kami! Nem az a baj,hogy el van színeződve a könyök, hanem az,hogy a tiéd miért nem amikor ugyanannyi a futott km és te nem kimondottan kímélő stílusban használod. Nem a döntögetéseidre meg a sebességedre gondoltam, hanem a budapesti használatra ami szerintem a legkomolyabb igénybevétel. Csak azt akartam jelezni,hogy szerintem kamu a kilométer.
Porcelán helyett üveg szigetelése van . Azon keresztül belátni a hengerbe ,üzem közben . Az égés színéből sok mindenre lehet következtetni ,a motor működésével kapcsolatban . Pl az üresjárati keverék jól van e beállítva .
Szervusztok !
A szerelő mennyiért állítja be az üresjárati keveréket ?
Csak azért kérdezem ,mert találtam üveggyertyát 7400-ért .
Melyik éri meg jobban ? Ez lenne az .
Tisztelt thor535
Neked legalább összejött a vacak idő dacára, jót guritottál a géppel.
De a Dráva parti szabadstrand nem ússza meg nélkülem. Egy hónap múlva nem lesz fagyosszent az hétszentség.
Igen a nagy csapatban el veszik az ember. Nem győz máshoz alkalmazkodni.
Mi is beleszaladtunk már egy pár rosszul sikerült túrába.
Egyszer segrakétásokkal jöttünk össze. Kérdeztük, ők menyivel túráznak. Mondták, olyan 110 km-el. Oké annyival mi is haladhatunk.
Csak elfelejtették közölni, hogy a 3-as kanyarokba is.
Én ugyan lépést tartottam velük. Hallgatóztam, hogy az előttem menő csörög-e. S ha nem akkor nyugodtan támadtam én is a kanyart.
De a párom az első megállásnál szólt, hogy vagy kiállunk, és megyünk magunknak. Vagy mehetek tovább egyedül.
A legjobb a Savageosokkal volt a Bükk-ben. 80 körüli tempó. És minden kiállónál megállás, nézelődés, és dumálás.
Egyenlőre több napos túrán még csak egyedül voltunk. Reggel kinéztünk egy célt. Több pihenővel oda pöfögtünk. Aztán ha olyan volt a kedvünk akkor párnapig ott maradtunk.
Így tervezzük Barcs utáni, Déltiroli túrát is.
Annyi látnivaló lett volna, de gyakorlatilag nem sok mindent láttunk. Sok volt a napi etap, sajnos nem volt idő megnézni a megnéznivalókat.
Ez a következő túrán nem fog előfordulni, mert csak 4-en megyünk, , és csillagtúrában. Szép tájak, nem kell alkalmazkodni senkihez, és nem lesz csak napi max 300 km. Vagy ahogy előző nap egy sör mellett ki5öljük.
Igyekszem. Mindig is imádtam utazni, de eddig csak kocsival volt alkalmam, meg biciklivel. Ez új élmény számomra.
Az viszont tény, hogy nagyjából tényleg azonos teljesítményű motorokkal, hasonló tudású, valamint habitusú társakkal szabad csak elindulni. Itt az Adria-túrán is voltak érdekes esetek....
A teljesítménykülönbség nem volt gond, mert nagyjából egy kategóriás motorok jöttek (nagytestű robogók, meg chopperek). Viszont a habitusban, érdeklődési körben már voltak eltérések.
Valamint sokan voltunk. (14 fő)
Sziasztok! Megérkezett a Police motoros csizmám, ez már nem fog beázni, mert magas a szára. Az eddig használt bakancsom jó volt, de az eső becsorgott a szárán, így csurom vizes lett a lábam. Mivel hamarosan megyek túrázni Németország-Ausztria irányába, ott előfordul a nedves időjárás, jól jön ez a csizma.
Már csak a teleszkópok kellenek, aztán ismét teljes lesz a Virago
Igen a könyök elgondolkodtató.
Egyébként nagyon szép a gép, és olcsó is. De a kipufogó könyök állapota miatt, nem árt körbe járni a dolgot. Mitől is lett ilyen a kipu?
Nem lenne rossz, ha meglenne a szervízkönyv. Még ha már nem is hivatalos.
Hát ez a Győrújbarát nem volt semmi...
Köszönet Mv53-nak a kiváló társaságért, rajtam kívülálló tényezők miatt Nagyival sajnos nem találkoztunk, valamint sajnálom 5.50 bajtársat, hogy nem ért oda rajta kívülálló okok miatt, de majd bepótoljuk, ígérem.
