A felső tank 5literes. Az alsó 8,6. Tartalék 2,6 maradéknál elvileg. De mint a példa mutatja nincs kőbe vésve,hogy nem veszi ki az összeset normál állásban.
A rele kattan ha valtom a kapcsolot, az ac pumpa is kerreg, de a tankom sivatag szaraz! Tok ures! Hallom a pumpa hangjan hogy nem szallit benzint. Nincs igazabol problema csak nem ertem ha ON allasban mentem, hogy szivta ki az osszes benyat?
Nálam is előfordul néha hogy nem kapcsol át rendesen . Erre az esetre van a nyeregtáskában , egy teszko gzdaságos 10 dekás kalapács .Ilyenkor tartalékra kapcsolva /gyújtás ráadva / megütögetem az elektromos csapot . Eddig mindig bevált .
Igen. A neveddel fémjelzett guruláson általam használt Virago is kiszívja az összes benzint normál nyitott állásban. Tartalékon pedig a szivattyú üresen zúg, búg, de be nem indul.
A felső tank kb 6 literes az hamar kiszárad. Az alsó tankban kb 2liternél kell átállni tartalékra.
Próbáld levenni a gyújtást , kapcsoló tartalék üzemmódban, és 2szer háromszor indítózás nélkül kapcsold rá a gyujtás főkapcsolót,és figyeld hogy kerreg-e az AC pumpa.
Tolni ezerrel !
Valaki elöző tulaj lehet belepiszkált az elektromos rendszerébe és átkötötte valahol a kapcsolót. Vicces dolog az elektromosság! Engem is szopat most egy dolog és nem tudok rájönni, ledes pótlámpát raktam fel és ez az egyszerű bekötés szopat.
Tudod a Lada 99999km.- nél 00000ról újra kezdi a mérést. Tehát a gazdának nem kell visszatekernie semmit. 40000volt benne 70éves tata, állította,hogy ennyit futott a verda. Közben minimum a 140000. De lehet,hogy 240000. A finis egy adalék amely a nevéhez méltóan a végét járó motorokat egy időre ki stafírungozza. Egy darabig elfedi,hogy valójában nincs kompresszió. Igazi szemétség.
Abból ne vegyél gagyit. Robi32 írta ő vett itt valami olcsót és 4-5 száz km után szarrá ment és én vettem neki németből, azóta nincs panasza. Az utángyártott sem sokkal olcsóbb és szar.
Hali! Létezhet olyan, hogy ON állásban van a benzincsap kormánykapcsolója, megyek... megyek, egyszercsak elkezd fulladozni, mondom akkor átteszem RES- re, és megyek tovább, hát nem akart beindulni, rázogatom a motort, mozgatom jobbra, balra.... A tank csont száraz! Ha a kapcsolót váltom, a relé kattan, tehát működik a rendszer! Valaki járt így? Most dunakeszi mellett várom a párom, jön kocsival, hoz benyát!
Működött ez elég jol de kb másfél szezon után elfogyasztotta a görgöket, kiváncsi vagyok, hogy igy mennyit birnak a görgök, aprópó szerinted honnan kellene rendeljek membránokat?
Nekem gyanús volt,mert néhány osztrák autópálya matrica volt a szélvédőn,de azt mondta az öreg,hogy a fia amikor kiment dolgozni akkor ment a szamárral. Utána vett saját kocsit. Elhittem. Csodálatos módon a karosszéria nincs el rohadva,csak azért csináltatom meg. Egyébként első tulaj volt az öreg. Garifüzet gépkönyv merkúros papír minden megvan. De biztos,hogy finiselték a motort. A hajtókaron leragadt koksz miatt a gépműhelyfőnök szerint nem volt az olaj sem cserélve csak rátöltöttek. Látványosan bedőlt az a tévhit,hogy a ruszki technika igénytelen a szervizelésre.
Kösz a választ, nem tudom akkor miért nem akarja szivni amikor tartalékra kapcsolom, kipucoltam mindent az elektromágneses csap is jól működik, pár kép a hétvégi munkálatokrol:
Tiszteletem, nemrég cseréltem én is innen rendeltem Brumeszkosz segitségével, és 2 évig keresgéltem mielőtt találtam ilyen jó áron mert előtte meghegesztve használtam de nem volt jó, csapj le rá amig van http://www.ebay.de/itm/3210047...
Nem semmi, kifogtad az öreg csibészt. A Finishre bezzeg nem sajnálta a lóvét a mocsok......Azért én megemlíteném neki, hogy ez már újabban törvénybe ütközik, vagy egy jobb csapottba...
http://www.ebay.de/itm/yamaha-...
http://www.ebay.de/itm/gasschi..
.
Próbáld levenni a gyújtást , kapcsoló tartalék üzemmódban, és 2szer háromszor indítózás nélkül kapcsold rá a gyujtás főkapcsolót,és figyeld hogy kerreg-e az AC pumpa.
Valaki elöző tulaj lehet belepiszkált az elektromos rendszerébe és átkötötte valahol a kapcsolót. Vicces dolog az elektromosság! Engem is szopat most egy dolog és nem tudok rájönni, ledes pótlámpát raktam fel és ez az egyszerű bekötés szopat.