Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még 2.
És néhány kép.
Feltettem egy videót a youtube-ra!
http://youtu.be/6W71RQQRg_0
Hali
Mi szombaton ballagáson leszünk Egerben, utána a Mátrában. (Motorral)
Vasárnap a Hungaroringi VTCC-re készülünk. De a helyszínen szándékozok belépőt venni. S ha nem sikerül, hát megyünk veletek nyársalni.
Kanana750-nek: Hozd a két motoros tyúkot, és tuti, hogy mi is oda megyünk!
535 ösöm, van, de nem voltunk már együtt túrázni egyszer? Elég rossz a memóriád.
Nagyon nehéz volt jóra behangolni az egész rendszert, de nekem van szinkronteszterem, meg üveggyertyám is, de hosszú távon viccesen hangzik, de 3 fő jellemzőt érdemes figyelni, ami elárulja, hogy jól beállított keveréket kap a motor. 1. gyertyák képe, 2. kipufogó cső végződésének színe, 3. a kipufogógáz szaga. Ezek nekem együttesen kerültek helyre mind, mikor elértem a jó beállítást. Addig kormos volt a gyertya, a kipufogóvég, és büdös volt a dzsekim, nadrágom mindenem. Pedig a fogyasztásom akkor sem volt drasztikus, de attól még sokat kapott a motor. Beállítás után a gyertya és a kipufogóvég feketéről szürkére váltott, a büdös szaga eltűnt. Ezeket a végső finomhangolásokat már mind érzésre és fülre végeztem. Ebben nem fog segíteni az üveggyertya. kb 500 km-t csak arra töltöttem el, hogy beállítsam a rendszert. Rengetegszer vizsgáltam a gyertyákat, néztem a fogyasztást, figyeltem a motor viselkedését. Az alapjárati keverékcsavarral ugyanis nem csak az alapjárati keveréket szabályzod, hanem a motor alacsony fordulatszámú viselkedését is. A síber tűvel tudod beállítani a magasabb fordulatszámhoz tartozó keveréket, de minimális mértékben az is beleszól az alapjárat közeli keverékképzésbe. Nagy szívás volt, de megérte, mert most gyönyörűen pöfékel alapjáraton, keveset fogyaszt, és nagyon jól megy! Ennek alapja persze egy teljes karbi átvizsgálás és tisztítás.
Csak önállóan Zsoccca! Nem kell neked menni senki után. Illetve majd utánam amikor megyünk Barcsra.
Istenem! Nem szabad nekem ilyeneket néznem.
A Négy liter alatti fogyasztás nagyon szuper!
De milyen mocid is van? Rákattintottam a lapodra és semmit nem láttam. Még a motorod típusát sem. (400, vagy 535)
Miért törölted a lapodat? Van félni valónk? Mert ha igen én is törlöm?
Én is állítottam a karbimon. Már mint az dúsításon. Jócskán kijjebb kellet tekernem a csavarokat. De most már nem durrant. Még hosszú motorféknél sem.
Azt hittem, meg fog nőni a fogyasztásom. De maradt 4,5 lityi.
Most viszont kíváncsi lennék az égésemre. Jól jönne egy üveg gyertya.
Még működik pedig!

