Generátor tekercs .
Kössél össze 3 izzót delta kapcsolásba és huzd szét a generátor csatlakozóját a bal oldalon lévő müanyag fedél alatt van a három fehér vezeték jön a generátor felől oda csatlakoztasd a három izzót és mind a háromnak egyforma erőséggel kell világítani gázadáskor. De mérhetsz feszűltséget is azoknak is kb egyformáknak kell lenni.
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék! Már Írtam hogy ,világítás mellett fordulaton lemegy a töltésem 13-V alá , viszont alapjáraton 13.8-körül tölt. Megpróbáltam másik felszabályzóval, és másik diódával, minden csati tiszta,és jó.Most mi a gond?
Bizony, bizony emlékszem,hogy másnap amikor mentél melóba raktad tartalékra 250km. után. Akkor még a benzincsap kapcsolód is jó volt. Azt is meg tudom erősíteni,hogy betyárosan gyorsul a verdád. A guruláson gyorsulásban mindig lemaradtam,pedig lazán viszi a 150et a cimborám 535ös-e. Mondjuk a motoros súlya is közrejátszhatott ebben az esetben.
Tenyleg meglepodtem. Atneztem az osszes evjarat 135-os fofuvokaval jon itt. Valami furfang lehet ott mert normalisan nem lehet ekkorat csokkenteni buntetlenul. De azert meg szetnezek a katalogusokba.
Azért írtam a 25kw-ot mert az enyém az és megy 150-el és úgy gyorsul mint a ződ gyik!-az is lehet hogy az enyém már vissza van alakítva ezt a robág biztosan meg tudná mondani -hogy ebben mekkora fúvókák vannak azt holnapra megmondom -mert most nem szedem szét -de engem is érdekel!
Kálmi79-lehet hogy a te motorod is 25kw-os és torokfojtás van benne és ezért csak a kisebb fúvókákkal megy -de ez csak tipp-a Brumi úgyis mindjárt megmondja a tutit!
Köszönöm,akkor lemondom a rendelést, nem a 3 ezer forint miatt,de ha fölös kiadás akkor inkább beleteszem a vizsgába,átiratásba azt a pénzt. A fékfolyadékot lecseréltem mindenképp, a fékrendszert nem tudom hogyan kell kitakarítani.
Nem tűnik veszélyesnek, akár maradhat is, de szerintem ezen ne spórolj! Egyébként ha sokat állt a motor, mindenképpen érdemes lenne kitakarítanod az első fékrendszert és új folyadékot használni!
Képzeljétek hogy jártam.... a télen a két karburátorom minden belső mozdítható alkatrészét kicseréltem vadi újra, egy felújítókészlet segítségével. Már akkor feltűnt, hogy a két főfúvóka ami benne volt a karbiban, 107-es, holott a gyári érték 135 és 137,5.
A felújítókészletben is ez volt, bele is szereltem őket. Ahogy elkezdtem használni a motort, feltűnt, hogy nagyobb gázhúzásnál hol az egyik, hol a másik henger leáll, majd elindul, megint leáll megint elindul, és nem húz rendesen a motor. Rángatott. Észrevettem, hogy 100 km-alatt szokatlanul sokat fogyasztott a motor, és mikor kitekertem a gyertyákat, szén feketék voltak. Ellenőriztem üveggyertyával, és nagy gáznál egyértelműen sokat kapott, narancssárga volt az égés. Annyira sokat kapott, hogy nagyon magas fordulatnál úgy leköpte a gyertyát, hogy az 1-1 mp-re leállt. Eszembe jutott a főfúvóka ami eredetileg benne volt, és visszacseréltem a régiekre. Érdekes módon megszűnt a rángatás, a kormolás, a motor gyönyörűen ketyeg! Ehhez mit szóltok? Sehol nem látni olyat, hogy egy 535-ösbe 107-es főfúvóka kéne, mégis ezzel működik tökéletesen! Érdekes nem?
Ez a normális.