Ezek szerint a németek is hazudnak de ne találkozzál egy olasszal! Én vettem egy szab futót kompletten fogaskerékkel eggyütt na azt nézd meg. Arra jó hogy dobáljam vele a repülöket.
ha megyek Barcsra és Te is ott leszel leviszem megnézheted, ajándéknak se jó mert aki megkapja az csak szopni fog vele.
De ha megyek leviszem.
Szóval a németek lehet hazudnak , de nem adnak el kakit!
Teljes mértékben igazad van. Az én vasam 1993-as gyártású.2010-ben vettem 16500km -t mutatott a km-óra. Ami szerintem lehetetlen. Most 19800-km t mutat az óra.Ami valós állás. Ami azt jelenti hogy havi szinten 200km-havonta. Brumeszkosz segítségével sikerült venni egy nagyon jó állapotban lévő komplett szabadon futót. A hirdető szerint 12000-km van benne. A szerelő amikor kezébe vette a szabadon futót, rögtön azt mondta hogy kizárt hogy csak ennyi km-legyen benne. Ugyanis ennyi km-megtétele után a görgők nem nyomják ki ennyire a lemezt. De azt le számítva kiváló minőségű az áru. Tehát ennyit az őszinteségről.
Biztos hogy igazad van. A szerelő megmutatta hogy a lendkerék agy aminek a belseje kúpos, nem tudni miért kalapáccsal jócskán meg volt ütögetve. Lehet hogy kalapáccsal ütötte fel a lendkereket a helyére. Csavar rögzítőnek nyoma sincs. Remélem nem dobják ki a rosszat, és teszek majd fel pár képet róla.
Érdemes lenne összehasonlítani a km állásokat azoknak akik szabadonfutót cseréltek! Szerintem érdekes számokat kapnánk. Érthetetlenül kevés a km minden ilyen problémás Viragoban. A haveromé 36000nél adta fel. Hihetetlen számomra,hogy a világ egyik legjobb motorkerékpár gyártója ennyire gyenge konstrukciót kreálna. Inkább valótlanok a km állások. Sajnos. Szerintem.
Az a szabfutó tuti,hogy volt már javítva és szakszerütlenűl lett összerakva ( mint az enyém is) a gyári szerelés sosem lazul fel nyomatékkulcs, menetrögzítő stb. A gyári szerelésnél elkopnak a görgög , cserélik a kontár szerelők és ez a következmény.
Sziasztok! Kicsit hosszú volt a tegnapom, nem csak kalmi miatt. Éppen az utolsó betűt ütöttem le a tormynak írott hsz ürügyén amikor hívott kalmi. Nálam a segítség természetes,ha a lehetőség adott. Mentem én már Liptószentmiklósra a Tátrába, elpukkant Ducatiért vasárnap délután. A telefonszámomat megpróbálom feltenni a reglapomra,ha nem tudom akkor majd segít a fiacskám ha hazajön. Tök véletlen,hogy kalmival cseréltünk telószámot annó. Ne ezen múljon ha valakinek problémája van, bár inkább ne legyen!
De igen, eladó lesz, a villatáska, a két oldaltáska és a plexi is. Lehet karácsonyfát díszíteni!
Holnap leszerelem a cuccokat róla, és csinálok közeli fotókat.
Nálam először halk ciripelő hang jött a blokkból. De nem tudtam meg álapitani hogy honnan jön a hang. Ez egyre erősödött,alapjáraton gyengébb volt a hang és ahogy adtam rá a gázt úgy hangosodott. Aztán a lámpánál való elinduláskor egy nagy csattanás és le állt. Mindenkitől csak azt hallottam hogy a kuplung ad külömböző hangokat,ezért én be tudtam annak. Csak hát elgondolkodtató egy ilyen esemény, szerintem egy ilyen nevű és márkájú motornál nem volna szabad ilyen dolognak megtörténnie hogy a csavarok ki tekerednek és ekkora kárt csináljon. Ezek után már várható hogy valami megint szét esik benne.
Mindenkinek!
A szabadon futó csavarjai fellazulásának komply hangja van ami semmiképpen nem ciripelő hang. Mély és hangos kopogás szerű hang amibe néha vegyűl olyan is mintha egy lemez hozzá érne egy vasdarabhoz és hangot ad. Ez a lemezszerű hang csak akkor jön elő mikor a csavar már karcolja a mágnesen lévő fogaskereket.
Nekem is volt ilyen de egyből meghallotam és sikerűlt a csavarok cseréjével megoldani a gondot.
Tettem ide fel fényképeket is az esetről és írtam is ,hogy mindenki figyeljen rá. A fotók már nincsenek meg nekem de itt a forumon még megtalálható.
Köszi
Viszont volna még egy kérdésem.
Pontosan milyen hang is volt az előzmény?
Azt írtad, hogy folyamatosan erősödött.
Nekem alig halható ciripelés van, alapjáraton. S valahonnan az egyes hengertől jön. Fordulaton már nem hallom.
Egyébként kívánom, hogy mihamarabb újra hadra fogható legyen a géped, és ne kerüljön sokba.
Ma kihasználtuk a jó időt, és a haverommal leugrottunk Nyárlőrincre (Kecskemét mellett) venni egy 250 es virgácsot. XV250
Nem egy mai darab, de a blokkja bontatlan és tökéletes állapotú. Jó erőben van. Kell vele foglalkozni, de jó és szép motor lesz belőle a télen. Jól alkudtunk, sikerült 300 ezer forintért elhozni.
