1975 nyarán én is voltam Sozopol-ban a szüleimmel. Mi Wartburg 353W-vel mentünk. Szörnyű mellék helységek, és ablaktörlő nélküli autók, ehetetlen fagyitölcsér ami megmaradt abból a nyaralásból. Na meg a medúzák.
A 750-es tankja 14,7 liter. 250km.-et minden kockázat nélkül mennie kell. Persze utassal 130-140-el már nem biztos,hogy sima ügy lenne. Az öreg Katana nagyon változatos fogyasztásokat produkál. Bp.-en lámpáktól kilőve kocsik között előzgetve, volt már 7,5 is. 100-110-es utazóval meg 5,1-5,3. Ha ketten ülünk rajta akkor is.
Nem sieted az biztos- a jövőhét közepétől jön a kánaán -20.-án lessz a szezon nyitó a reál parkolóban -én is ott rajtolok el -remélem meg irigyelhetem az új vasadat!
A két tankosnál előfordulhat, hogy a benzincsap RES állásban bennragad. Fent a kormánynál tudod kapcsolgatni ON-ba is, RES-be is, a relé is kattog, de attól a csap tartalékon marad. Ezt sajnos így veszed észre, egyik barátom is pórul járt ezzel....
Most hogy utanaszamoltam siman kifogyott teljesen, de eddig nem is foglalkoztam vele, mert ugy voltam vele, ha atkapcsolom majd megyek es tankolok, ahogy eddig. Hat ma beszoptam!
Na mindjárt az elején belenyúltál a kakiba! Ezeket nem ajánlom.
Állítolag simán rá lehet ragasztani a régi siberre de a a japánok nem csinálnak ilyet, adják a membránt szerelve a siberrel kompletten. Olyat keres.
Állítolag simán rá lehet ragasztani a régi siberre de a a japánok nem csinálnak ilyet, adják a membránt szerelve a siberrel kompletten. Olyat keres.