Nekem most van egy másik fajta adalék a vasban . Olyan lett mint a nyúl . Hogy az adalék hatása ,vagy az okozza hogy kipucolta a járatokat ,nem tudom .
Eddig 140 volt a vége ,most 150 . Ez természetesen számított sebesség ,mivel kizárólag a megengedett sebességhatárokon belül motorozok .
Remélem a elektromos csapból is kioldja a szmötyit .
Kimozdult valami kosz, ami elzárt eddig egy járatot. A karbi egy elcseszett labirintus.
A fehér STP egy benzin adalék, ami injektor és karbitisztító komponenseket tartalmaz, feloldja a gyantásodott lerakódásokat motorozás közben.
Bár többen jelezték, hogy itt-ott már nem fehér a flakon, inkább név után keress: STP "Fuel injector and carburetor cleaner".
Teszkó, benzinkutak. Ha nem STP, hanem pl. Wynn's gyártányt kapsz, az is ugyanolyan jó. 10 literhez 50 ml a javasolt.
Megpróbáltam a fals szívást letesztelni wd40-nel, semmi.
Ugyhogy szivatót ráhúzva, himestojás gázkezeléssel elgurultam a szerelőhöz vele. Mire odaértem meggyógyult. Mareggel hidegen is pöc-röff, no problémo.
Egyrészt örülök, hogy megyógyult, másrészt viszont idegesít, hogy ilen poltergeist hibajelenségeket produkál.
Van tippetek mi okozhat ilyen öngyógyuló hibát?
Újabb fejlemények vannak.
Először megcsináltam a spray ráfújást a karbira,szívócsonkra, nem történt ,változott semmi, majd szétszedtem a karbit, kifújtam a fúvókákat, amikbe semmi kosz nem volt egyébként, összeraktam.
Inditás,szivatóval a moci pörög, majd vissza toltam kb. egy perc után a szivatót, és úgy nézett ki, működik a dolog.
Kis gázadások, és a motor egyből vissza áll alapjáratra.
Széles mosoly...
Aztán ahogy kezdett melegedni a motor, úgy romlott a visszaállás alapjáratra.És akkor ugrott be hogy mindig üzem melegen csinálta.De tavaly nem volt semmi gond vele,mint írtam,csak most amikor tavasszal elő vettem.
Sajna 2-3perc után amikor már jól felmelegedett a motor,ugyanúgy felpörög a gázadás után, és lassan áll vissza az alapjárat :(
Szakik segítsetek! Mi lehet még a baj forrása?Tippek?
Előre is köszönöm!
Hali. Àllits be hengerenként az alpjárati levegő keveréket. Ez előtt persze takaritsd ki a karbikat. Pont ez volt nekem is. Kínlodtam vele. Most meg pam. Pam. pam. Pam. Jár a motor :) Ja vigyázz az alapjárati csavarokkak berohadnak ne etőltesd. Van leirás a neten keress rá hogyan kell hasznos. Vagy virago.ro- nézz utána.
Igazság szerint építgetős kedvemben vagyok ,de igazából egy HD-t lenne jó faragni, mert az a vágyam. Hiába csinálok akármit a kis yamahával ebből soha nem lesz egy böszme, rázós, nagy vashalmaz, mint egy spori, viszont a folyamatos faragással messze kerülök a gyári verziótól, és nem lehet majd eladni. Most kéne értékesíteni, itt a tavasz...csak nincs most plusz minimum 6 kilóm, hogy kipótoljam egy harley-ra.
Az 5 rongy természetesen az illetéken felül értendő. A biztosítást is intézi. Stefkó Szilvia. 06309904139. Nyugodtan mondhatod,hogy én adtam meg a számát! Török Tamás aki vagyok.
Néztem ez az összekötő csonkot, hát ritka igénytelen egy jószág.
Ennél itthon különbet csinálok rézből, forrasztással, olcsóbban, az eredeti gumicsonkok felhasználásával. http://i129.photobucket.com/al...
Erről mit gondolsz?
Eddig 140 volt a vége ,most 150 . Ez természetesen számított sebesség ,mivel kizárólag a megengedett sebességhatárokon belül motorozok .
Remélem a elektromos csapból is kioldja a szmötyit .
Z S O L T O T
A fehér STP egy benzin adalék, ami injektor és karbitisztító komponenseket tartalmaz, feloldja a gyantásodott lerakódásokat motorozás közben.
Bár többen jelezték, hogy itt-ott már nem fehér a flakon, inkább név után keress: STP "Fuel injector and carburetor cleaner".
Teszkó, benzinkutak. Ha nem STP, hanem pl. Wynn's gyártányt kapsz, az is ugyanolyan jó. 10 literhez 50 ml a javasolt.
Ugyhogy szivatót ráhúzva, himestojás gázkezeléssel elgurultam a szerelőhöz vele. Mire odaértem meggyógyult. Mareggel hidegen is pöc-röff, no problémo.
Egyrészt örülök, hogy megyógyult, másrészt viszont idegesít, hogy ilen poltergeist hibajelenségeket produkál.
Van tippetek mi okozhat ilyen öngyógyuló hibát?
535-ös virago-hoz van 2 teljesen hibátlan membránom a karbiba úgy tudom hiánycikk. ha esetleg érdekel valakit
Újabb fejlemények vannak.
Először megcsináltam a spray ráfújást a karbira,szívócsonkra, nem történt ,változott semmi, majd szétszedtem a karbit, kifújtam a fúvókákat, amikbe semmi kosz nem volt egyébként, összeraktam.
Inditás,szivatóval a moci pörög, majd vissza toltam kb. egy perc után a szivatót, és úgy nézett ki, működik a dolog.
Kis gázadások, és a motor egyből vissza áll alapjáratra.
Széles mosoly...
Aztán ahogy kezdett melegedni a motor, úgy romlott a visszaállás alapjáratra.És akkor ugrott be hogy mindig üzem melegen csinálta.De tavaly nem volt semmi gond vele,mint írtam,csak most amikor tavasszal elő vettem.
Sajna 2-3perc után amikor már jól felmelegedett a motor,ugyanúgy felpörög a gázadás után, és lassan áll vissza az alapjárat :(
Szakik segítsetek! Mi lehet még a baj forrása?Tippek?
Előre is köszönöm!
Hívom majd és hivatkozok rád.
A rézcső csak jobb lehet.
Ennél itthon különbet csinálok rézből, forrasztással, olcsóbban, az eredeti gumicsonkok felhasználásával.
http://i129.photobucket.com/al...
Erről mit gondolsz?