Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem értem Neked miért áll olyan ferdén az a fuvóka?
Ez a normális.
Generátor tekercs .
Kössél össze 3 izzót delta kapcsolásba és huzd szét a generátor csatlakozóját a bal oldalon lévő müanyag fedél alatt van a három fehér vezeték jön a generátor felől oda csatlakoztasd a három izzót és mind a háromnak egyforma erőséggel kell világítani gázadáskor. De mérhetsz feszűltséget is azoknak is kb egyformáknak kell lenni.
Rá van írva!
Kösz, megfogom en is nézni, irja rajta? vagy megmérted?
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék! Már Írtam hogy ,világítás mellett fordulaton lemegy a töltésem 13-V alá , viszont alapjáraton 13.8-körül tölt. Megpróbáltam másik felszabályzóval, és másik diódával, minden csati tiszta,és jó.Most mi a gond?
Bizony, bizony emlékszem,hogy másnap amikor mentél melóba raktad tartalékra 250km. után. Akkor még a benzincsap kapcsolód is jó volt. Azt is meg tudom erősíteni,hogy betyárosan gyorsul a verdád. A guruláson gyorsulásban mindig lemaradtam,pedig lazán viszi a 150et a cimborám 535ös-e. Mondjuk a motoros súlya is közrejátszhatott ebben az esetben.
Értem én, de minden vadi új a karbikban!
A képen látható alsó, ami az úszó alatti, ferdén belecsavart!
Tenyleg meglepodtem. Atneztem az osszes evjarat 135-os fofuvokaval jon itt. Valami furfang lehet ott mert normalisan nem lehet ekkorat csokkenteni buntetlenul. De azert meg szetnezek a katalogusokba.
Halli, melyik ez a fuvoka? mert en is megneznem az enyembe? koszonom
34 kW
A forgalmidban hány kw-van írva?
4,5 és 5-5-között mondta a régi tulaj ,-már alig várom hogy leteszteljem mert még csak 60-km-et mentem vele!
Azért írtam a 25kw-ot mert az enyém az és megy 150-el és úgy gyorsul mint a ződ gyik!-az is lehet hogy az enyém már vissza van alakítva ezt a robág biztosan meg tudná mondani -hogy ebben mekkora fúvókák vannak azt holnapra megmondom -mert most nem szedem szét -de engem is érdekel!
A kis fúvókákkal az októberi túrán 4,5 körül evett. az új nagyobb fúvókákkal 6 felett megevett.
az király-a te motorod takarékos -mennyi volt a fogyasztása a kis fúvókákkal?
Már beszéltem vele erről... Meglepődött. :)
Kérdezd meg az RC51-et , ő biztos tudja az okát!
Amúgy magyarországi új motor, itthoni kereskedésből lett újonnan vásárolva, itthon nem helyeztek forgalomba 25 kW-os gépeket!
Kizártnak tartom. Egyrészt szedtem szét már, nincs benne sehol fojtás, másrészt 150-et megy és úgy gyorsul, hogy leesik a fejem! :)
Kálmi79-lehet hogy a te motorod is 25kw-os és torokfojtás van benne és ezért csak a kisebb fúvókákkal megy -de ez csak tipp-a Brumi úgyis mindjárt megmondja a tutit!
Köszönöm,akkor lemondom a rendelést, nem a 3 ezer forint miatt,de ha fölös kiadás akkor inkább beleteszem a vizsgába,átiratásba azt a pénzt. A fékfolyadékot lecseréltem mindenképp, a fékrendszert nem tudom hogyan kell kitakarítani.
Ennek semmi baja, majd ha lekopik 1mm vagy az alá akkor cseréld.
Nem tűnik veszélyesnek, akár maradhat is, de szerintem ezen ne spórolj! Egyébként ha sokat állt a motor, mindenképpen érdemes lenne kitakarítanod az első fékrendszert és új folyadékot használni!
Képzeljétek hogy jártam.... a télen a két karburátorom minden belső mozdítható alkatrészét kicseréltem vadi újra, egy felújítókészlet segítségével. Már akkor feltűnt, hogy a két főfúvóka ami benne volt a karbiban, 107-es, holott a gyári érték 135 és 137,5.
A felújítókészletben is ez volt, bele is szereltem őket. Ahogy elkezdtem használni a motort, feltűnt, hogy nagyobb gázhúzásnál hol az egyik, hol a másik henger leáll, majd elindul, megint leáll megint elindul, és nem húz rendesen a motor. Rángatott. Észrevettem, hogy 100 km-alatt szokatlanul sokat fogyasztott a motor, és mikor kitekertem a gyertyákat, szén feketék voltak. Ellenőriztem üveggyertyával, és nagy gáznál egyértelműen sokat kapott, narancssárga volt az égés. Annyira sokat kapott, hogy nagyon magas fordulatnál úgy leköpte a gyertyát, hogy az 1-1 mp-re leállt. Eszembe jutott a főfúvóka ami eredetileg benne volt, és visszacseréltem a régiekre. Érdekes módon megszűnt a rángatás, a kormolás, a motor gyönyörűen ketyeg! Ehhez mit szóltok? Sehol nem látni olyat, hogy egy 535-ösbe 107-es főfúvóka kéne, mégis ezzel működik tökéletesen! Érdekes nem?