Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.cheapcycleparts.com...

A kepen a 2-es es 6-os kell neked. A 3-ik alkatresz a csavar(ok) amit illik cserelni. A 2-es fogaskereket meglehet menteni ha van egy nagyon jo preciz koszoru es a picit hullamossa valt feluletet fel lehet finoman koszorulni. De szigoruan csak 1-2 szazadot lehet leszedni.
Sziasztok

A viragonak milyen a lánca? Most szeretnék láncspray-t venni és van valami O gyűrűs meg X gyűrűs, ami nekem nem mond semmit...
Ha esetleg az amcsi ebay-en talalsz alkatreszt akkor segitek ha az elado nem postaz europaba. Mar csinaltam igy a forumon.
Masik. Ellentetben az 535-os viszonylag egyszeru szerelesevel a tied sokkal bonyolultabb. Marcsak azert is mert a hatso henger vezerlese a szabadonfuto mogotti 3 idiota ruggos tuskevel tortenik ami szetszedeskor szetpereg. Szal inkabb ha nem vagy biztos a dolgodban vidd szerelohoz. Ha megis vallakozol ra akkor lepesrol lepesre segitek.
Ha mar elkezdett zajongani a szabadonfuto akkor szerezd be az uj alkatreszt minnel hamarabb. Sokszor minden elojel nelkul hal meg. Parba azaz mindket, ill 3 alkatreszt.
Hello, nagyon szépen megcsináltad, iyen lábtartót mennyiért tudtál szerezni?
Szia!
Mindkettőt a kényszer szülte .Az ón matrica két karcolást takar, a trepni Keeway lábtartóból lett kialakítva, hogy biztosabb legyen a lábamnak. Nekem kényelmes mert mélynövésű vagyok .
Üdv
Erről beszéltem a múltkor. Ha rendben van a motor, nyugodtan lehet vinni a közlekedésfelügyelethez.
Az szép,ahova én szeretném vinni ott 15500ft. Ezek után már nem szeretném annyira oda vinni :)
Sziasztok! :)
Ma vizsgázott a motor az autófelügyeletnél (4400 Ft).
Hétfőn kértem időpontot.
(XV 535)
Nagyon szép lett! Apróság,de tetszik a felső kidörrentőn az embléma. Sötétben marha jó az ilyen sok lámpa. A trepni kicsit H-Dre hajaz,de biztos kényelmes.
Ezeket találtam ott ahol Loorynak vettem.Neked melyik a jó Nézegesd meg.

http://www.ebay.com/sch/m.html...
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! elsősorban Blackiex-re, Brumeszkoszra és RC51-re gondoltam, de bárki másét szívesen fogadom, ha tud segíteni. Mint emlékeztek,nekem már egy 1100-as dragstarom van a virgács helyett. Egyre hangosabb kezd lenni az önindító szabadonfutója, ami ennek a tipusnak a gyenge pontja.Llehet, hogy elcsattog még 5-6 évet is, de lehet, hogy csak pár hetet. Nyugodtabb lennék, ha rendbe tudnám tenni, de itthon aranyáron adják, a javított pedig megbízhatatlan,rövid életű. Ha lenne időtök és ránéznétek, hogy az e-bay-en keresztül milyen paraméterekkel ( össz.ár, szállítási idő,stb.) lehetne hozzájutni, nagyon hálás lennék.
A motor 1999.04.havi Yamaha.Tipusa VP05, kereskedelmi megnevezése XVS 1100 Drag Star ( USA-ban V Star). M. szám kezdete P604E........, 1063cm3 és 45KW. Nagyon köszönöm előre is...
Hát ezt te tudod.
A tiéd.
Jelen pillanatban a kormány, a két tükör és az indexek nem gyáriak a motoromon, minden más igen. Max a színekben van különbség egy eredeti verzióhoz képest. Egyébként az, hogy egy közös karbi vagy kettő látja el üzemanyaggal a motort, semmi köze a vezérműtengelyekhez, vagy máshoz. A karburátor egy állítható szerkezet. Tökéletesen hozzá lehet hangolni bármilyen eredetileg is karburátoros motorhoz, csak a torokátmérőt kell jól megválasztani, mert az fix.
Sziasztok!
Elkészült a Sárkány új ruhája.Amit kapott bukócső,kiegészítő lámpa.Az utolsó képen a ledek fénye a tompítottal nappal du. 4 órakor.
Sziasztok!
Megvan az új gép, képet most nem teszek fel róla mert úgysem látszana semmi különbség Típus, évjárat, szín minden ugyanaz Hiába a Viragoból nem lehet kigyógyulni.

