Rossz hírem van. Utána jártam. Több mint 3 éve adtam el az Audit és az új tulajnak nem kellett, ezért vettem ki. Ott maradt a szerelő haveromnál akivel kiszedtük, most hívtam,hogy szedje elő mert kéne. Hát... nincs meg. Végül is több mint 3 éve nála volt, nekiadta a lánya barátjának, az meg beszerelte a verdájába. Ne haragudj! Előbb meg kellett volna keresnem, utána felajánlani. Mentségemre legyen,hogy pénzt nem kértem volna érte. Sajnálom.
nos:
Az Ak takarja a fejet szemből, amíg az ellenlábasnál bizony fölé kell hajolni
A modernizált Ak-nál ezt a tulajdonságot elbukjuk, de pl amortizátor van a válltámaszban
A felfelé rántás a cső tengelye, és a válltámasz felfekvési pontja közti távolság miatt van, mivel ez a modernizáció esetében csökkent, a csőszerelvény inkább lángrejtőként üzemel.
Tegyük hozzá, hogy egyes lövés esetén. Legalábbis szerintem.
A fegyver hossztengelyével sajnos nincs kellően egy vonalban a sütéskor hátramozgó fém alkatrészek csoportja, a kompenzátorral sem lehet tökéletesen ellensúlyozni a csőemelkedést. Mindenesetre jó lőszernek tartom a 7.62x39-et az átütő ereje miatt, de az 5.45-ös, AK-74 szériához való sokkal nyugodtabb még sorozatlövésnél is, pedig a zárszerkezet elviekben közel azonos.
Azért írtam a Bridget. mert nekem az van elől, és még soha nem csúszott meg. Lehet,hogy a Conti még jobb. Esetleg a benzint is termeli. Viszont nekem tudd,hogy nem Virarom van. A barátom virgácsára Metzelert rakattam, hibátlan. Még az is szimpi a Bridge. esetében,hogy Japán. A Contit gyártja boldog boldogtalan. Lehet,hogy a Bridget. is, de az enyém japcsi az biztos.
Tudomásom szerint megmaradtunk az eredeti űrméretnél. Logisztikai szempontból előnyösebb lehetne az 5.56-os Nato lőszer, de valójában érdekes kérdéshalmazt vet fel az 5.56 kontra 7.62 kérdés...
röviden azt mondanám: 100 méterig az 5.56-osnak több előnye van, de ha 100-300 méteren kell "dolgozni" a második a befutó... stabilabb a lövedék röppályája, kiszámíthatóbb a viselkedése becsapódáskor.
Eddig nagy ellenzője voltam az AK-63 modernizálásnak, mert pénzkidobásnak gondoltam, de volta kezemben egy... szívesen mutogatnám, de ésszerű módon megtiltották, hogy az ott készült fotók nem hivatalosan felkerüljenek a netre...
elöljáróban viszont:
- módosított csőszájfék
- pikatini sínre szerelt két részes optikai irányzék, melyből az egyik félrehajtható. Szálkereszt helyett pici piros pötty jelzi a becsapódás helyét.
Kicsit nehéz, de egy 40mm-es gránátvető van az alján...
Szia Katana750 ! Úgy emlékszem, hogy a CD tárad kompatibilis a Passatomban a Delta CD-s rádiómmal, csak valamilyen adapter kell hozzá a CD tár kapcsolódásához, ami pár ezer frocsi. Igazából a CD tárnak a csomagtartóban van a helye, mivel a kesztyűtartóm hűthető, így nem akarom furkálni. Ha a kábel megfelelő hosszúságú, megvásárolom tőled tárral együtt, mivel a kábel önmagában az érték, és anélkül a CD tárat szinte lehetetlen eladni. Az e-mail címem berkesist@freemail.hu, légyszíves priviben írd meg, mi az ára, és milyen hosszú a kábel. Más . Tegnap motoroztunk a haverral, akinek egy 1300-as Hayabusája van. Nem tudott meglépni. A piros lámpánál mindig utolértem Pécs belvárosában. Aztán a 6-oson előjött a + 200 lóerő, de szemmel szépen lekövettem. Azért mindig bevárt.
