Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Urak, teljesen OF téma. Valakinek, vagy ismerősötöknek nincs véletlenül egy VW CD tár kábele eladó ? Megvásárolnám. Köszönöm.
Szuper, örülök neki.
Jó hamar ideért.
Köszi.
Jencike! Itt a cuccod.
Egy apróság... Lehetne full fekete a tankod! x)
http://www.sportmotor.hu/motor...

kalmi, nagyon király lett a gép! Nekem nagyon tetszik! Neked való! :P Sportos mint atom! És még is olyan bobberes nem? :D Nagyon egy az ízlésünk! :P Amúgy egy tipp... Én is tudod fehér lakkfilccel festettem be a cuclikat. Na most azért az lepereg egy kis idő után. Csak egy tipp, de én lefújtam az abroncsok oldalát végig ilyen mindenre jó lakk féleséggel. Rugalmas, tehát engedi a gumit mozogni, így nem pereg le. Plusz védi azt a fehér cuclit is! És szép fényt ad a guminak. Meg ápolja az abroncsot...
50 ezer körül simán elmennek ezek a fékpofák hátul. Az enyémben 20 ezer van, és gyakorlatilag érintetlen. Én szinte mindig csak hátsó fékkel fékezek a mindennapokban, nagyon szeretem. Az első tárcsaféket csak komolyabb tempónál, vagy hirtelen fékezéskor használom. Jó lenne elől is egy dob!
A hátsó fékpofáid gyáriak, még sokáig kibírják.
Én azért cseréltem ki, mert 47000 van a gépben, és ha már gumit cserélek, egyúttal kicserélem ezt is alapon, mert biztos elkopott (Hozzáteszem hogy nálam kerék kivétel előtt kipufogó leszerel..... )
Hát rohadtul nem volt elkopva, szép egészséges gyári betét volt benne.
:((( Na mind1, most már többször fogom nézni a fórumot, mert itt a szezon! Hát pl ma sikerült, felrakni az új abroncsokat, tárcsát, és fékpofákat! :) A dobfékben hátul még teljesen szuper volt a helyzet, de azért felrakok egy képet a dobfékem belsejéről, hogy szerintetek mennyire jó. Én azt néztem, hogy kb még úgy "85%os". Faterom szerint is a teljesen új pofáknál, max fél mm plusz van rajta. A fékek most nagyon bikán fognak. :) Végre megtudok állni... XD Felrakok pár képet így a dolgokról, hogy véleményt mondhassatok, szerintem jól néznek ki az új cuccok rajta. Vissza térve az irományodra, 4,6L azért az elég king! Az én 400som eszik 5 litert 100km-en. Jó mondjuk nekem a kipuf csak egy cső... szépen kivan herélve, hogy cuki hangja legyen. :) Meg a karbinál is több levegő, és több benyát kap, hogy jobban mennyen. Szerintem ha meghúzom és megindul na... x) Igazából most már kimerem jelenteni, hogy kész vok a hosszabb gurulásokra! :) Amit még megakarok csinálni az elkövetkezendő 1-2hétben az az új hátsó lámpa, mert ez belül rommá van törve, és nem tudok izzót cserélni, mert a sziló tartja a belsejét.. :/ Az indexeknél meg valami nem kóser, mert a fordulatszáma a motornak ahogy növekszik, úgy gyorsul a pislákolás is. Ezt a kettőt 1-2 héten belül mindenféle képen megjavítom! Hátsó lámpával nem cicózok kompletten újat rendelek ebayről. Meg rendelek hozzá króm rácsot is amitől egyedi, és pofás lesz! :P Az indexek már érdekesebbek lesznek. Aztán még akarok rajta alakítgatni, de azt szépen lassan ebben a szezonban megcsinálom! :) Semmi extra... Egykét külső pofás dolog. rendszámtáblatartót kicserélem valami krómosra, (Ilyen szögesdrót mintájút néztem. Baromi jól néz ki! :) Olyan mintha szögesdrót lenne a rendszám körül. Motorolaj beöntőnyílás sapkát kicserélem ezt a fekete izét szintén valami krómra. Kürttakarót is veszek szintén valami króm. (Abból meg olyat néztem mintha ilyen fogak lennének a kürt körül. bika nagyon!) Aztán egy két rozsdás csavart kicserélek, hogy ne legyenek már rozsdásak érted! had csillogjon! :D Ez az idei szezon terv még! :) Következő télen, meg Kiemeltetem a kormányt magasabbra, (Kézfejek szemmagasságba) Fent a fékolaj betöltőfedelet szintén kicserélem valami krómra. Aztán kibugázom a blokkot, és az alumínium részeket felpolírozom, és néhány króm alkatrészt pl bukócsövet újra krómoztatom. FÚÚÚ SORRY NAGYON BELEJÖTTEM! XDDD :D
Tiszteletem, kösz, hogy megmutatad, de pont a napokban jött le az új, meglepően jó minőségünek tunik a gumi, de meg nem tettem fel, ha felteszem többet tudok mondani
Sok km ert tegyél velük , tiszteletem
Üdv srácok!