Ma mentem vele először egy hosszabbat 40km és azt vettem észre, hogy 40 és 60 között úgy érzem mintha instabillá válna enyhén kacsázik úgy kell egyenesben tartani. 60 felett megszűnik és stebil lesz. A gumi biztosan jó. Mitől lehet?
Köszi
S neked is minden jókat!
Milyet kaptál?
Én feketében kaptam, injektor, és karburátor tisztító.
Én a helyedben legelőször kitölteném a reglapom. Elég furcsa a nagy semmivel beszélgetni.
Aztán még méretnék egy kompresziót.
Egész télen állt a motorod? Vagy időnként inditgattad?
No nekem is pont ez jutott az eszembe, ahogy olvasom, milyen átalakításokat tervezel. Hogy tőled sem érdemes motort venni. A sok átalakítás miatt.
Már a Rallyeban megtanultam, hogy az N csoportos, Gyári gépek a legjobbak.
Amit a gyári mérnökök kitaláltak az úgy a legjobb. Ugyan is ők az egész folyamatot kiszámítják ezred milliméter pontossággal.
No már most ha te felteszel egy másik karbit, akkor az tutira nem lesz a legjobb. Másképpen fogja etetni a gépet. Ehhez kéne igazítanod mindent. A Vezérléstől kezdve a kipufogó gázlengéseig mindent. Lehet hogy működne, és lehet, hogy jól is menne. De hosszú távon biztos, hogy vissza ütne.
Ha csak nem vagy gépész mérnök, és elejétől a végéig ki nem tudsz mindent számolni.
Nem véletlen az, hogy az országban egy kezemen meg tudnám számolni azokat akik tartós, A-s motort tudnak csinálni.
Ettől függetlenül, minden tiszteletem a tiéd. Hogy a saját ízlésedre alakítod a motorod. Csak utána nem jó ha eladod. Mivel te tudod hogy mit változtattál rajta, és ha bej van tudod, hogy mit kel vissza csinálnod, hogy újra jó legyen. De az új tulajdonos meg csak szívna vele.
Téged nem büntethetnek, ha mostani az adásvételi.
Csak hát kiről fogják átírni.
Valószínűleg akitől te vetted őt fogják megbüntetni. Mivel ő nem irata át.
Klasz az a kamera!
De talán a bukó tetejére kéne tenned. Így szerintem a menetszél félre fogja húzni a fejed.
Nálunk Bea az utasom szokott kamerázni. És nagyon nem szereti, mert a menetszélben nagyon nehéz tartani a kamerát.
De az első próbán úgy is kiderül, hogy jó helyen van-e?
Egy kopott motor ami be kevés a kompreszió, nagyon tud pörögni. Végsebességben is jobb.
Nem tudom már hogy hol olvastam, hogy egy használt motor vásárláskor úgy tudod megállapítani, hogy kopott e a motor, hogy felpörgeted, és ha lassan megy vissza a fordulat akkor kicsi a kompreszió.
De esetünkben ez nem lehet. Álltába télen nem kophatott el.

Más: Jól vizsgázott az emelőd.
Vasárnap defektet kaptam, s semmi perc alatt megemeltem, s ki kaptam a hátsót. (Két centis facsavar volt benne merőlegesen) De hogy ezt hogy sikerült felszedni?
Sziasztok ! Úgy tűnik, "meggyógyult" a motorom, az útmutatásotok alapján szétszedtem a gyújtó trafók érintkezőit, megtisztítottam őket, kapott vadi új gyári gyertyapipákat / kiheréltem /, új gyertyák , szépen indul, mentem vagy 50 kilométert, úgy érzem, javultak a menettulajdonságok, bár eddig sem voltak rosszak / már ha mind két henger működött. / Remélem nem kiabálom el, hétvégén tervezek 400 kilométert, akkor meglátjuk, "újra szól-e a hatlövetű."
Szeretném megköszönni fórumozó társaim segítségét, külön köszönet Blackiexnek, Bruminak, Robágnak, Jogónak és Zsoccának !
Mindenkinek szép napos időt , a benzin árának csökkenése tartson ki nyár végéig ! A gázolajé még tovább, dízel autóval járok .
Csak ez nem 99-es. Az ülése és az első féke alapján maximum 94-95 ös lehet!
Ma mentem egy BP-Esztergom-BP karikát Dobogókő felé! Fasza volt!