Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a másik 2 mennyire ment fel neked?
zárlatot biztos h nem csináltam,inkább csak nem érintkezett. feszültséget mértem,alapjáraton 1,9-2 voltot mértem mind a háromnál.ha húzom a gázt,akkor már kezd megzavarodni a mérőm,pl elmegy a kijelző megmérjük majd haveréval.
Nem muszaly ellenálást mérned okvetlenül, mérhettel feszültséget is csak tekerd valtakozóáramra (ACV) eleg nagy skálán fog ugráni a feszültség, pl nekem nem ment feljebb 5 voltnál az egyik és az a rész volt leégve. de ha baj van a csatlakozokal akkor tedd rendbe azzokat mert minden bizzonnyal ott lesz a baj ha csak nem csináltál rövidzárlatot mert akkor könnyen leég a tekercs
Szia RC51!

sajnos nem tudom megnézni, csak holnap, mert már csütörtöktől a szerelőnél maradt. Fék javításra vitte oda, de ott már nem indult be...az indító forog, de ennyi...a szerelő mondta neki, hogy a szabadonfutó adta meg magát. Majd holnap leugrok és ránézek. A sajátomat illetően: nem mindig csinálja, de ha igen, akkor elég erőset, fémeset csattan és nem csak leállításkor, hanem ha indítózok és nem indul , akkor is. Aki hallgatta , mindenki a szabadonfutóra gondol és utána olvasva a fórumon ( dragstar)szinte mindenkinek ezek a csattanások előzik meg a hibát.
Én valószínűleg beszerzem, aztán majd meglátom...rám nem szárad, bármikor el tudom adni, ha nem építeném be.
persze a multiméterrem is szarakodik,szal nem tudtam az ellenállást megmérni(én is arra gyanakodok) talán délután egy havernél megtudjuk mérni rendesen majd.

Aztán van még1 gyanúm.volt egy rossz csokim(fordított aksit használtam tavaly,és a sav ráfolyt) két ér jön valahonnan a szabályzótól,szerintem annak a csatija az.Na azt én pont tegnap cseréltem ki szigetelt csúszósarura. abból az egyiket ma újból megkellett csinálnom mert könnyedén széthúztam.de lehet h most sem az igazi.lehet h inkább összeforrasztom.

ja és most alapjáraton csak 12,3 körül mértem...
Bocsi az egyik égő gyengébben világított mint a másik 2-ő!
Szia nekem is volt ilyen problémám ,-remélem neked nem ilyen a gondod-úgy kezdődött hahogy neked -vásárlás és onnan nem indult csak tolásra -alapon 12,6-ot töltött világítással csak 11-8-at ami kevés -csillagba kötöttem 3-db 110-es égőt és széthúztam a generátor 3-szálát és beindítottam a motort az égő gyengébben de világított -multiméterrel is lemértem álló motornál és elenállást mutatott -ózdi tekercselővel felvettem a kapcsolatot ,el kűldtem tekercselni és azóta kifogástalanul működik-13000-ft-ér tekercselte !
A helytelen kontakt nem hinem , hogy jót tesz a fesz. szabályzónak , de csak szépen sorjában indulj el a generátor 3 szálátol és mérj le mindent egész az akumulátorig, és fujd be kontakt spével a dolgokat és ellenrőrizd a csatlakozókat
annyi előzménye volt az egésznek,h elindultam itthonról,tankolni,tankolás után nem indult(a kúton)kiderült h meglazult az aksi saru.Meghúztam,simán indult.aztán motormosás,aztán egy kis motorozás,vásárlás és a vásárlás után nem bírtam már elindítani,csak úgy,h belöktem...sajnos nem túl jó ez az aksitöltő amit használtam.nem egyértelmü h mennyire merült le az aksi.de pár óra gyors töltés után,már pöcre indult a moci... megyek megmérem a generátort!
Nem nem az, nekem is ennyi volt, akkor a tekercsemből volt leégve egy kör, ellenőrizd, előszőr a csatlakozókat aztán, hogy jőn e áram a generátornak mindhárom szálán, ha a generátor jó akkor a fesz.szabájzoval van a gond
Sziasztok! Tegnap pár kilométer motorozás után,nem indult el.az aksim lemerült.(új aksi pár hete vettem) feltöltöttem és az előbb megmértem a töltést.alapjáraton 12,6 gázadáskor 12,8-9 ig megy fel.
Ez ugye nem elégséges?
Valami itt nekem nem tisztán érthető, ha az önindító forog akkor a fogaskerék is mindig forog és ha jó a szab futó akkor azon keresztűl adódik át a forgónyomaték a főtengre ami mozgatja tovább a dugattyúkat?