A letöltésre kell kat. és Winrar-ral kicsomagolni.
Nekem sem jön le.
Illetve lejön valami. De nem tudom megnyitni.
Aztán megnéztem a tulajdonságait, és azt írja, hogy nulla kbajt.
Nem értem!
Hali, azóta normálisan indul,stb nincs vele gond,de hozzáteszem hogy 3 km-et nem gurultam vele, mert műszaki nélkül nem akarok járkálni.
Sajnos ma nem jött össze a műszakiztatás, mert sokáig melóztam,talán holnap...
Azért megnézem azt is, hogy be nem jelölt kúton is kedvezményes-e a tankolás . Egy próbát megér .
Én a neten keresztül rendeltem a kártyát, és ott adta be egy menüpontba, ha jól emlékszem megyét vagy várost kellett megadnod, és be tudtad állítani, hogy az adott várostól hány km sugarú körben adja meg a MOL kutakat . A Virago hatósugarát figyelembe véve választottam töltő állomásokat az ország egész területén .
A 10 kutat hol tudom kiválasztani?
Szia ! Valszeg a neten olvasottak az irányadók, amit a szerződésben foglaltak. Nekem a kúton 15 forintos kedvezményt mondottak volt a 98-as benzinre , nyilván ez sem igaz. Aztán ha véletlenül nagyobb kedvezményt kapsz, nehogy ne fogadd el jogkövető állampolgári magatartásra hivatkozva !
Rendeltem MOL green kártyát. A neten 5 Ft kedvezményt látok 10 kiválasztott kúton. A benzinkutas pedig 8 Ft-ot említett de csak péntektől szombatig. Most akkor hogy van ez?
Köszi szépen a tanácsokat!
Brumival megnéztük a keveréket üveggyertyával és elöl narancssárga volt, hátul szép kék. Beállítottuk, ha nem változik a dolog, akkor ahogy mondjátok, szétkapom a karbit.
Köszi szépen!
Aztaaaa, nagyon szép paripa!
Köszi, arra speciel most nem járok, de ha mégis, feltétlenül keresni foglak előtte és összeegyeztetünk valamit.
Email ment!
Hali!
Árulom a 750 Viragomat. Szuper állapotban, friss vizsga után. Hívj ha érdekel 12.00-24.00-ig. 06 30 2500 444
Fabesz!

Kalminak igaza vagyon, minimális az esélye annak, hogy elállítódott a keverékszabályzó csavarod. Sokkal valószínűbb, hogy lyukas a membránod vagy úszód, vagy szar a tűszeleped. Javaslom neked is a karbi szétszedést-tisztítást-ellenőrzést-felújítást. Most 5L alatt van a fogyasztásom pedig emeltem a tűn a durrogás miatt. Én mindent kicseréltem a karbiban, bár a membránt nem lett volna muszáj (ez a legdrágább tétel)
Olvastam, köszi előre is, de egy kis türelmet kérek, mert valakit meg kell kérjek, hogy utaljon nekem (10 éve nincs bankszámlám ).
Majd megírom hogy milyen számról jön az utalás.
köszi
tormy
Fabesz!

Ha mész normál fordulaton mondjuk 60-100 km/h között, és úgy lekormozza a gyertyát a henger, akkor az alapjárati keverékállítóval annyit érsz, mint halottnak a csók. Alapvetően ki kéne deríteni, miért kap az első henger annyi üzemanyagot. Valami elváltozás lehet abban a porlasztóban. Meg kéne vizsgálni az úszószintet legelőször! Ha az magas, okozhat ilyet. Van egyéb más dolog is, pl kilazult fúvókák, elporladt O gyűrűk. Ezek mind csinálhatnak ilyen galibát. Én teljesen szétszedném mindkét karbit, kipucolnám, átnézném, a gumialkatrészeket különösen átvizsgálnám, majd összeraknám, és beállítanám az úszószintet ha kell. A siber tű alacsonyabb állásba helyezésével is lehet javítani a dolgon, de ha drasztikus a benzintúladagolás, akkor a tű legalacsonyabb pozíciójába helyezése sem fogja megoldani, vagy legalábbis nem tökéletesen. Nekem a tűn 5 állás van. A középső állásnál volt 4,4 a fogyasztás, de nagyon minimális korom volt a gyertya szélső részén, ettől függetlenül makulátlanul működött úgyis a gép. A legalsó tű állásban volt 4 liter a fogyasztás és tökéletesnek tűnik az égés. Ha neked most annyi benyát kap az első henger, hogy 500 km alatt úgy lekormozza, hogy nem ad szikrát, ott nem hiszem hogy megoldást jelent egy alacsonyabb tűállás, max lehet hogy nem fogja annyira kormozni, hogy leálljon, de attól még a fogyasztásod magas lesz, és a sok lerakódott korom nem tesz jót semminek. Szerintem az okot kéne megszüntetned!
Hogy viselkedik amióta a Keevay Y-t rátetted. Valahol ott tartok,hogy problémás volt a felrakás.