Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még valami.
Rendeltem ma fékbetét a virgácshoz, de sok eszemmel csak most néztem meg, hogy milyen állapotú ami most benne van. Szerintetek ez még maradhat? Mert ha igen,akkor visszamondom a rendelést.
Hali, a Piliskót néztem ki magamnak, egyszer már vittem oda asszony autóját. Kíváncsi vagyok, hogy mennyi lesz, meg akkor egyúttal az eredetvizsgát is megcsináltatom náluk.Sőt ha lehet akkor az egész átíratást rájuk bízom. Az lesz még egyérdekes menet..
Az előző tulaj mikor megvette 2003-ban, nem íratta át, én meg csak tőle tudom megvenni,mert az előző előző tulaj már adásvétel után lejelentette.
A Nagykőrösi úton a Piliskó a legközelebbi. De viheted Ócsára is. Filló és tsa. Van itt Gyálon is de elég nagy kaszapalkó.
Szia -9500-10500-ig -én 10500-at fizettem ,de soron kívül, odatelefonáltam és már is vihettem -10-perc alatt megvolt!
Szia

Mennyibe kerül most egy vizsgáztatás? Nekem is kéne vinnem,mert 2004-ben lejárt róla...
Szia robág-most voltam műszakin a volt 535-ös vasaddal és kiválóra vizsgázott -a fékek mint a gyári értékek -és a sok műkedvelőt alig bírtam el hessegetni a motor mellől -most már tényleg kezd nekem tetszeni ez a kis vasparipa!
Megjött az új cipőm amit rendeltem, tök jó és kényelmes.
Most már csak a rmc-be kéne lejutnom kipróbálni pár térdprotektort.
Igen.Van itt egypár sajnálatra méltó alak de egyik sem Raider.Ahogy pedig utána cincogtok a dolgokon az egyszerűen gyerekes és undorító.Hasztalan válaszolni nem olvasom a fórumot.
Nekem műanyag a tolattyú nem mint a képeken, az nem akadáj? a cserét egyszerűnek látom de majd kikérem a segitségedet, elöször is még az érdekelne, hogy milyen ragasztót szerezek be, köszönöm a segitséget
xv 750-hez létezik tankbőr?
Így:
http://ajayananth.files.wordpr...

Ne álljon rajta ujjnyi vastagon a trutymó, de a görgőkön középen legyen egy vékony réteg szósz.
Ezt. Made in USA. Szvsz jó lesz.
Tiszteletem Blackiex, nem tudod a motorradbay es membrant tolattyu nelkul máshol nem lehet beszerezni? mert tolatyuval egy vagyon, és ebayon ami van az nem gyári nem tudom, hogy mik a tapasztalatok azzal, köszönöm
Köszönöm!
Akkor ha jól sejtem valahogyan a levegőben kell lennie a hátsó keréknek hogy tudjon forogni a lánc, vagy max mindig előrébb gurulok kicsit. Egyébként hogy kell a láncnak kinéznie a tisztaságát illetően? Mint mondjuk egy biciklié? Holnap készítek képet milyen állapotban van most és feltöltöm.
A típusa szinte mindegy, egy 250-es 22 LE-je nem fogja szétszedni a láncot, nem kell extra spéci anyag. 500 km-enként fújd át, két rétegben (magyarán kétszer pörgesd körbe a láncot, miközben fújkálod vékonyan)
Fent van a virago.ro oldalon, hogy kell javítani.
Sziasztok
Megint egy kis technikai segítség kéne.
Szeretném láncspray-el lekezelni a láncot, de ilyet még nem csináltam. Milyen típust vegyek? Mennyi km-ként kell fújni? Van valami trükkje amiről érdemes tudni?
Köszi!
Basszus ez 700as-ra vonatkozik. A 750es re 12liter van megadva2,6tartalékkal. Szerintem tankolj 200km, után az a biztos!
Aha évjáratfüggő. 1984-85 12,5-2,5liter. 1986-88 14,7-2,5liter.
'70-ben születtem. '75ben még nem nagyon nézegettem a csajokat. A Blackiex által feltöltött virago.ro ahonnan én olvastam az adatokat.
Eső nem volt, csak így estefelé hűvös volt. Az 1 órásra tervezett körömből lett így 2,5 óra, de túlélem. Beülök a kádba melegedni.
Remélem nem áztál meg !
Na meg a bajuszos csajok! 6-7 éve újra elmentem, de 1975 ben jobban tetszett.

Egyébként a Haynes manual szerint a 750 virago tankja 13,5L ebből 2,5 a tartalék. Én még nem mértem.
Na itthon vagyok! 13,3 liter ment bele a virgácsba, így azt gondolom tényleg totál üres volt a tank.
Valószínűleg az van amit Robin62 is említett. A relé hiába kattog, maga a csap retesze, megakadt tartalék álláson. Így minden jelzés nélkül üresre fogy a tank. Ha lesz ráérős pár órám kiszedem és megvizsgálom, addig meg figyelek, hogy 250 km-nél mindenképp tankoljak.