Még valami.
Rendeltem ma fékbetét a virgácshoz, de sok eszemmel csak most néztem meg, hogy milyen állapotú ami most benne van. Szerintetek ez még maradhat? Mert ha igen,akkor visszamondom a rendelést.
Hali, a Piliskót néztem ki magamnak, egyszer már vittem oda asszony autóját. Kíváncsi vagyok, hogy mennyi lesz, meg akkor egyúttal az eredetvizsgát is megcsináltatom náluk.Sőt ha lehet akkor az egész átíratást rájuk bízom. Az lesz még egyérdekes menet..
Az előző tulaj mikor megvette 2003-ban, nem íratta át, én meg csak tőle tudom megvenni,mert az előző előző tulaj már adásvétel után lejelentette.
Szia robág-most voltam műszakin a volt 535-ös vasaddal és kiválóra vizsgázott -a fékek mint a gyári értékek -és a sok műkedvelőt alig bírtam el hessegetni a motor mellől -most már tényleg kezd nekem tetszeni ez a kis vasparipa!
Igen.Van itt egypár sajnálatra méltó alak de egyik sem Raider.Ahogy pedig utána cincogtok a dolgokon az egyszerűen gyerekes és undorító.Hasztalan válaszolni nem olvasom a fórumot.
Nekem műanyag a tolattyú nem mint a képeken, az nem akadáj? a cserét egyszerűnek látom de majd kikérem a segitségedet, elöször is még az érdekelne, hogy milyen ragasztót szerezek be, köszönöm a segitséget
Tiszteletem Blackiex, nem tudod a motorradbay es membrant tolattyu nelkul máshol nem lehet beszerezni? mert tolatyuval egy vagyon, és ebayon ami van az nem gyári nem tudom, hogy mik a tapasztalatok azzal, köszönöm
Köszönöm!
Akkor ha jól sejtem valahogyan a levegőben kell lennie a hátsó keréknek hogy tudjon forogni a lánc, vagy max mindig előrébb gurulok kicsit. Egyébként hogy kell a láncnak kinéznie a tisztaságát illetően? Mint mondjuk egy biciklié? Holnap készítek képet milyen állapotban van most és feltöltöm.
A típusa szinte mindegy, egy 250-es 22 LE-je nem fogja szétszedni a láncot, nem kell extra spéci anyag. 500 km-enként fújd át, két rétegben (magyarán kétszer pörgesd körbe a láncot, miközben fújkálod vékonyan)
Sziasztok
Megint egy kis technikai segítség kéne.
Szeretném láncspray-el lekezelni a láncot, de ilyet még nem csináltam. Milyen típust vegyek? Mennyi km-ként kell fújni? Van valami trükkje amiről érdemes tudni?
Köszi!
Na itthon vagyok! 13,3 liter ment bele a virgácsba, így azt gondolom tényleg totál üres volt a tank.
Valószínűleg az van amit Robin62 is említett. A relé hiába kattog, maga a csap retesze, megakadt tartalék álláson. Így minden jelzés nélkül üresre fogy a tank. Ha lesz ráérős pár órám kiszedem és megvizsgálom, addig meg figyelek, hogy 250 km-nél mindenképp tankoljak.
Rendeltem ma fékbetét a virgácshoz, de sok eszemmel csak most néztem meg, hogy milyen állapotú ami most benne van. Szerintetek ez még maradhat? Mert ha igen,akkor visszamondom a rendelést.