Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez ugyan az a márka mint a tárcsa, és igen amit az előbb linkeltem az nem jó
Csakhogy ez a kettő tökre nem egyforma!
Bocsi a nevet elütöttem elnézést!
Szadinak! A mócsingnak is én ajánlottam és amíg viragom volt gond nélüi üzemelt!
próbáltam más hasonlókat de a keeway volt a legjobb!
nekem a blok mögött a középdobb helyén volt feltéve!
a mócsingét személyesen is láttam nagyon korrekt!
anno 4 éve 4600 pénz volt az ára! a 250 viragónak ha jó
l
tudom az ülés alatt van a fesszabályzója és a jobb hűtés miatt ők is valahova alura szerelik!
Nekem ilyen került rá a tavaj http://www.ebay.de/itm/trw-luc...
Hali! Megint segítséget kérek... Nem bízom a szerelőkben, mert én magam sem tudom pontosan, hogy mi a különbség látszatra az organikus és a szintetikus fékpofák között... Azt tudom, hogy organikus kell, mert az nem tartalmaz fémet, és kíméli a tárcsát. Azt hiszem még Blackiex mondta nekem régebben. Tudnátok nekem küldeni linket, hogy honnét tudok rendelni, akár Ebay, akár valami itthoni bolt ahol tudok venni organikus fékpofákat, XV400 (1991-es) mocikámhoz?... Mert akkor kézbe odavinném csak a szerelőhöz az új abroncsokat, tárcsát, és a fékpofákat, hogy ezeket kéne felrakni. Így olcsóbban is úsznám meg, plusz tudom mi kerül fel rá! :D
Szóval a szívócsonk belső átmérőjét csökkentik. Érdekes
Sokszor volt szó róla, hogy a 25 kW-os viragokat hogy fojtják, most végre találtam egy képet róla:
http://i.ebayimg.com/t/Ansaugs...$(KGrHqNHJFYE+,N98!05BQPcBr4DD
g~~60_12.JPG
Az előbb lemaradt .
Szaddinak
Én az eredeti helyére tettem fel ,egy közdarab segítségével .
Hármas savállóból vágtam hozzá . Nekem már négy éve működik gond nélkül .
Az én vasamban 2 szezont futott a kínai fesszabályzó, eddig probléma nélkül.
Szivesen
Köszönöm szépen! :d
Te egy akkora isten vagy, hogy i
Sziasztok srácok! Kéne egy kis segítség.
Mivel majd most fogják feltenni az abroncsokat, akkor már tárcsaféket is cserélek, mert az is csere érett, plusz ugyebár a fékpofák is. Fékpofából vágom, hogy az organikus kell, mert a szintetikus fémet tartalmaz és nem kíméli a tárcsát. Eddig tiszta... A fékpofákat még megfizetem, mert nem egy horror összeg. De amikor azt mondták, hogy a tárcsa 90ezer ft na ott leültem! :D Nem tudtok olcsóbban tárcsát?... Nézegettem Ebaytől kezdve egy rakás helyen de nem találtam. 1991-es 400ccm-is Viragom van, és ez még Japán belpiacos, és ehez valami más tárcsa kell azt hiszem. Ha nem lenne túl nagy kérés, olyan tárcsát mutassatok aminek fekete a belső része, mert az tetszik. Egyszer még régebben nézegettem, amikor még NEM KELLET és találtam egy olyat, hogy Yamaha XV Virago 400 (1991)-hez kifejezetten, és 35ezer volt. és feketére festett belsőre résszel ami bejött. Szal tuti van a 90ezres megoldás helyett más is!
Na jó akkor már csak 1-2 kérdés! nem bízom a kínai moci cuccokban.pont h egy supershadow volt az előző motorom.nagyon jól tudom h mennyi gond volt vele.Tuti nem érné meg jobban a gyári japán fesszabályzó?a keeway is már 7000ft.akinek keeway van,az mióta használja?sok szarakodás van vele mire felraktátok?olvastam h nem is oda kell rakni ahol a gyári van.értem én h 25000 vagy 7000....de ha a kínai csak 3-4 évig bírja,a gyári meg 20?
Üdv! Nem jó a felfogatás! Itt egybe van öntve a házzal!
keres vissza a hozzászólásaimban és még képet is találsz bekötéssel együtt!
Igen a csillapitas miatt vannak a ruggok, a tuskek pedig hogy addig fordulhat. En ugy csinalom hogy jo suru zsirral feltoltom a kicsi hornyokat es ugy teszem helyre ezeket a ruggokat, a tuskek pedig a ruggokban. Legyel biztos abban hogy a kup a tengelyen es a lendkereken patyolat tiszta es a ruggok a tuskekkel a helyukon vannak. A lendkerek anyat a megfelelo nyomatekkal es pici menetrogzitovel lehuzni.
Szia RC51!

Mire figyeljünk az összeszerelésnél? A rugós tüskéket mindkét oldalról rugók fogják közre...miért?...Csillapítás? Elsőre nem tűnik nagyon bonyolultnak, bár a 3 tüskét berakni a helyére izgalmas lesz. A generátor ház elég komolyan helyen volt, a lehúzó megküzdött vele.