Nagyon off!
Ma a kezembe került egy Gepárd I-es... ez már régi álmom volt ...
Érdekesen mozog a vas, de két bemelegítő lövés után (kb 2 órával utána) 100m-ről a saját lőszerének a hüvelyét átlőttem vele, első lövéssel.... tény, hogy a pontos elhelyezkedés a videót visszanézve olyan 90 másodpercet vett igénybe, de ebben benne van a töltés is... A fegyver főkonstruktőre csak annyit mondott: Üdv a klubban...
Kösz!
Előre bocsátottam, senkit nem kívánok megnyerni a MOL ügyfelének, mindenki tankoljon a neki szimpatikus kúton, egyszerűen tájékoztattam a tisztelt motoros társakat egy akcióról, amit a MOL hirdetett meg. Megadtam a honlap címét is, ahol az érdeklődők pontosan elolvashatják a GREEN üza.kártya igénylésének feltételeit, valamint a kártya használatának szabályait. Mindannyian felnőttek vagyunk, aki akar igényel, aki nem akar, nem igényel. Ahol én lakom, két kút van, az egyik MOL, és én ott tankolom a PD TDI traktort meg a motort , eddig a minőséggel nem volt gondom, ezért bátorkodtam felhívni fórumtársaim megtisztelő figyelmét. Valszeg én is tankolnék másik kúton, de azért nem megyek + 60 kilométert.
12 ropi volt a vizsga.
Emberünk első kérdése:
- hol kapaszkodik az utas?
mondom neki, hogy engem ölelget
- és ha leseik?
hát ha leesik mögűlem, úgy hogy gyári háttámla van mögötte, akkor tök mindegy neki mibe kapaszkodik.
Amúgy 20 perc volt az egész, megmérték az első meg hátsó féket, oszt jóvan (ha ezt tudom, vissza sem rakom a gyári kipuffot).
Nem semmi. Nekem is ugyanez volt a hibája az escortnak.
A Közúti öröm autózásról, szerencsére hamar leszoktam. Arra ott volt a zárt pálya. S ez hiányzik most is.
Az XR3 as nagyon jól gyorsult. De a megengedett határon belül maradtam vele.
Csak hát 13 l evet. Aztán elvittem Műszeres átvizsgálásra, s kiderült, hogy a kompjúter nem érzékeli a motor hőmérsékletét és ezért folyamatosan rajta van a szívató. Megcsináltam a csatlakozókat. De utána sem tudtam 10 l alá vinni. Pedig árgus szemekkel figyeltem a fordulatszám mérőt. No ekkor került eladásra.
Ezzel szemben versenyen a 20-30-40 l fogyasztás sem érdekelt.
Beszélj Brumeszkosszal, nekem is ő adott egy CD-t, amin nagy felbontású képekkel van egy komplett mindenre kiterjedő szervízkönyv!
A modern szuper dieselekkel már megoldható,hogy jól menjen,de ne sokat egyen. Mégsem szeretem őket. Örömautózáshoz benzin kell. Sok.
Sziasztok,
A Haynes és a Clymer manualt is letöltöttem, de a fényképek elég "maszatosak". Azt gondoltam, hogy megveszem a Haynes-t nyomtatott formában, biztos jobb minőségű. Mi a véleményetek? (Egy használatlan példány az ebay.co.uk-ról postaköltséggel 7eFt körül lehet.)
Kösz!
Ford escort XR3-as nekem is volt a 90-es évek közepén. Nagyon ment. Nagyon élveztem. De nem sokáig volt az enyém mivel zabálta a benzint. S én ezt nem kultiválom a közúton.
A verseny az más ott nem az számít. De közúton nagyon fogja vissza magát a fogyasztás.
Egyszer majdnem hagytam magam rábeszélni ilyen hitelkártyás bulira Shellnél. Végül elkértem a papírokat és elolvastam mindent(apróbetűset is) és nagyon nem tetszett.
Ennek a kártyának, minden költségét figyelembe vettél, kiszámoltál? Általában ezeket nem azért találják ki, hogy az ügyfél jól járjon.
Én itthon a Lukoilnál tankolok. Általában legalább 10-15-ft vel olcsóbb mint a Mol. Ha pedig hosszú úton vagyok akkor pedig ahol kifogy. De általában Molnál. Van Molos pont gyűjtő kártyám. Már jó sok pont lehet rajta, de még soha nem érvényesítettem. Mivel bár mi kellet volna az soha nem volt a kutakon. Csak a listán volt rajta.
Egyébként nem tartom korrekt cégnek a Molt.
A sport támogatási politikájuk miatt.
Én a múlt héten vizsgáztattam a Piliskónál a Kőrösi úton, 12 ropi volt, és fél óra. Bármikor oda lehet vinni, megvárható.
Van ott zsé!
Pedig érezni kellett volna,hogy nem lesz jó. Súrolt rendesen. Annyira nem sajnálta.