Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor
Örömmel köszöntöm az új fórumtársakat!
Viszont felhívnám a figyelmüket, hogy itt a kitöltött reglap a divat.
Tudjátok elég kellemetlen olyan valakivel társalogni, akiről semmit nem tudunk.
A régiek nevében előre is köszönjük, hogy felfeditek magatokat.
igen ősszel minden oké volt!
A motorba kemény 8000 km van! tiszta gyári eredeti rajt minden, egy idős fószeré volt, tuti állapotban, úgyhogy széthajtásról szó nem lehet.
Ősszel letettem és amikor elő vettem első motorozásnál akkor kezdte csinálni.
Akkor néz meg egy Francia gépet.
S rájössz, hogy a japánok egyszerűsítenek!
Nagyon jó lett a plexi, viszont ami nekem még jobban tetszik azok visszapillantó tükreid. Nekem gyári kerek fekete van, nem is értem hogy tehettek bicikli visszapillantót egy chopper-re...
Sziasztok
Most lettem kész a fékolaj cserével, olyan jól sikerült hogy ha behúzom csontra az első féket akkor simán tudom tologatni a motort.
Gondolom levegős lett. Próbáltam Rc51 leírását, pumpálok-pumpálok, majd nyomva tartom és közben kinyitom a levegőtlenítő csavart majd meghúzom miközben a fékkar még húzva van, de semmi nem történik. Először jött ki pár buborék,de azóta csak az olaj folyik viszont fék még mindig nyista. Ami furcsa hogy a kar pumpálás közben nem is akar keményedni.
Szerintem 100 ezer km-ig nem lehet kopott egy 535, hacsak nem egy gyökér hajtotta.
Szia
Az ősszel minden rendben volt a mocival?
Azért kérdezem, mert arról, hogy a gáz vissza engedésével lassan esik vissza az alapjárat, erre a szindrómára azt írták, hogy a kompreszió hiányára utal. Vagyis kopott a motor.
Ha nekem hülyeséget mondtak akkor most én is.
Egyébként az unoka hugom virgácsa is ezt csinálja. Nagyon megy csak gáz vissza engedésre lassan reagál. De azon a motoron látszik is hogy elhanyagolták. S karbi szinkront sem lehet rajta állítani.
Nekem csak normális fizetés kéne ,megvenném ami a motorba kell, benya,olaj.. stb.Tudom,hogy minden pénzbe kerűl de azt nem tudom,hogy a mi munkánk miért ér olyan keveset a köcsögöké a parlamentbe meg miért olyan sokat,.. a nagy semmi?
Köszönet nekik is

Én szívesen szórakozok vele, ha nincs túl nagy gond...Bár jobban szeretném, ha csak hajtani kéne, benzin sem kéne bele, olaj se, stb...
Örűljünk neki és ne szarozzunk, a héten itt a jó idő és nyeregbeeeeee....
Pedig a virago micsoda egyszerű szerkezet a japán átlag vasakhoz képest....
Egy jó 15 percet szenvedtem, mire kicsomagoltam, nagyon megvédted, köszönet érte

Holnap szerintem így meló után ki is próbálom és beállítom szépen, hogy jól verje a szelet

Meg egy alapos pucolás sem ártana a vasnak...
A japánok nem szeretnek egyszerűen élni és megalkották a Virágót a mi szorakoztatásunkra.
És? Működik? Ideg! Van vele baj? Nincs! A japánok köcsögök. Mindent túlvariálnak!
Nem is igaz ,hanem az Mz, meg a Simson.
HD.
Örülök, ha tetszik, a WC tartály doboz csomagolásért elnézést, de nem tudtam másba tenni!
Használd egészséggel!
Az MZ - IFa
Hali ezzel még lesz bajod.
Nem kerek a történet.
2003 óta nem íratta át. Az eladó meg le jelentette. Hogy hogy nem volt kényszer átíratás büntetéssel együtt.
Reméljük azért terád simán átírják.
Üdv!

Megérkezett a plexi, nem bírtam magammal, egyből felpróbáltam rá.
Szerintem mutatós és hasznos, nekem tetszik! Még egyszer köszönet Kalminak!

Íme néhány kép, a minőség telefonos.
Mindig mondom én: egy benzintank ejtőtartály elven, mechanikus benzincsap, egy közös karburátor. Ez a biztos! Gondolom nem sokat kell gondolkozni melyik márka csinálja ezt 100 éve!?
250-nél már lehet hogy késő lesz.
Így ahogy olvasgatom az enyém is csinál így néha. Általában 125 Mp, 200 Km nél szoktam átváltani. De olyan is volt hogy 135 Mp nál elfogyott a türelmem és megtankoltam. Ilyenkor valószínűleg nekem is be van ragadva a benzincsap.
Aztán egy idő múlva újra átkel váltanom 200 Km-nél.
Valószínűleg fordítva van bekötve a kapcsoló.
Én kipróbálnám fordítva. Resc állásban. Elvileg 200 egynehány kilométernél kéne átváltani.
Oké
Szombaton délelőtt foglak hívni.
S majd te meg az én 535-ösömet próbálhatod