Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mind a 2 db ra 6 euro vagy külön külön?
Netről szedtem, és paintel bekarikáztam a csavart! ;)
Rolituta, tisztítsd ki a karbit, és meglátod jó lesz. Nekem is ugyanilyen problémám volt a géppel. Nehezen ment vissza alapjáratra magasabb fordulatról.
Nekem ez a gumi jó volt!
De a posta költséget nézted? Elég húzós ám amcsiból.
Németből 5 munkanap alatt megjött, és 6E volt a posta költség!
Egyébként gumi ,gumi nagy különbség nem lehet.
Erre egyébként 2 év garit vállaltak, persze az más kérdés hogy hogyan érvényesíted ha gáz van!
Értem, irtam nekik üzenetet és azt irták vissza, hogy jó 535 oshoz, most irtam nekik, hogy adnak e ragasztót is, nah csak most nem tudom hogy melyiket rendeljem, amit én néztem szinte fele annyiba kerül mint amit te rendeltél, akkor ezzel teljesen pozitiv a tapasztalatod? tudod ajánlani nekem is?
Szia
Olvastam. Engem nem rettentett el. Ugyan is nem akartam velük pengén menni. Kimondottan a kényelmi szempontok és a motor húzása érdekel. No meg igazából a VN 900 as érdekelt volna.
A ruhám ugyan nem bőr, de teli van protektorokkal.
De már megoldódott. Ha minden jól megy akkor Deschje Vulkán 900-asát ki tudom majd próbálni szombaton.
Ott is enyém lesz a teljes felelősség. De ott sem fogok a határon motorozni!
Én is néztem ezt a gumit,de ennél úgy írják hogy talán jó az 535-höz.
Amit én küldtem linket, ott küldték hozzá a ragasztót is, meg leírást is
Elég egyszerű a dolog.
Szia. Nekem ez volt a gondom, amikor megvettem a motort. Teljes karbitisztítás, és jó lett!

Utána természetesen szinkron.
Én is v.mi ilyesmit akkarok csak én ezt néztem ki http://www.ebay.com/itm/YAMAHA... de ahogy láttom ugyan az, simman ment a ragasztás, mival ragasztottad fel? köszönöm
KI volt repedezve a karbigumi könyök ami a hengerfej és a karbi között van, amikor visszaraktam az ujakat akkor meg elnyírtam az O gyürüket ami a henger fej és a karbi gumi között van tömítés gyanánt.
Szia!

És neked honnan,hol ment be a fars levegő?
Kalmi. Honnan szeded ezeket a fotókat?
Nekem pont fordítva működött, én csavarlazítót fujtam és egyből leállt amíg fars levegőt szívott.
Ezt megpróbálom, olvastam is valami ilyet de ott wd40-et írtak, hogy azt kell fújni.
Az is jó? Mert az van otthon.
Beindítod a motort, és hagyod járni. Odafújsz féktisztítót, vagy motorindító spray-t a szívócsonkokra, meg a karbi környékére. Ha megváltozik az alapjárat (emelkedik) akkor valahol fals levegőt szív a rendszer.
Féktisztítós trükk?
Az mi, még nem hallottam róla.
Hogy kell csinálni?
akkor a bovden sem szorulhat, magyarul valahol hamis levegőt szív. Próbáld ki a féktisztítós trükköt!
Azzal nincs gond, már néztem. meg visszaáll az alapjárat, csak lassan, ill felpörög a gáz elvétele után, és pár mp. kell neki míg szép lassan beáll az alap járat.
?
Esetleg megmondanád, hogy milyen membránt tettél bele és mennyiért? mert én is membrán csere előtt állok, a problémáddal kapcsolatban meg én is azt tudom mondani, hogy szed szét és nézd át a karbit, nekem egy vakkdugó helytelen visszarakása okozott hasonló promlémákat
Nézd meg a karbinál, ahol a bovden húza a csigát, hogy mikor visszaereszted a gázt, fel ül e az alapjárati csavarra!
Szia!
Mechanikusan a bowden, markolat tuti, a tolattyút hogy tudom ellenőrizni? amikor beraktam az új membránokat, a tolattyú könyen mozgott a helyén.
Köszi, vettem akkor dot4-est, viszont a láncspray sem olyan egyszerű számomra. Volt lánctisztító meg volt lánckenő, gondolom az utóbbi kell nekem. Viszont előtte le kell kezelni lánctisztítóval is?
Szia!
Azzal kezd, hogy ellenőrizd, mechanikusan nem szorul-e valami, a bowdenek,a markolat, esetleg a tolattyú?
Igen, a DOT 4 jó lesz.