Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha minden jól megy holnap viszem a kis virgácsot műszakiztatni, remélem nem lesz gond... :)
Tormy ! Email ment, olvasd légyszi.
Ajka is Bp környékén van, kb. 140 Km.
Ha gondolod?
Koszi szepen! Jol el van dugva...
Szia,
legegyszerűbb, ha leveszed a tankot (vagy csak megemeled).
Befelé szegényíted.
Meg tudja valaki mondani, hogy az 1100-esen (1995) hol van az alapjarati dusito csavarja? Koszi szepen!
Ezekről a kerek ledes lámpákról.
Sziasztok!
Nemrég írtam, hogy az első henger bekormozza a gyertyát, és egy idő után nincs szikra. (a hátsó teljesen ok, ahogy kell, őzbarna) A 7-es hőértékű gyertyát kicseréltem 6-osra és ezzel már 500 km-t is elmentem De végül csak kihagy a henger. Biztos, hogy volt már róla szó, csak 1100-es esetében nem vagyok benne biztos... Hogyan tudnám szegényíteni a keveréket? Mindenképp súbertű áthelyezéssel, vagy lehet csavarral is egy határig állítani a dúsítást?
Az enyhe idő beálltával egyáltalán nem kell szivatót használnom, a nélkül is pöcre indul. Gondolom alapból sokat kap.
Előre is köszi a segítséget!
milyen lámpáról van szó?
Ha már autó. 125000ben állt meg a Samara motorgenerál. A szar motorral is pöccre induló kocsi,köszörülős,szívatót kérő nehezen indulóvá vált. Azonban gyönyörűen jár(Lada viszonylatban) és leheletnyi gázon tartja a 90-100as tempót. A gépműhelyes bácsi, Japán! dugókat és gyűrűket rakott bele. Nem semmi rugalmasság van a japcsikban. A kelet oroszországi kereslet kifizetődővé teszi az alkatrészgyártást ilyen nem éppen presztízs járgány esetében is. Na indulok motorozni.
A lenti képeken egy kb millió forintos csapda látható... a mostani költség csak 24000 huf volt, a munkadíj nélkül, mert két kólával elüzemelek én is 2-3 óráig.
Röviden: az égéstérből ami éppen bent van (nagy nyomású levegő, vagy még nagyobb nyomású égésgázok) az alátét alatt felszökve a porlasztóoldalát megsimogatva a motorolajjal közvetlenül érintkezik. Eredmény: kokszosodó olaj, magas kartergáz miatt olajfogyasztás, egyenetlen hengerteljesítmény miatt a kettőstömegű lendkerék gyors meghibásodása, a koksz miatt eltömődő olajszűrőkosár Káros hatásait nem ecsetelném...

Mindenki ismeri az "Egy szeg miatt..." történetet? nos csata közben megpatkoltam a lovat, remélem jó is lett...

Lassan kellene egy Virgács, szívesen piszkálnám inkább a karburátort...
Gyönyörű gurulós időre ébredtünk Uraim!

Bár én csak négy keréken, de megyek egy kört :)
- tegnap én is szerelgettem egy kicsit, bár off a téma, de érdemes megnézni:
Köszi!
Fiuk!
Kéne még egy ember a Ledes lámpákra mert a vám miatt csak kettesével érdemes rendelni.
Beci58 és Tormy volt az elsők között ,nekik meg is rendeltem,de Jenőnek is kéne egy társ.
Tisztelt kalmi79
Úgy emlékszem casaba Csabinak tavaly nyáron zúzták le az övét. Képeket is tett fel. Azóta nem tudni hol tart a helyreállítással...
Tisztelt Jogo
Köszönöm az érdeklődést, szívesen látunk mindenkit.
Valakinek Budapesten vagy környékén nincs egy kettőötvenes virago-ja? Szívesen kipróbálnám. Lehet nyár végén vennék egyet télre szerelgetni. :)
Szia!
Ha itthon leszek, én is beszállok, egyenlőre még 50%. (nekem sincs messze, akár gyalog is....)
Gratula! Lassan megszégyeníted a 250es virgácsokat.
Délelőtt nekem korai,mert 2 benzinvérű nőszemélyt hiteget már hetek óta az Intruderes haverom,és ezen a hétvégén már nincs pardon. Meg kell mutatnom nekik is az erdei utat amin a kalmi túrán gurultunk Diósjenő után. Lehet,hogy szombatra teszem, és akkor nincs akadály vasárnap. Hóhérnak meg a citadellát ígértem meg... lehet rövid lesz a hétvége nekem. Nem baj, egyszer élünk. Még egy doboz gyufát!
ha valaki még nem szavazott ránk; akkor légyszí dobj egy szavazatot kedves valaki! (már csak ma lehet szavazni)

http://talentometer.hu/nevezet...
Tisztelt katana750
Na örömmel látom a vasárnapi szalonnasütésre már legalább négyen vagyunk.
A többieknek mi a véleménye? a Halomi erdő, mint helyszín szerintem is jó választás, én tavaly voltam ott bringával, nekem sincs messze.
Ez, terveim szerint inkább kapcsolaterősítés, baráti összejövetel, tehát most nem a hosszú túra, a meggurult kilóméter a fő.
Arra majd lesz alkalom a győrújbaráti meg a barcsi turnén.
Fejsze, fűrész lesz nálam, fa meg van elég az erdőben, vizet is viszek, ja meg kullancsriasztót is.
alapból szalonnasütésre készülünk, tehát szalonna, kolbász, hagyma, só, paradicsom, kés kell csak, esetleg mentes sör még vagy üdcsi,
már csak az idő legyen jó...
11órakor ott leszek ha valaki nem talál oda hívjon a 06303582526-on előtte.
Úgy néz ki, hogy a csatlakozók cseréje megoldja a gondot, de biztosat majd csak akkor tudok mondani, ha beköszöntenek az 1. hideg reggelek :)
a túlfolyót még nem néztem. kössz a tippet.
Ma egy lentebbi pozícióba helyeztem a síber tűt, mert még egy hajszálnyit mindig kormosnak láttam a gyertyát, a 4,4 literes fogyasztás ellenére is. Fél fordulattal kijjebb tekertem az alapjárati keverékszabályzókat, és mentem 100 km-t. 3,95 litert fogyasztott így, és eltűnt a legapróbb koromlerakódás is a gyertyáról!