Megmértem 1 másik műszerrel, a generátortól mindhárom vezetéktől. Váltóáram 200-on, 15,8 - 16 között volt mind a 3.
A feszmérőtől nem vagyok benne biztos, hogy jó vezetékeket mértem, de úgy láttam, hogy az a 2 jön onnan, 00,6-ot mértem ugyanezen a beállításon.
Szia Zoli! Felejtsd el az elkurvulást! Az 535nek elég hosszú az első fokozata, nyugodtan kihúzathatod rendesen. Az 1000cm3+ blokkok viselik el inkább a hamar felváltást. Próbáltam én is a virgáccsal úgy nyomatékból motorozni ahogy a nagy v2es-ekkel lehet,de fogadd el,hogy a tiéd azt nem kedveli. Egyáltalán nem kíméled ha rögtön kettesbe teszed amint elindult. Jó kis blokk van a virgácsba,bírja a fordulatot. Szlovéniában lesznek hegyi szerpentinek bőven. Ott aztán gyakorolhatod a váltást,de szerintem az ilyesmi a motorozás élvezetét igencsak megdobja. Jó utat a túrához!
Sziasztok! aksim töltőn,mert reggel már megint nem indított.(mondjuk várható volt mert hidegebb reggel volt ma mint tegnap )
Közben széthúztam minden csatit,befújtam pontakttisztítóval, és azt vettem észre,h a generátorból ami jön fel 3 fehér vezeték,annak a csatlakozója megint oxidált volt,de most is olyan szinten mint 2 napja,amikor széthúztam rendesen hullt belőle a "korpa". na ez mitől lehet? ja és a keeway fesszszabályzót honan rendeltétek?és melyik kell? a supershadow-é?
Köszönöm, megrendeltem 2db tolattyú nélküli membránt remélem jó lesz az is, mert a membránon észrevettem, hogy a szélein megvan repedezve és ezért gondoltam először ezzeket cserélem és ha nem javul a fogyasztás akkor felújitókészlet
Itt a link: http://www.motorradbay.de/
Németországból szállítják. A két karbihoz nekem a kis cutoff valve-al (2 kis membrán) együtt került 31 ezerbe szállítással együtt.
Ha ehhez hozzáveszel még két membránt tolattyúval, az mégegyszer ennyi, így rúghat egy tényleges komplett karbifelújítás 60 ezer forint fölé.... nem kevés sajnos.
Gratulálok, membrán csere után nekem is az következik, honnan vásároltad a felujitó készletet? persze, hogy szóba lehet csak nem tudtam, hogy milyen karbirol beszélünk, de msotmár tudom, hogy milyen motorod van
Az első perctől kezdve ki volt töltve kalmi reglapja. Bizonyára nyomós oka volt,hogy törölte az adatait. Bobber 535ös van neki. Biztos láttad a fényképét is. Egyenes kormány,pici index, elég sokat méltattuk, ki ki ízlésének megfelelően.
A komplett karburátorom belső részét felújítottam, egy felújító szettel. Mindent, kivéve a tolattyúkat és a membránt, mert azok jók voltak. Ma szinkronizáltam szinkronteszterrel, megállapítottam a síbertű ideális helyzetét, mert az új tűn 5 rovátka van, tehát finomabban lehet a motorhoz hangolni mint ez eredeti 3 rovátkással, valamint figyeltem a gyertyáim képét, és üveggyertyával alapjárati keveréket állítottam.
535-ösöm van. A reglapom már volt kitöltve, nagyjából ismernek egy páran itt. Most úgy döntöttem, hogy nem töltöm ki. Remélem attól még szóba lehet állni velem.
A gyári kábelezést nem szabad áthúzni, mert egyrészt belehülyülsz, annyira bonyolult (pedig a virgács még egyszerű), másrészt sosem lesz olyan megbízható mint a gyári. Valami egyszerű hülyeség szivat, szerintem meg lehet azt találni!
Ma felkaptam a cuccomat, mondtam magamban megyek egy gyors kört, és azon kaptam magamat, hogy majdnem Balassagyarmaton járok. 140 km-t toltam le, és észre se vettem, csak hogy este 8 fele már nagyon fáztam hazafele!
Most nagyon jól be tudtam állítani a karburátorokat. Tökéletes az égés mind fordulatom, mind alapjárat közelében, olyan mint az óramű, megy mint a golyó, és megvan a 4,5 - 5 literes ideális fogyasztás.
