Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most egy öreg 170 Dunlop van fönn, a dot-szám alapján nam "tudom" mikori gyártmány de nagyon repedezett. 160-ason gondolkodom.
Rossz hírem van. Utána jártam. Több mint 3 éve adtam el az Audit és az új tulajnak nem kellett, ezért vettem ki. Ott maradt a szerelő haveromnál akivel kiszedtük, most hívtam,hogy szedje elő mert kéne. Hát... nincs meg. Végül is több mint 3 éve nála volt, nekiadta a lánya barátjának, az meg beszerelte a verdájába. Ne haragudj! Előbb meg kellett volna keresnem, utána felajánlani. Mentségemre legyen,hogy pénzt nem kértem volna érte. Sajnálom.
az előző hsz-t benyelte a net...

nos:
Az Ak takarja a fejet szemből, amíg az ellenlábasnál bizony fölé kell hajolni
A modernizált Ak-nál ezt a tulajdonságot elbukjuk, de pl amortizátor van a válltámaszban

A felfelé rántás a cső tengelye, és a válltámasz felfekvési pontja közti távolság miatt van, mivel ez a modernizáció esetében csökkent, a csőszerelvény inkább lángrejtőként üzemel.
Tegyük hozzá, hogy egyes lövés esetén. Legalábbis szerintem.
A fegyver hossztengelyével sajnos nincs kellően egy vonalban a sütéskor hátramozgó fém alkatrészek csoportja, a kompenzátorral sem lehet tökéletesen ellensúlyozni a csőemelkedést. Mindenesetre jó lőszernek tartom a 7.62x39-et az átütő ereje miatt, de az 5.45-ös, AK-74 szériához való sokkal nyugodtabb még sorozatlövésnél is, pedig a zárszerkezet elviekben közel azonos.

Na, offolást befejeztem. :D
Azért írtam a Bridget. mert nekem az van elől, és még soha nem csúszott meg. Lehet,hogy a Conti még jobb. Esetleg a benzint is termeli. Viszont nekem tudd,hogy nem Virarom van. A barátom virgácsára Metzelert rakattam, hibátlan. Még az is szimpi a Bridge. esetében,hogy Japán. A Contit gyártja boldog boldogtalan. Lehet,hogy a Bridget. is, de az enyém japcsi az biztos.
Leügyezzük !
Tudomásom szerint megmaradtunk az eredeti űrméretnél. Logisztikai szempontból előnyösebb lehetne az 5.56-os Nato lőszer, de valójában érdekes kérdéshalmazt vet fel az 5.56 kontra 7.62 kérdés...
röviden azt mondanám: 100 méterig az 5.56-osnak több előnye van, de ha 100-300 méteren kell "dolgozni" a második a befutó... stabilabb a lövedék röppályája, kiszámíthatóbb a viselkedése becsapódáskor.
Holnap megkeresem. Nekem is a csomagtartóban volt.
43M-met tüzel?
Eddig nagy ellenzője voltam az AK-63 modernizálásnak, mert pénzkidobásnak gondoltam, de volta kezemben egy... szívesen mutogatnám, de ésszerű módon megtiltották, hogy az ott készült fotók nem hivatalosan felkerüljenek a netre...

elöljáróban viszont:
- módosított csőszájfék
- pikatini sínre szerelt két részes optikai irányzék, melyből az egyik félrehajtható. Szálkereszt helyett pici piros pötty jelzi a becsapódás helyét.

Kicsit nehéz, de egy 40mm-es gránátvető van az alján...
Én Contit vettem az ősszel. 40 ezer volt akciósan a kettő. Strausz gumi, Bpest.
Szerintem nagyon jó gumi.
Hijjj, Brumi, ez nagyon frankón néz ki....
Ment mail:)
Nyaúú ,, nyaúú ...... 10 000 ft plusz Hangérian posta.

Egyszerre csak két párat érdemes rendelni a vám miatt, az még vám mentes.
Kinek kell? Privát emailbe jelentkezzen.
Szia Katana750 ! Úgy emlékszem, hogy a CD tárad kompatibilis a Passatomban a Delta CD-s rádiómmal, csak valamilyen adapter kell hozzá a CD tár kapcsolódásához, ami pár ezer frocsi. Igazából a CD tárnak a csomagtartóban van a helye, mivel a kesztyűtartóm hűthető, így nem akarom furkálni. Ha a kábel megfelelő hosszúságú, megvásárolom tőled tárral együtt, mivel a kábel önmagában az érték, és anélkül a CD tárat szinte lehetetlen eladni. Az e-mail címem berkesist@freemail.hu, légyszíves priviben írd meg, mi az ára, és milyen hosszú a kábel. Más . Tegnap motoroztunk a haverral, akinek egy 1300-as Hayabusája van. Nem tudott meglépni. A piros lámpánál mindig utolértem Pécs belvárosában. Aztán a 6-oson előjött a + 200 lóerő, de szemmel szépen lekövettem. Azért mindig bevárt.
Continental.
Szélesség? Szigorúan az előírt: a kardán miatt nem lehet trükközni.
Köszi. Pedig a Bridg. az olcsóbb! Lehet, hogy jobb? Kinek milyen milyen széles van hátul?
Én még tavaly előtt az Exploreremhez direkt gumira való filcet Carpoint márkájú,elméletileg ellenáll mindennek. Végül nem használtam,mert eladtam a terepjárót, úgyhogy megvan még originál dobozban. Ha kell valakinek szívesen odaadom ha legközelebb lesz valami Virago-s összeröffenés,közös motorozás. Amúgy meg a Homasitában vettem, 1000 huf környékén lehetett...
Bridgestone.
Csak szólnál,ha hülyeséget beszélnénk!
Bocs hogy nem valaszoltam de nagyon el lettunk havazva. Ki se latszunk a melobol. Meg egyebkent is jol kitargyaltatok a temat ugyhogy mar nem is tudtam volna hozza tenni.
Komoly létjogosultsága van az ilyen speckó fegyvernek a mai hadseregben. Végre Magyar konstrukció!
Üdv a Lovasságnak! Ritkán szólok hozzá /be/, de napi szinten olvasom a fórumot. Gumi csere előtt állok, Continental vagy Bridgstone? Ki mit választana? Szavazatokat várok.
Mekkora kábel kell? Audi 80 avantból kiszerelt 6os cd táram valahol meg van. Pioneer. Jó az neked?
Köszi, kedves tőled.
Igen én szeretem a sportos, egyszerű, filigrán motorokat. Nem szeretem a dobozokat, táskákat, szélvédőket, rojtokat, felesleges lámpákat, kijelzőket villogókat, stb... Az nem az én világom. Viszont nem szeretem a teljesen fekete, dolgokat. Szerintem a fekete és a krómozás között meg kell találni az egyensúlyt. A sok króm is szar optikát tud adni, ha túlzásba viszik. Sőt, továbbmegyek, ha fekete a szín, azt érdemes matt és fényes elemekből összetenni. és mellé a krómot. Sok hülyeséget csináltak ezen az 535-ön, ami teljesen felesleges. A kis visszajelző sor a villahídon az például milyen már? Azt utólag odabiggyesztették a motor sorozatgyártása előtt, mert nagyon ostobán néz ki. Most akarom beleintegrálni a km óra számlapjába, mint ahogy normális motorokon lenni szokott.