Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te vagy a máűsodik, gyere a privát emailom- ra mert ott könnyebben átlátom a dolgokat.
Rendben van, örömmel segítettem. Holnap megyek M. novákra és Kispest Jenővel is találkozom Dormándnál.
OK. Egy Fő meg van.
Igen, én írtam.
Brumeszkosz!

Rendben megkaptam a szabadonfutókat,ezer köszönet értük magam és dragos társam nevében is !
Szia brumeszkosz engem érdekel a ledes lámpa
Alapjárati keveréken még állíthatsz.
Te írtál emailt hogy vennél egy párat?
Nagyon jó, én 3,8-4,3al kijöttem eddig. A szécsényi túrán is 4l alatt voltam. 100 alatt járok, max ha előzni akarok akkor húzom a szarvát. A DOT " LD7358 " Hány éves a gumim?
Én vevő vagyok egy párra.
köszi
Lemértem ma a fogyasztásomat: 4,36 Liter. Ez szinte tiszta országút, minimális falvakkal, 60-100 közötti tempóval.
Megvettem és tök jó a fénye.Érdekel? Kéne egy vásárló társ.
Van még valaki a ledes lámpákra? Kéne még egy ember.
MOL kúton dolgoztam több mint fél évig. Nem mondok semmit... :)
Nem is gondoltam, hogy meg szeretnél győzni.
S én sem a Mol ellen írtam amit írtam. Csak kíváncsi leszek a véleményedre kártáró, egy év múlva.
Tiszteletem, minden a helyén van, a membránok mostmár biztos jók, sikerült mostmár végre normálisa szinkront állitonom mert eddig nem lehetett pontosan minden fordulaton beállitani, a fogyasztást még nem tudtam lemérni , a durrogás visszont motorfékezésnél megmaradt , Köszönöm a segitséget
Semmi gond, nagyon szépen köszönöm, hogy utána jártál !
Ha mindent a helyére passzintottál, akkor jó napod lesz holnap. :D
Nah rendben, megragasztottam és tettem rá súlyt, holnapig nem bántom, kösz a segitséget jó éjszakát
Természetes, hogy benzines.
Főleg, hogy kiszerelted, forgattad, mozgattad. Kerülhetett oda benzin. Az úszóház a membrán alatti térből kap levegőt, össze vannak kötve egy csatornával.
Igen megfelelően eltávolitottam, és meg is jegyeztem ahogy az eredeti állt, mostmár igy menni fog. A benzonről amit leirtam mi a véleményed? köszönöm a segitséget
Feltételezem, hogy a régi membránt a leírásnak megfelelően eltávolítottad.

1. győződj meg arról, hogy a membrán ajka LEFELÉ, azaz a tolattyú irányába nézzen. Annak a karbi hornyába kell illeszkednie, fordítva nem lesz jó.

2. illeszd a helyére a membránt a tolattyún, a membrán füle arra nézzen, amerre az eredeti fül nézett.

3. vékony rétegben bekened a műanyag platnit ragasztóval. A tolattyú fém pereme alá is jusson belőle egy pici.

4. a membrán belső falánál a vékony ajkat be kell illeszteni a műanyag platni és a fém perem közé.

4. finoman nyomkodd körbe a membrán vastagított részét a műanyag karikára, arra kell ráragadnia. Ha megfelelően a helyére került, állítsd fejre sík felületen.

5. tegyél valami nehezéket a tolattyúra, hogy rányomja a gumit a műanyag peremre és hagyd úgy mondjuk reggelig.
Most irom pont a googleforditoba :D
Elolvastad a használati utasítását?
Tiszteletem mindenkinek! Az új membránok felragasztása előtt állok, ha van ezzel kapcsoaltban v.mi jó tanácsotok kérlek osszátok meg velem! esetleg aki már csinát ilyet biztos tud mondani v.mi okosat, esetleg tettetek v.mi kis súlyt rá, mert ahogy észrevettem elég távol áll a helyes poziciójától a felragasztási pontnál (csak ha odanyomom áll jól).

Más észrevétel: Amikor kibontottam a fedelet ami alatt a membránok vannak észrevettem, hogy a membránok külső része elégé benzinesek ez valyon mitől lehet?

Köszönöm mindenkinek a segitséget