600 km-t sikerült megtennem a maximális terheléssel és az átlagfogyasztásom 2 személlyel 4.55 literre jött ki. A gép nagyon jól teljesített a Bakonyban is meg síkon is, a tempó 90-105/50-60 km/h volt, plussz 3 győri kirándulás, meg egy kb 45 km es felvonulás. Így már jónak tűnik a fogyasztás...
Egyébként köszi az infót!
Előre is elnézést a hülye kérdés miatt, aki már születése óta ezzel a gyertyával él együtt, de én nem tudom mi ez, és mire jó.
A szerelő mennyiért állítja be az üresjárati keveréket ?
Csak azért kérdezem ,mert találtam üveggyertyát 7400-ért .
Melyik éri meg jobban ? Ez lenne az .
http://szerszampiac.hu/ipari_g...
Esetleg ha valakit érdekel,vadi új FERODO márkájú kuplung rúgók 3000Ft-ért eladóak!
Neked legalább összejött a vacak idő dacára, jót guritottál a géppel.
De a Dráva parti szabadstrand nem ússza meg nélkülem. Egy hónap múlva nem lesz fagyosszent az hétszentség.
Mi is beleszaladtunk már egy pár rosszul sikerült túrába.
Egyszer segrakétásokkal jöttünk össze. Kérdeztük, ők menyivel túráznak. Mondták, olyan 110 km-el. Oké annyival mi is haladhatunk.
Csak elfelejtették közölni, hogy a 3-as kanyarokba is.
Én ugyan lépést tartottam velük. Hallgatóztam, hogy az előttem menő csörög-e. S ha nem akkor nyugodtan támadtam én is a kanyart.
De a párom az első megállásnál szólt, hogy vagy kiállunk, és megyünk magunknak. Vagy mehetek tovább egyedül.
A legjobb a Savageosokkal volt a Bükk-ben. 80 körüli tempó. És minden kiállónál megállás, nézelődés, és dumálás.
Egyenlőre több napos túrán még csak egyedül voltunk. Reggel kinéztünk egy célt. Több pihenővel oda pöfögtünk. Aztán ha olyan volt a kedvünk akkor párnapig ott maradtunk.
Így tervezzük Barcs utáni, Déltiroli túrát is.
annyira gyanúsan volt olcsó, hogy mára már egy 100-ast fel is ugrott.
Annyi látnivaló lett volna, de gyakorlatilag nem sok mindent láttunk. Sok volt a napi etap, sajnos nem volt idő megnézni a megnéznivalókat.
Ez a következő túrán nem fog előfordulni, mert csak 4-en megyünk, , és csillagtúrában. Szép tájak, nem kell alkalmazkodni senkihez, és nem lesz csak napi max 300 km. Vagy ahogy előző nap egy sör mellett ki5öljük.
Az viszont tény, hogy nagyjából tényleg azonos teljesítményű motorokkal, hasonló tudású, valamint habitusú társakkal szabad csak elindulni. Itt az Adria-túrán is voltak érdekes esetek....
A teljesítménykülönbség nem volt gond, mert nagyjából egy kategóriás motorok jöttek (nagytestű robogók, meg chopperek). Viszont a habitusban, érdeklődési körben már voltak eltérések.
Valamint sokan voltunk. (14 fő)
Már csak a teleszkópok kellenek, aztán ismét teljes lesz a Virago
vagyunk. És ahogy látom egyidősek is.
Merre laksz Tarjánban?
De a motor?
Egyébként nagyon szép a gép, és olcsó is. De a kipufogó könyök állapota miatt, nem árt körbe járni a dolgot. Mitől is lett ilyen a kipu?
Nem lenne rossz, ha meglenne a szervízkönyv. Még ha már nem is hivatalos.
Vannak köztetek Salgótarjánból?
Hát ez a Győrújbarát nem volt semmi...
Köszönet Mv53-nak a kiváló társaságért, rajtam kívülálló tényezők miatt Nagyival sajnos nem találkoztunk, valamint sajnálom 5.50 bajtársat, hogy nem ért oda rajta kívülálló okok miatt, de majd bepótoljuk, ígérem.
600 km-t sikerült megtennem a maximális terheléssel és az átlagfogyasztásom 2 személlyel 4.55 literre jött ki. A gép nagyon jól teljesített a Bakonyban is meg síkon is, a tempó 90-105/50-60 km/h volt, plussz 3 győri kirándulás, meg egy kb 45 km es felvonulás. Így már jónak tűnik a fogyasztás...