Szerintem a gyári dolgokbol ritka esetekben van jobb, a hibát kell megkeresni, és az ott lévő huzzalok nem olyan gyengék hogy idővel elavuljanak, esetleg még az alsó dobb környékén a generátor oldalon megnézheted, hogy nem ért e a dobhoz v.mi , de ez csak akkor történhet meg ha nem a helyen vannak behuzva a kábelek
Sziasztok. Itt a fórumon már olvastam erről tőletek: most, hogy "melegebb" az idő, azt tapasztaltam, hogy ha már forró a motor, tehát mentem vele vagy 20 km-t, sokkal nehezebb betenni 1-esből 2-esbe. Persze az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy "elkurvultam", vagyis az 1-es fokozatból minimális gyorsítással akarom betenni 2-be, és ilyenkor nehezen megy. Mondván, hogy inkább nem húzatom a gépet, mert kímélem. Szóval, aztán ha jobban kihúzatom, akkor simábban veszi a 2-est.
Szerintetek ez a jó módszer, vagyis hogy kicsit szereti a nagyobb fordulaton történő váltást? A többi fokozatot tökéletesen veszi, visszaváltásokkal sincs semmi gond. Egyedül az 1-ből a 2-be. Kipróbálta egy "öreg" motoros, neki tökéletesen ment. De nála figyeltem meg, hogy jobban meghúzatta, persze nem üveghangig.
Véleményetek?
Ha a generátort kimérted és a fesz.szabályzót is és jók az értékek akkor igen vezeték hiba vagy csatlakozó, előbb ezt ted meg rendesen. Aztán ha ok akkor keresd a hibát, vagy még azt megpróbálhatod, hogy leveszed a sarukat az aksirol amikor nem használod a motort, és ha igy mindig indula jol akkor v.mi leszivja az áramot az aksibol de mondom előbb a töltésröl győződj meg
ok.De akkor hogy lehet,hogy pl tavaly is egész nyáron gond nélkül mentem,egészen addig amíg párás-ködös tavasz beköszöntött? ezért gyanítom,h inkább valahol valami vezetékek néha összeérnek,vagy a pára-víz összezárja őket.amí aztán lemeríti az aksit...kb 1 éjszaka alatt.
A feszmérőtől nem vagyok benne biztos, hogy jó vezetékeket mértem, de úgy láttam, hogy az a 2 jön onnan, 00,6-ot mértem ugyanezen a beállításon.
Bekötése itt van fent a fórumon, keress rá.
Közben széthúztam minden csatit,befújtam pontakttisztítóval, és azt vettem észre,h a generátorból ami jön fel 3 fehér vezeték,annak a csatlakozója megint oxidált volt,de most is olyan szinten mint 2 napja,amikor széthúztam rendesen hullt belőle a "korpa". na ez mitől lehet? ja és a keeway fesszszabályzót honan rendeltétek?és melyik kell? a supershadow-é?
http://www.motorradbay.de/
Németországból szállítják. A két karbihoz nekem a kis cutoff valve-al (2 kis membrán) együtt került 31 ezerbe szállítással együtt.
Ha ehhez hozzáveszel még két membránt tolattyúval, az mégegyszer ennyi, így rúghat egy tényleges komplett karbifelújítás 60 ezer forint fölé.... nem kevés sajnos.
535-ösöm van. A reglapom már volt kitöltve, nagyjából ismernek egy páran itt. Most úgy döntöttem, hogy nem töltöm ki. Remélem attól még szóba lehet állni velem.
Ma felkaptam a cuccomat, mondtam magamban megyek egy gyors kört, és azon kaptam magamat, hogy majdnem Balassagyarmaton járok. 140 km-t toltam le, és észre se vettem, csak hogy este 8 fele már nagyon fáztam hazafele!
Most nagyon jól be tudtam állítani a karburátorokat. Tökéletes az égés mind fordulatom, mind alapjárat közelében, olyan mint az óramű, megy mint a golyó, és megvan a 4,5 - 5 literes ideális fogyasztás.
Szerintetek ez a jó módszer, vagyis hogy kicsit szereti a nagyobb fordulaton történő váltást? A többi fokozatot tökéletesen veszi, visszaváltásokkal sincs semmi gond. Egyedül az 1-ből a 2-be. Kipróbálta egy "öreg" motoros, neki tökéletesen ment. De nála figyeltem meg, hogy jobban meghúzatta, persze nem üveghangig.
Véleményetek?