582 ezer van az octáviámban....csak full synt olajjal jártam.....soha semmi adalékot nem kapott.
A Metabondnak a nagy hőterheléses helyeken káros a hatása...ezt egy teszten olvastam.
Egy viszont biztos....ezek az adalékok...jó esetben nem ártanak....ezt értelmezd úgy ,hogy inkább jó olaj....semmi adalék.
Csak egy szösszenet. van egy 2t robogóm amibe szintén szintetikus olajat használok.....az autóm és a nagyobbik motorom minden második teli tankjánál egy kis kupak 2t-t keverek a benzinhez...karbi membrán tűszelep..elektromos ac..és még sorolhatnám ,hogy minek tesz jót ez a kis + törődés.
A futott KM engem igazol.
Ha pedig gázos...már ezekhez is kapható külön olajozás ami gáz üzemben adagol felső kenés gyanánt!
Most a szomszédom adott ilyen ragasztópisztolyt meg hozzá gyertyaszerű rudat, nem tudom mi ennek a neve. Ettől kicsit félek,mert ha megszáraz és felkap valami kis darabot a hengerbe vagy a karbiba, na annak nem fogok örülni.
Szia
Barcsal kapcsolatban nézegettem a térképet.
Szerintem egyáltalán nem kerül, ha Gyált is érintjük.
Úgy tervezzük, hogy Gödöllőnél balra leérünk a 30-asról, és Pécel felé alulról meg kerüljük BP-t. Gyálon esetleg találkozhatnánk. Talán a víztoronynál.
S onnan már csapatba gurulhatnánk tovább.
Szerintem próbáld meg beragasztani az eredetit.
Nekem a szinkronizáló cső csatlakozónak a gumi dugója volt kirepedezve. S Robin62vel valami fekete gumis ragasztóval kentembe, s azóta is jó.
Nekem autó szerelők mondták, hogy megeszi a szelepeket, vagy a szelep szár szimeringet. De én ezt nem tapasztaltam. Szerintem az ólommentes üzemanyaggal működő motorokat nem bántja.
Annak idején a farmotoros Skodába meg, gyárilag 1000 km-enként fél liter olajat hozzá kellet önteni.
Nekem egy központi befecskendezéshez való full elektronikás Lovató gáz szettem van.
Igen általában gyengébb a gázzal a kocsi. De az elektronika vezéreltnél, ha laptopon keresztül úgy állítanám be, hogy egyen amennyi jól esik neki. Akkor menne mint a golyó. Csak akkor minek tettem bele, ha nem tudok spórolni. Ígyhát a végtelenségig vissza van fojtva a gáz adagolás. Sőt még a levegő menyisége is le van csökkentve. De még így is nehéz betartani a sebesség határokat. Kanyargós hegyi úton nem is sikerül.
Szia
Kipróbáltam ezt a dolgot a féktisztítóval, és ha alul megfújtam a lyuknál akkor felpörgött a motor. Szóval akkor szívócsonkot kell cserélnem.. Még jó hogy itt van előttem az új keeway-es ami pár mm-el rövidebb :(
A gázzal kapcsolatban pont az ellenkezőéről tudok. Hideg üzemben az LPG nem csapódik ki a hengerfalon, mert légnemű a benzinnel ellentétben. Ezért nem is hígítja a motorolajat. Akkor sem ha sok a rövid távú használat beindítás leállítás. Talán gyertyát kell sűrűbben cserélni,de én ezt sem tapasztaltam csak mondták mások. 6 évig használtam gázos Audi 80 ast. Kicsit lustább volt gázzal,de nem számottevően. Régi karbis első generációs Lovato rendszer volt.
Valahogy ez lehet a háttérben.
Barcson megmutatom a csapágy golyót. Forgatta egy gép, s közben próbálták Lefogni egy fém lappal. S közben egy műszer mutatta a nyomást.
Szárazon 3 egységnyi nyomáson beégett.
Hagyományos szintetikus olajjal 6 egységnél álltbe.
Majd Metabondos olajjal 18 egységnél is tovább forgott. De azért egy pici nyomot már hagyott rajta.
Azt azért nem gondolom, hogy örök életű lesz tőle a motor. De minden esetre meghosszabbítja az élet tartamát.
No meg a tapasztalatom is az hogy jobban könnyebben működik vele a motor, mint nélküle.
Az autómba is használom. Kb minden 2-3. olaj cserekor teszem bele. Már 148 000 Km nél járok. De 15 000 Km alat sem kell hozzá öntenem egy millilitert sem. Ja és ez a kocsi gázos. Ami állítólag rongálja a motort.
Mindezt úgy írom, hogy jómagam nem forgalmazom ez az olaj adalékot.
A járó motornál fújj a szívócsonkra féktisztítót. Ez egy nagyon illékony anyag, és ha ekkor felpörög a motor, akkor falsot is tud szívni. Ha nem változik a fordulat, akkor nincs lyuk.
