Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem csak délig jó, mert utána dolgozom, de ha dél előtt kezdődik a dolog, én egy darabig benne vagyok.
Sziasztok !

Budapest és környékei sportársakat kérdezném holnap vasárnap egy kis közös gurulás , találkozás ebéd elött vagy ebéd után ?
oks.már volt olyan csatim amit ilyenre cseréltem ki.asszem az összeset kifogom.
viszont úgy látom lesz még 1 gondom. megnőt a fogyasztásom.150 km-után 10 litert tankoltam bele,már másodszor.eddig 180 körül volt
Ma elrajtoltunk az idei moci szezonra -Pécs Reálparkoló -igazi motoros találkozó és felvonulás a városban -kb-300-motor lehetett -nagy volt az adrenalin mindenkiben -rendőr felvezetéssel és biztosítással -én még ennyi piroson nem mentem át egész életemben -ráülhettem a Robág mocijára is -jó kis vas de az enyém igazi gyöngyszem volt az egész között!
Valami ilyenre gondolj, a fehér műanyag helyett zsugorcsővel kivitelezve:
http://shop.traconelectric.com...
Nem muszáj ugyanolyanra, én simán autósaru + kés + zsugorcső kombóval csinálom. Még a műanyag házat is ki szoktam dobni, csak megáll benne a víz.

Gyanús, igen, hogy ez lesz a gond. Volt olyan motorom, aminél ez szopatott annyira, hogy 40 rugóm ment el a javításra, míg ki nem derült, hogy csak egy rohadt csati okozta az egészet.
Szia,

nem olajnyomás, hanem olajszint mérő, ezért világít ha megdöntöd.
Ettől függetlenül szerintem egészségesebb, ha nem döntve járatod, hanem szép nyugisan elindulsz vele.
Semmit, ez ilyen. Mindegyik ezt csinálja, ha nincs MAX-ig az olajszint.
Sziasztok! Kérdésem lenne. 750-es Viragom inditás után melegíteni szeretném, oldalsztenderen, kigyullad az olajnyomás lámpám. Mit csináljak, hogy ne keljen állandóan közép szenderre tenni?
ja és ugyan olyan csatira cseréljem?vagy mind1? csak legyenek összekötve a vezetékek?
ez megmagyarázná azt is,hogy tavaly meg tavalyelőtt az ősz beköszöntével jöttek a reggeli indítási gondok?nem bírom elhinni,h ilyen egyszerű a gond
Na, azokat a sarukat cseréld le. Ne méregess. Egyrészt egy oxidálódott csati terhelés nélkül normál értékeket fog mutatni, a veszteség akkor lép fel (átmeneti ellenállás miatt), ha áram folyik a csatlakozón.
Ha ilyen állapotban van, akkor nincs mit találgatni. Örülj, hogy nem égett még le a generátor.
oké.köszi!
semmi extra nincs a mocimon,ami többet fogyasztana.azt meg írtam,h amelyik csatlakozóm a generetórból jövö vezetékeken az első,abból hullott rendesen valami por(saruk oxidációjától)...2 nap múlva megint.

ha most a gyári fesszabtól mérek(mondjuk közvetlen megmérem a szabályzó csatijától),alapjáraton milyen adatokat kellene látnom?
Azért javasoltam ,hogy a fesszabályzóról jövő vezetékekben levő csatlakozón mérj feszültséget /ott is a fesszabályzó felőli oldalon / ,mert akkor kiderül a szabályzóban megvan e a jóindulat . Ha ott magasabb mint az akkun mért töltőfeszültség akkor érdemes vezetékelni . Nem kell áthúzatni az egész motort . Te is megtudod csinálni .
Úgy, hogy a generátoruk egyforma.
Folyamatosan figyelmeztettem egy időben mindenkit, hogy 200W-ot bír CSAK egy XV generátor, ami kb. lófütty. A gyári cuccokat istenesen elbírja, de dallamkürt, ködlámpa, karácsonyfaizzó-égősor és egyéb felesleges cafrangokat nem.
Amíg LED-es motyókat pakolgattok fel, le van sz_rva, a LED alig fogyaszt (10 LED kb. 2-3W).

A legtöbb ilyen korú motornál a műanyagházas sorcsatlakozókon bukik el a teljesítmény. Egyszer egy hűvösebb napon járasd bekapcsolt lámpákkal és tapogasd meg őket 5-10 perc után.
Amelyik melegszik, azt cserélni kell, de minimum szétszedni és újra saruzni vagy alaposan lecsiszolni a csatlakozó tüskéket/sarukat!
5 vezetéknek kell lenni, 3 fehér, 1 piros, és 1 fekete
Nedves időben szikráztasd meg az aksisarut, kikapcsolt gyújtásnál, és kiderül azonnal, hogy folyik e áram valahol. Vagy Amper állásban mérjetek rá műszerrel. De hogy ez legyen a hiba, ennek az esélye szerintem a 0-hoz közelít. Ha zárlat van, kimegy a biztosíték, ha direkt szálon van zárlat, füstöl a vezeték. Elszenesedett szigetelés talán vezethet, de annak jellegzetes szaga lenne, azt érezni kellene. Nincs rádió a motorodon? Nekem az le szokta szopni az áramot, ha nem figyelek oda.
most nézem a csomagoláson h model: matrix 125 . de ugyan úgy néz ki mint amiről mutatot Mócsing. most akkor ugyan az a fesszabályzója a két mocinak? vagy átbasztak? hogy lehet egy 125-ös robogó fesszabályzója ugyan olyan mint ami nekünk kell egy 535ös mocira?
ha most ez a feszmérő sem oldja meg a problémát,akkor tuti h vissza rakom az eredetit, és viszem átvezetékelni. Amúgy ma meg is jött.talán holnap lesz időm felrakni..este
Elmondásaid alapján szerintem is előfordulhat, hogy a nedvesség hatására valahol letestel, és lemeríti az aksidat. Érdemes átnézni a vezetékeket.
Mivel nincs közép sztendert így nem igazán tudod az út szélén javítani a defektet.
Én defekt javító sprét, és tartalék belsőt hordok magammal.
Szia!
Az enyém tömlős.Amúgy a gumin a TT jelzés a tömlős gumit jelenti.
Üdv
Az elektronikával kapcsolatban semmi nem lehet hülyeség.
Nekem tavaly, néha volt indítási problémám. Egyszerűen tekert az önindító, s csak nem akart indulni. De még egy mellé pöffenés sem. Csak tolásra indult. aztán később ujra pöc röf.
Nem tudta rájönni, hogy mi lehet. Aztán az egyik kollégám azt mondta, hogy egyik ismerősének a Yahama robogóján is ez volt. S nála a tartalék kulcs használata oldotta meg a dolgot. Először kiröhögtem. Mi köze az induláshoz a kulcsnak. De azért én is megcseréltem a kulcsokat.
S lőn csoda azóta nem volt indítási problémám.
Szia ! Mindenképpen cserélni akarom hamarosan ,de a repedések miatt aggódtam kicsit.
Üdv