve. Tolomérővel azért nem lehet megmérni mert pereme lesz a tárcsának a fékpofa koptatása miatt.
az nem tudom, mi az az "izé"?
azt olvastam. próbálom körbe járni a témát. egy kereskedő hozta be, ő árulja. próbáltam leinfózni, mindenhonnan jót hallottam róla. talán a fél év gari is ad valami reményt.
Tolómérővel nem lehet megmérni a tárcsa vastagságát, ahoz pikrométer kell.
Én az olaszból érkezett motorokat messze elkerűlném!
A digók csak hajtják és ha elég öreg vagy kihajtották a belét eladják. Szervízre nem sokat költenek.
Én vettem egy digó görénytől olyan kitűnő állapotunak leírt szabadon futót,hogy csak kidobni való.
Sziasztok.
Nincs valakinek véletlenül egy behúzó mágnese? xV1000-hez kellene. Meg is venném, vagy csak egy próba erejéig.

Köszönöm
Hello!
mindenképpen viszek magammal egy "régi" motorost.
a többit jegyzem.
köszi
Légy üdvözölve a topicon! Nem ártana valami tapasztalt motorost magaddal vinni háztűznézőbe. Amire nagyon figyelj az az ezerszer átkozott szabadonfutó. A virgács gyenge pontja. Ha akadozva indul,nem egyenletes az indítása felejtsd el, vagy alkudj minimum 80rongyot. Nyilván nem füstölhet,krehálhat a motor, szép egyenletes járású legyen! Menni kell vele. Kipróbálni a féket. Vigyél tolómérőt és mérd meg a tárcsa vastagságát! Ha 4mm akkor csere. Az is 50 rongy körül. A hátsóval nem lesz baj. Tényleg jó lenne valami motoros haver aki érti a dolgát. Nagyjából ennyi tőlem. Majd a többiek is nyilatkoznak.
Sziasztok! tök új vagyok itt. hosszas "válogatás" után úgy gondolom, hogy egy viragot szeretnék vásárolni magamnak. a tanácsotokat szeretném kérni, hogy motor megtekintéskor mire figyeljek, mit nézzek, mit kérdezzek? (nem vagyok műszaki zseni)
amit kinéztem az egy 535-ös, szerintem olaszból érkezett, 95-ös, friss műszakival, fél év motor garival.
előre is köszönöm!
Mi ma Gyöngyösön voltunk, motoros börzén.
Nagyon sok csodálatos magyar motort láttunk. Panónia, Danúvia, Csepel. S hozzájuk rengeteg alkatrészt.
De mi farmerhoz feltehető protektorokat kerestünk. No az nem volt.
Viszont a Mátra felől elkezdet villámlani, és dörögni. No gondoltam, hogy nem a Mátrán keresztül megyünk haza. Hátha elkerüljük a zuhit.
Hát nem jött be. A 21-es úton haladva, láttuk, hogy jön a zápor jobbról. A Mátra felől. S akkora felhőszakadás jött, hogy pár másodperc alatt, bőrig áztunk.
Sőt volt olyan hogy a nyomvályús út miatt a szembe jövő autó víz falat tolt maga mellet. Mikor a vízfal pofán vert, és még a sisakot is megmozgatta a fejemen, akkor már nem bírtam ki röhögés nélkül.
Nekünk így volt jó motoros idő. Ezt legalább egy ideig emlegetni fogjuk.