Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kezdheted a 110 essel, ha nem akar menni, vagy nagyon elszegényít. akkor esetleg a 120 as.
Szerezz két 120 és két 110 körüli főfúvókát... azokkal kéne megpróbálni.
Az sok.
Kerületeken belüli motorozás közben 5,6l.
Fogyasztása mennyi most? Nekem a 135 ös fúvókákkal fulladt a gép és vastag koromlerakódás volt mindenhol, annyit kapott. Most 107-es fúvókákkal lett tökéletes, de nem biztos, hogy ez a jó megoldás neked is. Ha nyugodt vezetési stílus mellett 5 litert vagy az felett eszik, akkor tuti rengeteget kap. Az enyém most 4 literrel megy.
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni.Szegényíteni szeretném a keveréket.De a karburátorban lévő tűt már nem lehet lejjebb engedni. A gyertyák és a kipufogók végei eléggé kormosak. Külömben megy mint a rakéta. Gyári 135-ös fúvókát kaptam kölcsönbe azt raktam bele. Azt tapasztalom hogy mégis sokat kap. Van e valami megoldás? Különösebben nem izgat ez az állapot, nekem az a lényeg hogy menjen. De ha volna megoldás megpróbálnám megszüntetni ezt az állapotot. Benzin szint jó,karbi szinkront Kalmi tökéletesen megcsinálta.
Én imádom a sajátom pofáját, meredek tankkal, pont jó. Ízlésen meg nem vitázunk. :)
Érdekes... én meg pont máshogy látom. A tank kormány távolságban igazad van, de a tank legalább lapos, és nem meredeken áll. Emiatt jön be nekem a 250-es és az 535-ös. A nagyobbak meg emiatt nem. A meredeken emelkedő, magasra húzódó csepptank, és a hosszú villa a meredek villaszöggel olyanná teszi ezeket a nagyobb virgácsokat, mintha nekimentél volna szemből valakinek, és az egész összenyomódott volna.
Az 535-ösök arányai is elég furcsák, nagyon rövid a tank-kormány távolság, eleve kis tank fér csak el.

Nekem pont emiatt nem tetszenek. Nagy, hosszú ülés, rövid, pici tank. Nem arányos, legalábbis az én szememnek nem .
Egyébként 40 darab eladó 535-ös van hirdetésben. Nem semmi!
Nézzétek csak meg mennyivel dögösebben néz ki egy sportster tankkal?
Virago
Ami meg az egyszerűséget illeti.... egyik "hülye" megoldás hozza magával a másikat. Induljunk ki a két karbiból. Emiatt kell a vázból szívnia a levegőt, ezért a váz azon a részen vastag. Emiatt a tank nem tud önmagában elég nagy lenni, ezért kell egy segéd tank, ami az űlés alatt van, emiatt kell a bonyolult szivattyú, amiatt kell a váltókapcsoló a kormányra.
Nem lett volna egyszerűbb oldalra álló egy karburátor, benzincsapos ejtőtankal? Képzeljétek el mennyi hely lenne az űlés alatt, ha nem lenne ott a második tank! Milyen jó kis rekeszt lehetne ott kialakítani!
Egyetértek. Igazából ebből a szempontból még az 535 egy igen könnyen hozzáférhető gép, ami a karburátorokat illeti. A fektetett konstrukció miatt, kiszerelés nélkül lehet síbertű szintet, vagy a másik oldalról úszószintet állítani, esetleg fúvókát cserélni, és az alapjárati keverékcsavarok is pillanat alatt csavarhatóak.
A japán szokás hatalma. Teljesítmény. Két karbi = több keverék = magasabb fordulatszámon magasabb teljesítmény. Jobban kiforog, ha így nyilvánvalóbb.

A nagy XV blokk alapvetően túramotor-karakterű, avagy nem túl hosszú löketű és röhögve 8 ezer f/perc fölé forgatható, a max. teljesítmény is 6000 körül jön ki belőle.

A HD és a hasonló hosszú löketű, egy karbis monstrumok nem forognak ennyit, oda elég az egy karburátor. Itt azonban 700-750 köbcentiből kellett kihozni azt az 50-52 lovat, amit az amcsik 1000-1200 köbcentiből állítottak elő. Ehhez magasabb fordulatszám kellett.

Az egy karburátoros átalakítás sem járhatatlan út, de az ember veszít némi végsebességet és 5000 f/p fölött már nem úgy húz, mint két porlasztóval. Cserébe viszont alacsonyabb tartományokban nő kissé a nyomaték. Egy bajom van ezzel csupán: az ára. A linkelt képen KJS kit látható, ami "potom" 700 USD-t karcolja. Inkább szinkronozok kétévente.

