Nagyon jó, én 3,8-4,3al kijöttem eddig. A szécsényi túrán is 4l alatt voltam. 100 alatt járok, max ha előzni akarok akkor húzom a szarvát. A DOT " LD7358 " Hány éves a gumim?
Tiszteletem, minden a helyén van, a membránok mostmár biztos jók, sikerült mostmár végre normálisa szinkront állitonom mert eddig nem lehetett pontosan minden fordulaton beállitani, a fogyasztást még nem tudtam lemérni , a durrogás visszont motorfékezésnél megmaradt , Köszönöm a segitséget
Természetes, hogy benzines.
Főleg, hogy kiszerelted, forgattad, mozgattad. Kerülhetett oda benzin. Az úszóház a membrán alatti térből kap levegőt, össze vannak kötve egy csatornával.
Igen megfelelően eltávolitottam, és meg is jegyeztem ahogy az eredeti állt, mostmár igy menni fog. A benzonről amit leirtam mi a véleményed? köszönöm a segitséget
Feltételezem, hogy a régi membránt a leírásnak megfelelően eltávolítottad.
1. győződj meg arról, hogy a membrán ajka LEFELÉ, azaz a tolattyú irányába nézzen. Annak a karbi hornyába kell illeszkednie, fordítva nem lesz jó.
2. illeszd a helyére a membránt a tolattyún, a membrán füle arra nézzen, amerre az eredeti fül nézett.
3. vékony rétegben bekened a műanyag platnit ragasztóval. A tolattyú fém pereme alá is jusson belőle egy pici.
4. a membrán belső falánál a vékony ajkat be kell illeszteni a műanyag platni és a fém perem közé.
4. finoman nyomkodd körbe a membrán vastagított részét a műanyag karikára, arra kell ráragadnia. Ha megfelelően a helyére került, állítsd fejre sík felületen.
5. tegyél valami nehezéket a tolattyúra, hogy rányomja a gumit a műanyag peremre és hagyd úgy mondjuk reggelig.
Tiszteletem mindenkinek! Az új membránok felragasztása előtt állok, ha van ezzel kapcsoaltban v.mi jó tanácsotok kérlek osszátok meg velem! esetleg aki már csinát ilyet biztos tud mondani v.mi okosat, esetleg tettetek v.mi kis súlyt rá, mert ahogy észrevettem elég távol áll a helyes poziciójától a felragasztási pontnál (csak ha odanyomom áll jól).
Más észrevétel: Amikor kibontottam a fedelet ami alatt a membránok vannak észrevettem, hogy a membránok külső része elégé benzinesek ez valyon mitől lehet?
Rendben megkaptam a szabadonfutókat,ezer köszönet értük magam és dragos társam nevében is !
köszi
S én sem a Mol ellen írtam amit írtam. Csak kíváncsi leszek a véleményedre kártáró, egy év múlva.
Főleg, hogy kiszerelted, forgattad, mozgattad. Kerülhetett oda benzin. Az úszóház a membrán alatti térből kap levegőt, össze vannak kötve egy csatornával.
1. győződj meg arról, hogy a membrán ajka LEFELÉ, azaz a tolattyú irányába nézzen. Annak a karbi hornyába kell illeszkednie, fordítva nem lesz jó.
2. illeszd a helyére a membránt a tolattyún, a membrán füle arra nézzen, amerre az eredeti fül nézett.
3. vékony rétegben bekened a műanyag platnit ragasztóval. A tolattyú fém pereme alá is jusson belőle egy pici.
4. a membrán belső falánál a vékony ajkat be kell illeszteni a műanyag platni és a fém perem közé.
4. finoman nyomkodd körbe a membrán vastagított részét a műanyag karikára, arra kell ráragadnia. Ha megfelelően a helyére került, állítsd fejre sík felületen.
5. tegyél valami nehezéket a tolattyúra, hogy rányomja a gumit a műanyag peremre és hagyd úgy mondjuk reggelig.
Más észrevétel: Amikor kibontottam a fedelet ami alatt a membránok vannak észrevettem, hogy a membránok külső része elégé benzinesek ez valyon mitől lehet?
Köszönöm mindenkinek a segitséget