Én még tavaly előtt az Exploreremhez direkt gumira való filcet Carpoint márkájú,elméletileg ellenáll mindennek. Végül nem használtam,mert eladtam a terepjárót, úgyhogy megvan még originál dobozban. Ha kell valakinek szívesen odaadom ha legközelebb lesz valami Virago-s összeröffenés,közös motorozás. Amúgy meg a Homasitában vettem, 1000 huf környékén lehetett...
Bocs hogy nem valaszoltam de nagyon el lettunk havazva. Ki se latszunk a melobol. Meg egyebkent is jol kitargyaltatok a temat ugyhogy mar nem is tudtam volna hozza tenni.
Üdv a Lovasságnak! Ritkán szólok hozzá /be/, de napi szinten olvasom a fórumot. Gumi csere előtt állok, Continental vagy Bridgstone? Ki mit választana? Szavazatokat várok.
Köszi, kedves tőled.
Igen én szeretem a sportos, egyszerű, filigrán motorokat. Nem szeretem a dobozokat, táskákat, szélvédőket, rojtokat, felesleges lámpákat, kijelzőket villogókat, stb... Az nem az én világom. Viszont nem szeretem a teljesen fekete, dolgokat. Szerintem a fekete és a krómozás között meg kell találni az egyensúlyt. A sok króm is szar optikát tud adni, ha túlzásba viszik. Sőt, továbbmegyek, ha fekete a szín, azt érdemes matt és fényes elemekből összetenni. és mellé a krómot. Sok hülyeséget csináltak ezen az 535-ön, ami teljesen felesleges. A kis visszajelző sor a villahídon az például milyen már? Azt utólag odabiggyesztették a motor sorozatgyártása előtt, mert nagyon ostobán néz ki. Most akarom beleintegrálni a km óra számlapjába, mint ahogy normális motorokon lenni szokott.
nos:
Az Ak takarja a fejet szemből, amíg az ellenlábasnál bizony fölé kell hajolni
A modernizált Ak-nál ezt a tulajdonságot elbukjuk, de pl amortizátor van a válltámaszban
A felfelé rántás a cső tengelye, és a válltámasz felfekvési pontja közti távolság miatt van, mivel ez a modernizáció esetében csökkent, a csőszerelvény inkább lángrejtőként üzemel.
A fegyver hossztengelyével sajnos nincs kellően egy vonalban a sütéskor hátramozgó fém alkatrészek csoportja, a kompenzátorral sem lehet tökéletesen ellensúlyozni a csőemelkedést. Mindenesetre jó lőszernek tartom a 7.62x39-et az átütő ereje miatt, de az 5.45-ös, AK-74 szériához való sokkal nyugodtabb még sorozatlövésnél is, pedig a zárszerkezet elviekben közel azonos.
Na, offolást befejeztem. :D
röviden azt mondanám: 100 méterig az 5.56-osnak több előnye van, de ha 100-300 méteren kell "dolgozni" a második a befutó... stabilabb a lövedék röppályája, kiszámíthatóbb a viselkedése becsapódáskor.
elöljáróban viszont:
- módosított csőszájfék
- pikatini sínre szerelt két részes optikai irányzék, melyből az egyik félrehajtható. Szálkereszt helyett pici piros pötty jelzi a becsapódás helyét.
Kicsit nehéz, de egy 40mm-es gránátvető van az alján...
Szerintem nagyon jó gumi.
Egyszerre csak két párat érdemes rendelni a vám miatt, az még vám mentes.
Kinek kell? Privát emailbe jelentkezzen.
Szélesség? Szigorúan az előírt: a kardán miatt nem lehet trükközni.
Igen én szeretem a sportos, egyszerű, filigrán motorokat. Nem szeretem a dobozokat, táskákat, szélvédőket, rojtokat, felesleges lámpákat, kijelzőket villogókat, stb... Az nem az én világom. Viszont nem szeretem a teljesen fekete, dolgokat. Szerintem a fekete és a krómozás között meg kell találni az egyensúlyt. A sok króm is szar optikát tud adni, ha túlzásba viszik. Sőt, továbbmegyek, ha fekete a szín, azt érdemes matt és fényes elemekből összetenni. és mellé a krómot. Sok hülyeséget csináltak ezen az 535-ön, ami teljesen felesleges. A kis visszajelző sor a villahídon az például milyen már? Azt utólag odabiggyesztették a motor sorozatgyártása előtt, mert nagyon ostobán néz ki. Most akarom beleintegrálni a km óra számlapjába, mint ahogy normális motorokon lenni szokott.