Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kerék centírozátlanság?! Vagy lengés csillapító hiba?
Ahha! Köszi, meg is nézem holnap! Hátha "csak" ennyi a baja. Centírozzák mint a biciklit?
Egy másik kérdés: sejti valaki, hogy mennyinek kellene lennie az olajnyomásnak? pl. melegen alapjáraton elég a 0,3 - 0,5 bar?
Az olajnyomásmérő most kb ennyit mutat.

Köszi szépen előre is!
Felni baja van, nekem ugyan ez a tünet volt egy yamaha fzr 400-on.
Sziasztok,
A motor imbolygáshoz nincs senkinek ötlete? (40 és 60km/h között) Gondoltam, hogy megszokás kérdése de egyre inkább az a gyanúm, hogy nem erről van szó. A régi gumival is ezt csinálta.
Milyen árban lenne?
Sziasztok!
Keresek!

Yamaha XV 535 - Nyitott kipufogott.
Egyéb kiegészítőket.
Ár meg jelöléssel.


Email.: you_zsolex@freemail.hu
Bocs...vagy "előzmény"...
Szia.
Ird be a keresőbe.hogy" trepni".Az első hozzászolásnál" ugrás ehez a hozzászóláshoz"...,és ott vagy.
Üdv
Hazamegyek jobban atolvasom. Meg nem tudom miert annyira olcso. Az teny hogy sok alkatreszt meg a yamaha is tajvanon gyartat. De tenyleg nem tudom.
Köszönöm, lehet, hogy hűhyekérdés lesz, de hogy tudok egyből odaugrani? hogy elolvasam mert oldalanként lépkedve elég macerás vagy nincs erre más módszer?
Szia RC51!

Mit mondasz arra, amit Brumi talált?...az ára sokkal szimpatikusabb, mint a másik forrás, még ha véleményed szerint az áraik viszonylag olcsók is....
Válaszoltam.
Sziasztok

Megvettem a láncspray-t (castrol 3 ezerbe fájt) és azt mondták a boltban hogy először egy ecsettel brigéciolozzam le a láncot, majd utánna slaggal mossam le róla. Majd várjak picit és mehet a láncspray. Mi a véleményetek? Jó lesz ez így?
Szia! írtam emailt.
Szia Lori007!
A lábtartókat a Keeway alkatrészkatalógusból rendeltem 250-es Cruiser.2011-ben nem volt tőbb 10000 ft-nál szállítással,szerintem most sem sokkal több. Egy az egybe nem lehet feltenni át kell alakítani,ha érdekel a 325,326 oldalon a 8111,8121,8122 hozzászólásban részletesen leírtam ,képekkel.
Üdv
Megkéne szakértened,hogy jó e Robi62-nek mert ez lényegesen olcsóbb mint amit Te linkeltél és itt szerény kis hazánkban az ár nem mindegy.
Nem tudom mi a kulombseg mert igy meg nem vettunk alkatreszt. Legalabbis nem szabadonfutot. A cheapcycleparts egyebkent is viszonylag olcso.
És mit szólsz az árkülönbbségekhez?
Amit én találtam az vajon mitől olcsóbb jóval?
Attól,hogy Thajvani az eladó?
A helyzet a következő.

Amit RC51 belinkelt annak az ára A szab futó: 376$
A fogaskeréké 483$

Amit én linkeltem az jóval olcsóbb.

Nekem nem 1100 -sem van tehát ehez nem értek Kérd meg légyszi Rc51 ,hogy ha az ebay-on lévő megfelel a vasadba és azt akarod megvenni abban tudok segíteni.
A másik helyről én még nem vettem semmit de szerintem onnan Te is tudsz venni , csak egy bankszámla kell hozzá és egy regisztráció.
De. Pontosan errol beszeltem. A tomitest ki is felejtettem.
Sziasztok!

Brumi és RC51!...a Jó Isten áldjon meg titeket mindkét kezével, pontosan ez kell nekem! Két gondom van ennek kapcsán, az egyik az, hogy még én sem vásároltam e-bay-en keresztül, gőzöm nincs, mit kell csinálnom. Azt látom, hogy pillanatnyilag a kpl.kitt kb.220 dollár és valszeg a pénz beérkezésétől számított 30 napon belül jön meg...de lehet, hogy ezt sem értelmezem jól...Tudtok-e abban segíteni, hogy lebonyolítjátok a vásárlást helyettem ( természetesen előre utalom nektek a pénzt Ft-ban, vagy dollárban) és ha igen, akkor mennyi lenne a végösszeg kb.? Alkatrész ár, postai költség ( a belföldi is ), egyéb költségek...
A másik dolog, hogy lehet, hogy nem is 1 kitt, hanem 2 kell....a haveromé is csattog...gond-e ez?
Hali!

Ezek nem jók a kollegának az 1100-hez?

http://www.ebay.com/itm/New-VS...
innen meg ki lehet bogarászni melyik kell:
http://www.pinkmotors.hu/did/d...
Tömítőgyűrűk.
Gyűrűs láncoknál a gumi tömítőgyűrűk megakadályozzák a lánccsapok és a távtartó hüvely közötti zsír kijutását, illetve gátolják a szennyeződések bekerülését. A lánc élettartama egy gyűrű nélkülihez képest látványosan nagyobb.
Ettől függetlenül a lelkiismeretes gondozás, kenés elengedhetetlen, mivel a lánc külső felülete nincs védve.
A motorok többségén “O” illetve “X” gyűrűs rendszerrel találkozhatsz. A gyűrű keresztmetszetének formája után kapja nevét. Az “X” gyűrű profiljából adódóan több élen és pontosabban tömít, kisebb ellenállása van, így kisebb a súrlódása is. Az “X” gyűrűvel szerelt láncnak elméletileg nagyobb az élettartama az “O” gyűrűssel szereltnél.