Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A sógora én vagyok és a megtorló sem Ő.A véleményem az ,hogy legalább annyi igaza van mint nektek és nem olvasom a fórumot de ezért vissza olvastam és tényleg ti kezdtétek a személyeskedést az esetek 90%-ban.Nem kell válaszolni mert nem olvasom a fórumot csak ez a véleményem.Zocca ha meg akarod látogatni akkor Ausztriába keresd mert ott többet van mint itthon.

Köszi, jegyeztem.
Estefelé leírom az eddigi csapatot, jelenleg 8-9 motor 13-14 fővel

Továbbra is várom a személyes jelentkezést itt a topicban!
1 motor 1 fő Gyálról /ha jóidő,jó motor ,jó egészség van/
Mondom: tömítés. Nézd meg, hogy kb. mekkora a hézag.
XV750-hez se kell gyárilag, mégis van, amelyiken találkoztam papírtömítéssel. Természetesen nem kaptam sehol, ezért készítenem kellett. Spirálfüzet borító vagy vastag tömör kartonlap megteszi. A szívó oldalon nincs komoly nyomás és az olajos papír bírja a meleget is.
Nem értem miért nem lehet szerkeszteni a hozzászólásom.
Szóval nézegettem most a neten, és elméletileg valóban passzolnia kell rá, mert minden oldalon ahol rendelni tudnék ott ugyanahhoz fel van sorolva az összes 250-es keeway meg a Virago is. Nem értem.
Holnap lefényképezem, mert nem igazán tudom leírni. Úgy képzeld el, hogy ha az Y -t fejjel lefelé fordítjuk, akkor a két száránál van kis hézag. Ha az egyiket a henger falához teszem a lyukra, akkor a másik szára már nem éri el a másik henger falát. Tömítés nem volt hozzá, csak O gyűrű,és az eredetit ahogy leszedtem ott sem volt tömítés.
Köszi Blackiex!
A dekli alatti szerszámos, az ülés végében meg pótizzóknak, biztosítékoknak van hely kialakítva.
Sziasztok!
750-esen illetve 1100-esen a nyereg alatti jobb oldali dekni mellett/mögött (akksi doboza és a hátsó sárvédő között) van egy kis üreg, valami tartó. Mire szolgál eredetileg? A szerszámoké? És akkor a nyereg mögötti krómozott doboz?

Más
7végén a jói dőre való tekintettel elővettem a bőr cuccokat úgymint nadrág, oldaltáska, csizmák és átkentem őket babaolajjal. Egy volt bőrgyári dolgozó ajánlotta. Mintha újak lennének. A Bőr puhább lett és vízlepergető! És az élettartama szempontjából sem mellékes a dolog.
Az csak egy egynapos jótékonysági motorkiállítás lesz, de ugyanaz a club szervezi, mint a júniusi találkozót, ezért érdeklődök a tervezett létszám felől, hogy a szervezőkkel személyesen tudjak egyeztetni.
Amúgy mindkettő fent van az eseménynaptáron.
De egy szónak is...ami effektíve "viragos tali" lesz, az a júniusi!
Ha az Y részen rövid, akkor tömítést hiányol!
Holnap megnézem mégegyszer, de mikor egymás mellé tettem szemmel láthatóan rövidebb. Ha pedig az egyik lyukra illesztettem akkor meg a másikhoz nem passzolt. Mindegy, úgyis szét kell kapnom megint hogy valahogy befoltozzuk a nyílást. Lassan már csukott szemmel szétszedem szegény virgácsot.
akkor én értettem félre? tehát lentebb az van, hogy 27-én (április?) Barcson tali. Ez akkor egy másik összejövetel?
A szívócsonk BIZTOSAN nem passzol? Stimmelnie kellene, még ha itt-ott kisebb is! A blokk és a karbi ugyanaz.
Esetleg valami tömítés hiánya miatt nem lehet eltérés?
Kolléga!
Ez a találkozó június 14-15-16-án lesz!
Ebbe még beleférnél nemde?
Nagyon szeretnék én is elmenni Veletek. De másnap (28-án) indulunk Csöpiékkel Horvátországba. De majd legközelebb remélem beférek a csapatba. Nem semmi élmény lehet ugyanolyan gépekkel végigtekerni .
Remélem, jó időtök lesz. Bár addigra már szép időt és 20 fok feletti hőt mond.
Lélekben én is,csak sajnos egy idényben 2000-2500km amit tudok hajtani. Ennyit nem akarok több motorral megosztani. Pedig Fabesz 1.1ese nagyon bejött. Hála jehovának gyorsan elvitték. Csodálom,hogy blackiex 7kilósa még megvan. 550ért ajándék.

Jegyeztem!
Nahát, nem is tudtam hogy Gyálon ilyen sok Virago-s van.
Fog ez még alakulni.
1 motor 2 fő, de nincs kizárva, hogy a duplája. (Gyálról)
Válasz email ment.
Akkor nem szóltam. legfeljebb annyit,hogy örülök.
Tetszik az ötlet!

Megvalósításra javaslat?
Barcsi találkozóra jelentkezés:

Katana750 1 motor/.... Személy
Zsoccca 1 motor/2 Személy
XY..........2 Motro/ 1 Személy
stb
stb