Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gumidugok alatt lévő csonkokra kell szerintem. Az 535 ötön odakell tenni a szinkroncsöveket.
Hát köszi, bár igazából fogalmam sincs, hogy hová mennek a csöveid.
Az enyémről totál hiányzik ez az egész, csak a vakdugók vannak.
első...
hátsó henger
Szóval a hátsón két csonk van, az egyik ledugózva, a másikon cső. Ez a cső össze van kötve az első hengerhez tartozó csonkkal, majd pedig egy elágazással bemennek előre a (azt hiszem) nyomásérzékelő szenzorhoz. A villanyak alá.
Szivesen, de én is innen nyúltam az ötletet.
Az olaj meg tényleg speckó.
Igen, de egyelőre ennyire futotta. Azt majd a következő nekifutásra. Ahhoz jobban szét kell szedni a gépet. De mostmár bármikor szinkronizálhatok :-) Köszi Brumi az olajat és az instrukciókat!
Na kérem szépen, megcsináltam a szinkronizátort. Brumi nagyon jól bevált a színes műszerolajad! És be is állítottam a kis csavarral a szinkront. Kb 1 cm max az eltérés a két ágban alapjáraton és 3000-nél is. egy óra alatt megvolt a "műszer elkészítése és a beállítás is. Eddig azt hittem sokkal szofisztikáltabb a dolog. Az egyik szerelő két hét múlvára ütemezte volna be nekem, úgy hogy otthagyom a vasat aznapra. Párezerért. Na, ez a nem mindegy! Köszi mindenkinek az infót, Blackiexnek a leírásokat!
NA akkor most állíts szinkront,de igazából még a szelephézagot is meg kéne nézni ha az is ok akkor igazi a szinkronállítás.
Meghúztam a bilincset jobban, mostmár nem szekszuálják egymást
A szivó torok gumi mozgása megszűnt? Mert addig míg az nem ok hozzá se kezdj a szinkronhoz mert nem lesz jó!
Arra gondolok amit mutattál.
Falsot nem szívhat sehonnan, mert félrevezet. Egyszerre szinkronizálod a két ledugózott csonkot, a cső maradjon rajta a duplán. Fotózd le nekem légyszi, hogy hová megy a második csöved.
Az én gyári szívótorkomon csak 1-1 csonk volt, most az egyiken 2 van (mindkettőt ledugóztam)
Nekem van ket regi tarcsam, de csak 3.3 vastagsaggal. Nem dobtam ki, hatha... Ha segit neked, odaadom.
Hazajottem es most nezem, mi a helyzet a csonkokkal. Elol van egy csonk amin cso van, hatul pedig ketto az egyiken cso a masikon dugo. Elol nincs sok valasztasom, de hatul melyikre tegyem a csovet? Amelyiken nem fogok merni azt ledugozzam? Nem sziv falsot a masik csonkon? Koszi szepen!
Még tavaly, és mind kettő a szerelőmnél maradt. Sajnálom. Egyébként 3.9 volt a vastagsága. Nagyon kevés, ne sajnáld.
Ja azzal ne foglalkozz.
Köszi.
A kereszt alakú elágazáson is van az egyik ágán egy dugó, akkor azt felejtsem el ugye?
A ledugozott csonkok a szinkron port.
Tisztelt Bruno60!Látom lecserélted a féktárcsákat.Megvenném a régieket. Egy is kisegítene.
Megnézem majd a gyertyát, most azért akarom megtnézni a szinkront mert jobban kotyog a kuplunk mint dúsító állítás előtt. Nyilván megváltozott az egyensúly a két henger között.
Megcsinálom amit mutattál házi szinkronizátort, aztán eljátszom vele. Azzal is tanul az ember.
Nézd meg a gyertya színét ha őz barna mint a hátsó akkor jó a karbid és valahol másutt is lehet még gond ha továbbra is öli a gyertyát.
Sziasztok!
1100-esen a szinkronizáláshoz a csövet hova kell feltenni? A hátsó torkon egy oldalra kiálló ledugózótt csonk van, az ok, jól is látszik. Az első henger szívó csonkján 2 csonk van, 90 fokban állnak. Az egyik úgy emlékszem belemegy egy + alakú elágazásba aminek az egyik ága szintén le van dugózva a másik hármon cső van. A masik csonk, már nem tudom hogyan van, talán az is le van dugózva. A szívócsonkokon lévő ledugózott csonkokra kell rátenni a csövet?
Köszi előre is.
Köszönöm, úgy legyen.
nagyon szép állapotban van.szerintem nem kell sokáig árulnod.
950.000.-