Van a japóknak elég fejlövése, elég megnézni az 1400-es Intrudert és a porlasztók elrendezését, mechanikáját. Szinkronozni és behangolni egy borzalom. Nem otthon szerelős motor.

Ami Fabesz kérdését illeti, a cső az MCV-hez megy. Gázelvétel/motorfék esetén a durrogást próbálja csökkenteni egy kis vákuumos szelep. Én kidobtam a fenébe és behangoltam jól a karbit durrogásmentesre.
Motorral mentetek, és bebasztatok.
Hogy mentetek haza?
Csak nem
Szerintem a japók nem hülyék.
Biztos, hogy meg van a nyomós oka hogy ezeket a gépeket, két karbival fejlesztették ki.
Feleslegesen nem szokták bonyolítani a dolgaikat.
Már nekem is lejött.
Csak még nem tudtam megnézni, megnyitni.
Mondjuk nem is sokat próbáltam. Itt a jó idő, s nincs sok időm a gép mellet ülni.
Barátaim! Hazaértem a Pecsa caféból. Cool Head Clan és Historika koncert volt. Motorral mentünk. Nagyon bebasztunk. Volt egy csaj Ancsi volt az 1,1 es virgácsának az ülésére írva. "Sose volt még ennyire durva." Na sziasztok.
Bocs, valamiért kétszer küldte el :(
Sziasztok

Reggel sikeresen átment a kis virgács a műszakin meg az eredet vizsgán is. Most már a kisebb anyagi része maradt hátra, az átíratás. Kezdésként ma már motorral mentem be melózni, a tapasztalataim vegyesek. Az első amit észrevettem, hogy az 50 km alatt úgy elfáradtam mint autóval 300 km alatt :) Gondolom a sokkal nagyobb koncentrálás miatt meg hogy a szél és meleg közvetlen ért.
A mocivel kapcsolatban, ha betartom a szabályokat akkor elég a 21 le a városba, viszont azért a gyorsításokkor meg úgy általában jobb lenne ha erősebb lenne. Ami furcsa volt még hogy menet közben nyersebb volt valahogy az egész motor mint a régebbi gépeim, gondolom ez a két henger miatt van. Pozitív volt hogy az általam használt sebességtartományban minden fokozatban megindult ha meghúztam neki. Persze a fejem nem szakadt le, de jó volt a nyomatéka.
Ami talán a legjobb dolog volt, hogy az alacsony üllésmagasság miatt mindkét lábam leért és a talpaim lent voltak a földön.
Ja és ma már a pénzt is keresett nekem, mert majd' 6 órát parkoltam ingyen a szokásos 440huf/óra helyett :)
Sziasztok

Reggel sikeresen átment a kis virgács a műszakin meg az eredet vizsgán is. Most már a kisebb anyagi része maradt hátra, az átíratás. Kezdésként ma már motorral mentem be melózni, a tapasztalataim vegyesek. Az első amit észrevettem, hogy az 50 km alatt úgy elfáradtam mint autóval 300 km alatt :) Gondolom a sokkal nagyobb koncentrálás miatt meg hogy a szél és meleg közvetlen ért.
A mocivel kapcsolatban, ha betartom a szabályokat akkor elég a 21 le a városba, viszont azért a gyorsításokkor meg úgy általában jobb lenne ha erősebb lenne. Ami furcsa volt még hogy menet közben nyersebb volt valahogy az egész motor mint a régebbi gépeim, gondolom ez a két henger miatt van. Pozitív volt hogy az általam használt sebességtartományban minden fokozatban megindult ha meghúztam neki. Persze a fejem nem szakadt le, de jó volt a nyomatéka.
Ami talán a legjobb dolog volt, hogy az alacsony üllésmagasság miatt mindkét lábam leért és a talpaim lent voltak a földön.
Ja és ma már a pénzt is keresett nekem, mert majd' 6 órát parkoltam ingyen a szokásos 440huf/óra helyett :)
Hűlni biztosan jobban hűl a hátsó henger is. De valóban furán néz ki. A légszűrő csonkok is csak meredeznek ki a vázból :-)
Tényleg, az a vákumszenzor mire szolgál? Hogyan működik.

Ha megnézed ezt az egy karbis gépről készült képet, az első henger tetetjén kicsit a váz fölött, van két fekete műanyag hupli, henger szerű. Abba mennek a csöveim, az a vákum szenzor. Nked nincs is ilyened egyáltalán? Teszel fel róla képet?
az igaz.de nekem pl nem tetszik ,h egy nagy rés van a két henger között.
Skacok, ezt nem kell szinkronizalni
A szinkronnal már megvan, csak én kértem tőle fotót, mert az enyémről ez hiányzik.