Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

XV 535:
http://www.ebay.com/itm/virago...

XV 750:
http://www.ebay.com/itm/virago...

535-ösnél egy szem XV 750 karbival megoldható a buli.
Ha 5 pénzért intézi akkor nem is kérdezem meg a Piliskót, annyit nekem megér. Át tudnád küldeni az elérhetőségét? Mondjuk szerintem csak hónap közepe/vége felé lesz aktuális.
Köszönöm!
Akit én ismerek 5 rongyért intézi. Reménykedj,hogy a Piliskó spannja olcsóbb!
Köszönöm, most a legelső hogy pénz kell az egész tortúrához. Kicsit ki voltam akadva hogy egy 250-es mocira is elkérnek 14 pénzt eredetvizsga címszóval. Arra gondoltam, hogy a Piliskóval intéztetem majd az egész műszaki, eredetvizsga, átírás triót. Biztos van csókosuk az okmányirodában és gördülékenyebb nekik, mint nekem mint magánszemélynek.
Az nem lehet, hogy nem töltöttél véletlenül utána a tartályba?
Bízzál nagyon erősen a gyáli ocsmányirodában! Úgy rémlik először le kéne műszakiztatni. Aztán eredetvizsga. Legelsőnek biztosítás. Ha kell aki ismeri a megoldási lehetőséget, adok nevet tel.számot.
Nekem annyival bonyolultabb, hogy 2003-ba volt utoljára biztosítás rá kötve, 2004-be pedig lejárt a műszaki. Tehát most először bizti, utána vizsga, aztán már csak reménykednem kell hogy át tudom iratni és nem kötekednek. Illetve nem szabnak rám valamiféle büntetést.
Szinkront is csak pucolás után kéne állítani.
Thor a plexin nagyon fog rázkódni, és nem lesz jó a felvétel.
Én nagyon sok kamera felvételt csináltam repülőmodelleken, és motoron is. Olyan alkatrészre kell tenni,a mi viszonylag keveset rázkódik. Pl. bukócső, villa, ülés, sisak...
Most írom harmadszorra:

koszosak a karburátor fúvókák.

Persze én ehhez hülye vagyok, de az én piros gépemnél bevált a teljes tisztítás. Ugyanez volt a jelenség. Szerintem más színű motoroknál is megoldhatja a problémát.
Lehet, hogy kicsit hülyén mutat chopperen, de legalább lesz mit visszanézni télen...

Amúgy lehet, hogy a plexin köt ki, majd holnap kipróbálom.
Egy fékpadi mérés előtte, egy meg utána minderre választ adna..
Zsoccca!

Valszeg hülyeség !Gondolj bele....kevés a kompresszió, ugyanakkor azt tapasztaltad, hogy menni meg nagyon megy ?!
Kotamának az átiratásról:
Nekem anno 1 évig nem volt kedvem átiratni, mert kifizette előre az elöző tulaj a biztosítást, de ugye ez emberre megy, ugyhogy fizethettem ki az adásvétel időpontjától a kötelező biztosítást, hogy tudjak rá kötni.
Nem kizárt hogy szimpatikusabb lesz a motor karaktere. Én sem esek hasra a lóerők számától, fontosabbnak tartom a jó nyomatékot, de az egyén kérdése. A suzuki VX800-asom 10 lóval erősebb volt, gyorsult, és ment mint a barom csak éppen nem szerettem vele motorozni.
Én komolyan elgondolkodtam hogy átépíteném az 535-öst egy karbisra. Hallgasd meg a youtube-on mennyivel kellemesebb lesz az a pici egyenletlenség a hangjában az egy karbitól! Nekem nagyon tetszik. A youtube tele van ilyen videókkal!
"virago single carb"
Igaz, de valószinű pár paci hiányozna a ménesből, vagy esetleg változna nyomaték görbe. Nem tudom. Ha adnának ajándékba, kipróbálnám.
Nincs szinkron probléma, kisebb a fogyasztás, egyszerűbb a megoldás ha valami hiba merülne fel.
OK. de az egyszerűbb felépítésen kívűl nem tudom mi az előnye ?
Van egy amerikai cég, aki 600 dolcsiért komplett átalakító szettet küld, egy vadi új karbival és egy profi szívócsonk közösítővel!
http://www.kjsmotorcycleworks....
Köszönöm, holnap kipróbálom hogy tovább pumpálom. Olvastam a totalbike-on egy technikát, ez lesz a "B" terv.
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki0528/
Fékbetétet
nem cseréltem,mert nem volt rá szükség, viszont a régi fékfolyadék nagyon sötét volt, úgyhogy ráfért a csere.
Igen két karbis, de ejtő tartályos ! Már ez is nagy szó !
Halli, tavaj én is cseréltem fékfolyadékot és pofákat, sokkat kellet pumpálni és kilevegőzik, enged hadd folyon a légtelenitőnél a folyadék többet, aztán meg amig bekopnak a pofák kicsit óvatosabban mert nem fognak igazán jól
a 750-es is duplakarbis nem?
virago750