Dehogy fog ő kipróbálni 900as vulcant. Tökkelütött megalomániás hülye, de a barátom. Az s80 as Volvóját is kicsinek találja. De legalább bevallja,hogy a méreteit akarja kompenzálni kocsival,motorral,stb.
Helló mindenkinek!
Eddig csak olvastam a fórumon és sokat tanultam tőletek ,de most segítségre lenne szükségem.a '93-ás virágomnak a szabadonfutója gajra ment,kilazult a 3csavar, és a görgőkosár is megrepedt .A fogas kerekek jók.Hol kapnék hasonlót? És persze jó áron.
Ha a bemelegedés/kihűlés után felveszi ezt az alakot, akkor mázlid van, de nem hiszem, hogy tartós lesz ez így...
A csavarokat beillesztve a furatba, majd pár menetet betekerve a a helyükre, hézagmérővel meg lehet állapítani mekkora hézagolás kell neki.
Ha ebben az állapotban elkezd vetemedni az alkatrész, akkor falsot fogy szívni, a két henger nem ugyanúgy fog dolgozni, és komoly fejvakarást okoz majd a dolog...
Megint én. Most lehet hülyeséget csináltam, de kíváncsiságból fogtam és becsavaroztam a másik végét is a szívócsonknak. Érdekes mód mindenféle erőlködés nélkül simán odahúzta a hengerfalhoz(?).
Nincs sehol eltérés vagy bármilyen hézag. Nem éreztem hogy feszülne az anyag, amúgy is kicsit olyan gumisnak tűnt az egész.
Próbáljam így használni, vagy inkább szedjem szét?
Készítettem róla képet.
A gumicsonk két végén amelyik a hengerekhez csatlakozik ott lenni kéne O gyürünek is. Az 535-ön van és azt cseréltem is mikor új gumicsonkokat raktam fel.
A helyedben esztergáltatnék egy alu-gyűrűt. Az a biztos. A külső szélét egy olyan profilra kivágod, mint a leömlő, ezt szépen meg lehet csinálni. Így soha nem fog feszülni.
Én valami keményet tennék "alátétnek", mert ha egy kicsit feszül a 2-2 rögzítő csavar által (vagyis széthúzza az Y két szárát), akkor előbb-utóbb el fog repedni.
Építő ipari boltok, fűtés technikai üzlet, autószerelők, volános szerelő haver ha van......speciel nekem is van itthon, csak egy kicsit messze vagyunk egymástól....
A klingerit jó megoldás, vagy villanyszerelőktől ( autó villamossági szerelő)ha tudsz kérni vékony textil-bakelit lapot és abból kivágod. A kemény gumi is jó lehet, ha hosszú távon is bírja a hőt.
Egyrészt, ha az első kép a régi csonkról készült, ne csodálkozz, ha így (nem) indult! Másrészt, ezek szerint a keeway mégsem tökéletesen ugyanaz mint a yamaha. Én valami keményebb 1,5- 2 mm vastag gumi lapból vágnék a csonkok alá, de nem csak az egyik, hanem mindkettő alá egyet egyet. Az elég lehet.
Szétkaptam a gépet, belepróbáltam az új szívócsonkot, készítettem képet a régiről illetve hogy az újnál mennyi hézag van. Ha jól mértem akkor 3mm-t kéne valamivel pótolnom.
Gondoltam megkérdem, kinek lenne kedve Május 1-én Kunmadarasra motorozni, ahol szezonnyitó motoros majális és profi gyorsulási verseny lesz. Én már jó pár éve nem voltam, de most újra szeretnék menni. Megkérdezem a HD-s és az LS-es arcokat is, hátha összejön egy kisebb brigád. Akit érdekel a dolog az jelezze. Reggel 8 körüli indulással, aztán mindenki akkor jön haza amikor akar, vagy jöhetünk együtt is, szerintem kb 17 óra körül érdemes hazaindulni.
Mesélhetnél a motorról.
Hogy alakul a fogyasztása?
Milyen a kényelem, hátul?
Menyit pörög 100- nál?
Stb