Nagyon hülye vagyok az ampervadászathoz,de megpróbálom értelmezni amit Brum írt. Ha nincs lámpa bekapcsolva akkor is van áram átfolyás hiszen mindig van fogyasztás(gyújtás). Az akkuból indításkor elfogyott áramot szintén pótolja a generátor. Ez is fogyasztás nem? Esetleg amikor telítődik az akku, akkor áll amit Brum írt? De a szikra miatt akkor is kell áram.
Most találtam: https://fbcdn-sphotos-b-a.akam... :) Örülök, hogy találkoztunk, még ha csak pár pillanat erejéig is! ;) Mi haverokkal, 314km mentünk! :D Tök jól esett motorozni normálisan végre! :)
Egyértelmű. Prágába meg mehetünk akárhányan ha gondolod. Akkor mennénk kocsival, nekem jó úgy is. Engem a salakverseny érdekel,a sört utálom(különösen a cseh sört) de amíg a GP tart csinál mindenki amit akar. Aztán este hazajövünk.
Na kérem!
Felesleges áram nincs, áram akkor folyik ha az áramkörben fogyasztó van bekapcsolva. Ergo a lámpát nem kapcsolom be ,tehát nincs fogyasztó nem indul az áram sem a körben. Áram csak bekapcsolt fogyasztó esetén folyik. Következmény: nincs melegedés
A generátor álltal megtermelt többlet feszűltséget kell eldiszipálnia a hűtőbordának ha van fogyasztás akkor valamivel kevesebbet mert némi feszűltség esik a bekapcsolt fogyasztókon ameddig a generátor teljesítménye bírja.
Ha sok a fogyasztó ( karácsonyfa) akkor a generátornem bírja a kívánt fogyasztói terhelést és a számára túláram miatt melegszik, és zárlatos lesz az elöregedett szigetelés miatt.
OK, azért ha meggondolod magad, vagy csak simán szikrázó napsütés lesz szólj. Legalább 5 éve akarok Prágába menni egy sörözésre, valahogy sosem jön össze. (kb 15 éve voltam nagyon király volt)
Részemről pihentetném a túrát. Szüleim nemrég értek haza a Tárnok-szőlőhegyi birtokról,és ott már eseget az eső. Az Intruderes havernak meg lejárt a fuvarozói engedélye, és a hétvégén tanfolyamon van 8tól18ig. A jövő hetet írtam,hogy nekem Prága, aztán újra visszatérhetünk a közös gurulásra,remélem nagyobb számban!
Na mi lesz, megyünk holnap?
Mikor és hol tali?
Ma megint lekaptam a karbit, visszaraktam a tűt az alaphelyzetbe.
Most már egész rutinos vagyok: 1 óra a le-szét-össze-vissza játék
Még mindig dús, pedig fél fordulattal vagyok csak kitekerve. Mielőtt megemeltem a tűt 7 fordulaton volt , ez már rejtély nekem, de nem érdekel ha jól megy és nem durrog.
Képzeljétek, megszűnt a Szentendrei keeway- nél a magánszemélyek kiszolgálása.
csak kijelölt kereskedőkön keresztül lehet rendelni alkatrészt.
Valaki fel tudná rakni a keeway fesz szabályzó lábkiosztását? Valamikor már láttam, de nem találom.
Pont ez a lényeg. Amit nem fogyaszt el a rendszer, azt az energiát elfűti a szabályozó.
Ezekben a motorokban, amikben állandó mágneses gerjesztésű háromfázisú generátor van, ún. söntszabályozót alkalmaznak, ami a felesleges delejt "elfűti".
Igen. Tuti,hogy a budapesti igénybevétel a legkeményebb és a haverom ott használja a legtöbbet, de óriási előnyei vannak amikor a többiek a Hungária-körúton rostokolnak ő meg megy a dolgára. Botorság lenne nem kihasználni. Úgy látszik ennek ez az ára.
A szabadonfutó és a km-óra állása nem feltétlen függ össze. Ha pesti gyerök vagy és a városban rohangálsz fel s alá, adott esetben sokkal több indítást kap, mint egy olyan motoré, amire hétvégente felülnek és lemennek a Balcsira vagy Mátrázni.
Amúgy persze tök igazad van, az óra visszatekerése már szinte néphagyomány. Csak a sajátomra merem azt mondani, hogy ebben annyi van, amennyi, mert erről tudom, még 4. tulajként is.
Az a leggyorsabb rendelés és a legolcsóbb is. Nekem ilyen volt egy évig az 535-ön azért adtam el mert nem volt dizájnos, de jobb volt mint a gyári közel se melegedett annyira. Most gyári van fent de fő mint a babgulyás.
Felesleges áram nincs, áram akkor folyik ha az áramkörben fogyasztó van bekapcsolva. Ergo a lámpát nem kapcsolom be ,tehát nincs fogyasztó nem indul az áram sem a körben. Áram csak bekapcsolt fogyasztó esetén folyik. Következmény: nincs melegedés
A generátor álltal megtermelt többlet feszűltséget kell eldiszipálnia a hűtőbordának ha van fogyasztás akkor valamivel kevesebbet mert némi feszűltség esik a bekapcsolt fogyasztókon ameddig a generátor teljesítménye bírja.
Ha sok a fogyasztó ( karácsonyfa) akkor a generátornem bírja a kívánt fogyasztói terhelést és a számára túláram miatt melegszik, és zárlatos lesz az elöregedett szigetelés miatt.
Mikor és hol tali?
Ma megint lekaptam a karbit, visszaraktam a tűt az alaphelyzetbe.
Most már egész rutinos vagyok: 1 óra a le-szét-össze-vissza játék
Még mindig dús, pedig fél fordulattal vagyok csak kitekerve. Mielőtt megemeltem a tűt 7 fordulaton volt , ez már rejtély nekem, de nem érdekel ha jól megy és nem durrog.
csak kijelölt kereskedőkön keresztül lehet rendelni alkatrészt.
Valaki fel tudná rakni a keeway fesz szabályzó lábkiosztását? Valamikor már láttam, de nem találom.
Ezekben a motorokban, amikben állandó mágneses gerjesztésű háromfázisú generátor van, ún. söntszabályozót alkalmaznak, ami a felesleges delejt "elfűti".
Amúgy persze tök igazad van, az óra visszatekerése már szinte néphagyomány. Csak a sajátomra merem azt mondani, hogy ebben annyi van, amennyi, mert erről tudom, még 4. tulajként is.