Vagy ezeknél nem így van?
Mielott elviszed szerelohoz nezz mar meg valamit. Vedd le az olajbetolto csavart majd oninditozas kozben nezd meg hogy a lendkereken levo fogaskerek forog-e. Ha nem akkor a szbadonfuto jo. Ha forog de a motor nem akkor a szbadonfuto rosz.

Az hogy csattan leallitaskor nem utal a szabadonfuto bajara, majd mindegyik motorcsinalja ezt. Azert csattan mert sokszor surites elott allitod le es a mar osszesuritett gaz viszaloki a dugattyut es visszafele forgaskor megporgeti az indito motort. Ez normalis. Szal nezd meg amit irtam, mert elofordulhat nem kell szabadonfutot venned. Ill a haverodnak.
Holnap csörgetlek.
bocs, nincs az annyi, csak kb 5 -10 mp
Most megnéztem, hidegen alapjáraton 4 bar a nyomás. Az nem lehet rossz... A bemelegítéssel ezért is kell vigyázni. És az indításnál is!
Kell kb 20 -30 másodperc, mire megindul a mutató, felépül a nyomás. Ha valaki gázzal indít és felpörög a motor akkor gyakorlatilag kenés nélkül pörgeti.
Brumeszkosz!

Nagyon köszönöm az eddigi segítségedet! Szeretném még a továbbiakban is a segítségedet kérni a vásárlás lebonyolításához.Ha megtennéd, hogy megcsörgetsz ezen a számon holnap, visszahívnálak és egyeztethetnénk a részleteket.
203417660
Szia Sopron ördöge!
Mint írtam, egyik havernak ( Ördinek, akivel együtt mentünk a múltkor Cered-Ajnácskő-Fülek) tegnapelőtt meghalt a szabadonfutó és úgy, ahogy RC51 írta, minden különösebb előjel nélkül.Csattant néha leállításnál de ennyi...az enyém is csinálja néha, ez az előjele. Az 535-öst betoltam magam is, ha kellett, ez kicsit nehezebb . Két komolyabb túrám is lesz az idén külföldre, így nem maradhat. Ördiét hétfőn szétszedik Bocsónál, megnézem, ezek kellenek-e hozzá és már keresem is Brumit.
Na meg volt az idei hosszabb első menet! Végre jó idő volt és élveztem az utat, minden méterét nagyon-nagyon. javascript:smile(document.frmmsg.body,'01');document.frmmsg.b
ody.focus()Végig a 4-es úton. Na jó nem végig! De baromi jó volt, már mióta vártam ezt! És holnap is ez vár rám! javascript:smile(document.frmmsg.body,'02');document.frmmsg.b
ody.focus()
Koszi, megnezem a kormanycsapagyat is. Sanszos az is.

Es olajnyomas ugyben tud valaki segiteni? Neztem neten es talaltam videot amin egy GSXR-nek is a kezdeti 3 barrol ahogy felmelegedett az olaj lement a nyomas 1 bar ala.
Koszi szepen, jo gurulast mindenkinek!
(Ekezetert bocs, telorol irok)
Kormánycsapágy nem szoros?Nekem ezért imbolygott...
Szia
Most indulunk. Bp-ről majd hívlak, ha még esedékes.
Előre is köszi, a lehetőséget.
Kellemes hétvégét neked is és itt minden motoros társamnak is.
Vasparipára!
Sziasztok
Most indulunk Sopronba.
Végre motorozunk már egy kicsit.
Kedden jövünk haza.
Reszkessetek Soproniak!

Robin62
Most megveszed a draghoz az új szabadon futót. S egyből ki is akarod cserélni?
Menyire hangos?
Na megneztem az ebay-en a szabadonfutot. Nem tunik rossznak es a visszajelzesek is pozitivak. De neked kell eldonteni megveszed-e. Az ar nagyon jo. Ha az elado nem hajlando neked postazni akkor abban az esetben segitek.
Ok. köszönöm!