Ez a rali már nem az a rali...mint ahogy az Autólabor sem! De azért tudok segíteni, a többit személyesen.......A szabadonfutó betyár egy megoldás, autóban még hasonlót sem láttam, pedig több,mint 30 éve kezdtem. Volt szerencsém közben egy 1000-es virgácsét is lefigyelni! Jóval könnyebb kicserélni, mint a dragét, de fos egy szerkezet...
Oké
Légyszi szólj amikor csinálod! Szeretném végig nézni. S ha tudok szívesen segítek is.
Más: Kegyetlenül hiányzik a Rallye. Komolyan tépelődök rajta, hogy újra kezdjem.
Kérdés: Ha újra belevágok, felújítható-e a Volán autó laborral a megállapodásunk?
Kötelező biztosítással kapcsolatba, lenne egy kérdésem.
Kinek hol van és menyit fizet évente?
Most az UNION-nál vagyok. Az éves díja, jó. Csak megszüntette az irodáját a városunkba. S ez nem árt, ha ne adja isten valamikor intézkedni kell. Egy törés kár alkalmában. Tudtommal jelenleg
70 Km-re Egerben van az UNION-nak irodája.
Májusi a kötelezőm. Tehát ebben a hónapban kellene felmondanom. Csak még nem tudom, hol hol kötnék újra.
Sziasztok
Kedden este értünk haza Sopronból. Hulla fáradtan. 870 Km-et sikerült menni.
deschke Nagyon köszönöm a teszt lehetőséget! Nagyon Szuper a Vulkán 900-as. Leköteleztél!
Könnyen lehet, hogy ha lecserélem a virgácsomat akkor egy ilyen lesz a következő.
A gumi az ido mulasaval veszit a ruggalmassagabol. Ezert is repedezik ki. A repedesek meg nem is annyira veszelyesek mert a szovet tartja a gumit egybe de mivel az anyaga kemennye valik egy egy huzosabb szituacioban nem fog jol tapadni. Plane nedves uton. Azt meg ugy nem kell reszleteznem mi tortenhet ha .......
Sziasztok!
Segítség kéne .Úgy látom ,hogy a gumik oldalán /elsőn,hátsón/ apró repedések vannak.és mintha több lenne mint tavaly.A gumik 2006-os Metzeler-ek. Tudom,hogy kicsit öregecskék,szerintetek milyen gyorsan cseréljek gumit ? A futófelület tökéletes.Gumicserekor gondolom illik a belsőt is cserélni?
Esetled tipp jó gumi árról!
Üdv.
Nem kell átvinni a hűtést a vázra. Nem is lehetett a célja a tervezőknek, hisz a váz festett vas, a szabályzó meg festett alumínium. Egyébként nekem még sosem volt forró a fesz szabályzóm, a legnagyobb nyári melegben is csak langyos volt.
örülök h beleszólsz! :) én is gondoltam már amúgy,h kellene valami hűtés megoldás.És a szakmám miatt csak egy kis hő szigetelő rétegre gondoltam...de igazad lehet,talán tényleg egy vastagabb alu-lap kell csak.
Szia szaddi bocs ,hogy bele szólok de jobb lenne vastagabb alumínium lemezből a közdarabot csinálni mert a hőt elvezeti a vázra nem árt a plusz hűtés a fesszabályzónak.
Annyiért persze, hogy nem de ha már a tárcsát onnan rendeli akkor nincs miért rendelje méshonnan a fékpofát és ami a tárcsával azzonos márkáju fékpofa az 20 euro
Ez a rali már nem az a rali...mint ahogy az Autólabor sem! De azért tudok segíteni, a többit személyesen.......A szabadonfutó betyár egy megoldás, autóban még hasonlót sem láttam, pedig több,mint 30 éve kezdtem. Volt szerencsém közben egy 1000-es virgácsét is lefigyelni! Jóval könnyebb kicserélni, mint a dragét, de fos egy szerkezet...