A buli ezután kezdődött. Már a megvételkor láttam, hogy a benne lévő fesz szabályzó nem gyári, valaki gányolta. Nem baj gondoltam, majd otthon megvizsgálom, de Bp előtt 50 km-el az első világítás elpukkant, és akkor vettem észre, hogy füst jön az űlés alól, az akksi felől. Elszált a fesz szabályzó és megfőtt az akksi. Nos a korom sötétben ott álltunk este 10 kor az országút szélén. Körbetelefonáltuk az összes ismerőst, de vagy kocsi nem volt, vagy már mindenki ivott valamit. Elég szarul álltunk, és ekkor jutott eszembe Katana750 innen a fórumról. Felhívtam, megkérdeztem, és egyből indult a segítségünkre! Beraktuk a furgonba a motort és végül éjfélre hazaértünk Zuglóba! Bárcsak így működne ez a világ... Tomival 2-3 szor találkoztam eddig életemben, és péntek este 10 órakor önzetlenül segített nekem!
Le a kalappal! Jövök neked nem egyel, hanem sokkal! Nagyon köszönöm!
Szia tormy! Elnézve az időjárási előjelzéseket, jegelnünk kell valószínűleg a vasárnapi gurulást. Nekem a következő hétvége már foglalt, szombaton Prágába megyek salakmotor GP futamra. Ha jó lesz az idő szétcsapatom az olajat az R1es Yamahába, ha nem akkor Samaragolunk a fiammal bejáratásképpen.
Most hogy jó lett a gépem, nem sürgős a kompressziómérés, de ha egyszer jó lesz a te géped is, akkor egy közös gurulásra elhozhatnád a mérődet, kiváncsiságból megmérném.
Jobbulást a gépednek.
Köszi
Értem.
Akkor már csak egy lehúzót kell csináltatnom, és meg is tudok győződni róla, hogy az enyém rendben van-e.
Csak még nem tudom, hogy kivel tudnám megcsináltatni.
ha megyek Barcsra és Te is ott leszel leviszem megnézheted, ajándéknak se jó mert aki megkapja az csak szopni fog vele.
De ha megyek leviszem.
Szóval a németek lehet hazudnak , de nem adnak el kakit!
Hágy amperes kellhet a kis 250-es virgácsra?
Holnap leszerelem a cuccokat róla, és csinálok közeli fotókat.
A szabadon futó csavarjai fellazulásának komply hangja van ami semmiképpen nem ciripelő hang. Mély és hangos kopogás szerű hang amibe néha vegyűl olyan is mintha egy lemez hozzá érne egy vasdarabhoz és hangot ad. Ez a lemezszerű hang csak akkor jön elő mikor a csavar már karcolja a mágnesen lévő fogaskereket.
Nekem is volt ilyen de egyből meghallotam és sikerűlt a csavarok cseréjével megoldani a gondot.
Tettem ide fel fényképeket is az esetről és írtam is ,hogy mindenki figyeljen rá. A fotók már nincsenek meg nekem de itt a forumon még megtalálható.
Minden elismerés Katannának.
Én már 10-15 éve tudtam, hogy jó fejek a Gyáliak.
Ha jól emlékszem te a letisztult formákat kedveled.
Viszont volna még egy kérdésem.
Pontosan milyen hang is volt az előzmény?
Azt írtad, hogy folyamatosan erősödött.
Nekem alig halható ciripelés van, alapjáraton. S valahonnan az egyes hengertől jön. Fordulaton már nem hallom.
Egyébként kívánom, hogy mihamarabb újra hadra fogható legyen a géped, és ne kerüljön sokba.
Ma kihasználtuk a jó időt, és a haverommal leugrottunk Nyárlőrincre (Kecskemét mellett) venni egy 250 es virgácsot.
XV250
Nem egy mai darab, de a blokkja bontatlan és tökéletes állapotú. Jó erőben van. Kell vele foglalkozni, de jó és szép motor lesz belőle a télen. Jól alkudtunk, sikerült 300 ezer forintért elhozni.
A buli ezután kezdődött. Már a megvételkor láttam, hogy a benne lévő fesz szabályzó nem gyári, valaki gányolta. Nem baj gondoltam, majd otthon megvizsgálom, de Bp előtt 50 km-el az első világítás elpukkant, és akkor vettem észre, hogy füst jön az űlés alól, az akksi felől. Elszált a fesz szabályzó és megfőtt az akksi. Nos a korom sötétben ott álltunk este 10 kor az országút szélén. Körbetelefonáltuk az összes ismerőst, de vagy kocsi nem volt, vagy már mindenki ivott valamit. Elég szarul álltunk, és ekkor jutott eszembe Katana750 innen a fórumról. Felhívtam, megkérdeztem, és egyből indult a segítségünkre! Beraktuk a furgonba a motort és végül éjfélre hazaértünk Zuglóba! Bárcsak így működne ez a világ... Tomival 2-3 szor találkoztam eddig életemben, és péntek este 10 órakor önzetlenül segített nekem!
Le a kalappal! Jövök neked nem egyel, hanem sokkal! Nagyon köszönöm!
Most hogy jó lett a gépem, nem sürgős a kompressziómérés, de ha egyszer jó lesz a te géped is, akkor egy közös gurulásra elhozhatnád a mérődet, kiváncsiságból megmérném.
Jobbulást a gépednek.
Értem.
Akkor már csak egy lehúzót kell csináltatnom, és meg is tudok győződni róla, hogy az enyém rendben van-e.
Csak még nem tudom, hogy kivel tudnám megcsináltatni.