Ha már mindenki elektromossággal foglalkozik, én is lemértem hogy mit produkál,mert tegnap mentem az udvaron 1-2 kört és utána már nem indított aksival. Feltöltöttem reggel bekötöttem és most ha lemérem akkor a 13,8-14v között mutat a multiméter.Ez gondolom elegendő, lehet hogy a kislányom miatt merült le,mert állandóan ráadja a gyújtást és felmászik rá hogy dudálhasson :)
Egyébként most délután nekiálltam a lánc tisztításnak, kíváncsi vagyok hogy fog sikerülni.
4 aksi, ez nem véletlen, az aksit ne okold, vagy a toltesed nem jó, vagy v.hol veszited az áramot állo helyben is, ami lehet a vezetékek hibája, minden vezetéket széthúzni, ás átnézni megtudod te is csinálni szerintem ezzel kellene kezd ha a generátor és a fesz.szabályótol is kap a gép elég áramot
Sziasztok!
Itt megint a tapasztalatlan kezdő kérdez: útközben kapott defektnél van legjobb gyakorlat? Úgy értem, hogy néhány szitokszó, majd
- helyben kerék le, külső le, tömlőcsere vagy -ragasztás és visszafelé ugyanez
vagy
- defektjavító készlet?
Kösz, üdv
A baloldali műanyag burkolat alatt van két csatlakozó ,a fesszabályzóról jövő vezetékekben . Fekete a - ,piros a + .
Azokba dugd be a műszerzsinórt ,úgy is mérd meg a töltést ./a csatlakozókat ne húzd szét/ . Utána meg az akkumulátoron is .
Kíváncsi vagyok nálad van e különbség . Az enyémnek emiatt volt kevés a töltése . Némi + vezetékeléssel fölment 14V-ra .
oké...és akkor mi történt tegnap? már kb 1 hónapja megvan az új aksim és szinte csak hétvégén használtam.(ezen a héten használtam mondjuk minden nap melóba+haza) és miután lemostam a benzinkúton kb 2 km-t mentünk.aztán bevásárlás kb 1 óra...vissza a mocihoz és akkor már nem indított.ezért gondoltam h a pára meg a víz csinál valamit.ezért gondoltam h kicseréltetem a vezetékeket+csatikat
hát nemtom...pl tavalyi aksimmal egész nyáron kihúztam,soha nem volt vele gond.éegészan addíg amíg az első hideg éjszakák be nem jöttek..akkor történt elöször h reggel már nem indított...feltöltés után pár napig bírta,aztán megint nem indított reggel.aztán pár hét alatt totál tönkrement.és hasonlóan jártam a többi aksival is.amíg jó idő volt nem volt velük gond.
nem sikerült haverral kimérni rendesen ma.viszont motoroztunk több mint 100km-t és nem merült le az aksi.amúgy már annyira unom h mindig van évente ilyen aksi gondom.(4 éve van meg a mocim és ez a 4. aksi.mindig arra jutottunk h az aksik ilyen szarok)szal arra gondoltam h valami ügyes autó-motor villamossági szerelővel kicseréltetem,áthúzat tatom az összes vezetéket+csatlakozót az egész mocin.Tényleg már csak arra tudok gondolni,(mert régebben amikor kezdtek hideg éjszakák lenni,akkor volt olyan h lemerült az aksi,meg most is fura h pont a mosás után)hogy valahol kivan dörzsölve valami vezeték vagy valami olyan sérülés van az elektronikán valahol,h a párától vagy a víztől zárlat lesz.vagy nemtom. vagy ez hülyeség?
Szia Szaddi!
Remélhetőleg a fesszabályzód lesz a ludas, gondolom a csatlakozód jó, mert széthúztad, és láthattad a mérésnél.
De mindenféleképpen mérjél ellenállásmérővel rá a 3 tekercsvégre, ott nem szabad szakadást látnod. A tekercsvégek, és a test között viszont nem mutathat ellenállást, csak szakadást. Ha ez mind rendben van, + a csatlakozó is átad rendesen, akkor valószínű, hogy fesszabályzó a ludas. (némi imával a menetzárlat ellen) Az enyém is 20 V körül ment alapjáraton, meghúzva pedig felugrott 70 V környékére, és a fesszab csere megoldotta a dolgot. (Keway 4 ezer valahányszáz petákért)
Akkor is érdekelne,hogy miben különbözik az 1,5ös az 1,4estől és mikori az évjárat. Az 1,4 léghűtéses,karburátoros. Nem ismerem az 1,5öst,csak a nagy disznó 1,8ast, de az már egy teljesen más világ. Azt már inkább cruisernak nevezném. 100ló feletti vaddisznó.
Szia!
Az enyémen az olajnyomásjelző-lámpát egy VW--AUDI olajgomba vezérli. A gomba bekapcsolási nyomásértéke 0,3-0,5 bar. E szerint a fél atmm nyomás fölött jó az olajnyomás. Legalábbis a Volkswagen, Audi motorokban. Az enyémen melegen alapjáraton sem gyullad ki az olajnyomás-ellenőrző lámpa.
@thor535. Amit a Chopper,Cruiser ...oldalon kérdeztél az 1,5ös trudiról, inkább RC51-től kérdezném a helyedben! Mennyivel másabb az mint az 1,4es? A haveromnak 2003as évjáratú intrudere van,de akksit is csak tavaly kellett először cserélnie. Amit a felvidéki srác írt,hogy típushiba,meg mind ilyen, az szerintem kicsit túlzás.
A kovetkezo van az 11-- Vstar-nal es meg par motornal: Az oninditoba a yamaha tervezett egy ugynevezett nyomatek szabalyzot http://www.cheapcycleparts.com...
a kepen a 11-es es 13-as alkatresz kozott van. Magyarul a kihajto reszben. Angolul "Limiter, Starter Idle Gear" ami a ZZR 1100-asban es a suzuki Hayabusaban kulon kaphato de itt a yamahanal egyutt kell megvenni az indito motorral. Ez egy ugynevezett biztositek az onindito vedelmere. Ha ez az alkatresz elenged egyszer, akkor a nyomatek szabalyzasa jelentosen lecsokken es mondjuk surites elott mar nem kepes atforditani a motort es ebben az esetben csak forogva nyig az onindito. Ilyenkor a fogaskerek nem forog a lendkereken. Ezt akartam megtudni mert ez az alkatresz konnyen es olcson javithato.
Erre szokták azt mondani, hogy tökéletes.