Szétkaptam a motort (már egyre gyorsabban megy), hogy kicseréljem a szívócsonkot,stb. Persze szétszedés után derült ki, hogy amit a keewayben adtak az nem jó,mert kb. 2mm-el rövidebb mint a Yamahájé. Viszont amit észrevettem, hogy a gyári szívócsonk alján van egy nagyon pici, kb. gombostű fejnyi lyuk. Ez okozhatta, hogy falsot szívott, vagy itt csak kifelé megy a gáz és nem szól ebbe bele? A karbinak mindjárt nekiállok, kap mégegy tiszítást.
Ezt típusa válogatja. XY fajta motorra gyártott táskatartón úgy vanna kiképezve csavarfuratok, hogy pl. a teleszkóp felső szeméhez lehet csavarozni az egyik felét, a másikat meg pl. a hátsó lábtartóhoz vagy index alá. Azért linkeltem a képet, mert arról egyértelmű, hogy már meglevő csavarkötéshez készítik, alakítják a keretet.
A táskát a súlyán kívül a táska hátán/oldalán található csatok vagy kötöző bőrök tartják a helyén, melyekkel oda lehet fogatni pl. a táskatartó kerethez.
CSerélned kell a forgalmit. 6 rugó asszem.
Az oldaltáskákat egy bőr lebeny köti össze, ami általában 15-20 cm széles és az ülésen vagy az alatt van átvezetve/átdobva. http://static.blogo.it/motoblo...
Ismételten volna pár kérdésem, tudatlanságomért elnézést kérek.
Mi a folyamata annak, ha egy Virago eredeti színeit nem szeretném megtartani, hanem egyedi festéssel szeretnék mászkálni vele? És ez festésen kívül mennyi költséget idézne elő?
A másik kérdésem az lenne, hogy az oldaltáska hogy van felfogva?
A Metabondnak a nagy hőterheléses helyeken káros a hatása...ezt egy teszten olvastam.
Egy viszont biztos....ezek az adalékok...jó esetben nem ártanak....ezt értelmezd úgy ,hogy inkább jó olaj....semmi adalék.
Csak egy szösszenet. van egy 2t robogóm amibe szintén szintetikus olajat használok.....az autóm és a nagyobbik motorom minden második teli tankjánál egy kis kupak 2t-t keverek a benzinhez...karbi membrán tűszelep..elektromos ac..és még sorolhatnám ,hogy minek tesz jót ez a kis + törődés.
A futott KM engem igazol.
Ha pedig gázos...már ezekhez is kapható külön olajozás ami gáz üzemben adagol felső kenés gyanánt!
Bocsánat ,hogy bele vau!
Széles út!
Barcsal kapcsolatban nézegettem a térképet.
Szerintem egyáltalán nem kerül, ha Gyált is érintjük.
Úgy tervezzük, hogy Gödöllőnél balra leérünk a 30-asról, és Pécel felé alulról meg kerüljük BP-t. Gyálon esetleg találkozhatnánk. Talán a víztoronynál.
S onnan már csapatba gurulhatnánk tovább.
De szerintem, valami gumiánpaszta szerűség.
Nekem a szinkronizáló cső csatlakozónak a gumi dugója volt kirepedezve. S Robin62vel valami fekete gumis ragasztóval kentembe, s azóta is jó.
Annak idején a farmotoros Skodába meg, gyárilag 1000 km-enként fél liter olajat hozzá kellet önteni.
Nekem egy központi befecskendezéshez való full elektronikás Lovató gáz szettem van.
Igen általában gyengébb a gázzal a kocsi. De az elektronika vezéreltnél, ha laptopon keresztül úgy állítanám be, hogy egyen amennyi jól esik neki. Akkor menne mint a golyó. Csak akkor minek tettem bele, ha nem tudok spórolni. Ígyhát a végtelenségig vissza van fojtva a gáz adagolás. Sőt még a levegő menyisége is le van csökkentve. De még így is nehéz betartani a sebesség határokat. Kanyargós hegyi úton nem is sikerül.
Kipróbáltam ezt a dolgot a féktisztítóval, és ha alul megfújtam a lyuknál akkor felpörgött a motor. Szóval akkor szívócsonkot kell cserélnem.. Még jó hogy itt van előttem az új keeway-es ami pár mm-el rövidebb :(
Azt mondja, hogy mindenképpen felnéz ide, és megnézi. De mivel most műszakizik a mocija, már beszerezte.
Nekem bejött. Másnak a gépe meg nem igazán érdekel.
Barcson megmutatom a csapágy golyót. Forgatta egy gép, s közben próbálták Lefogni egy fém lappal. S közben egy műszer mutatta a nyomást.
Szárazon 3 egységnyi nyomáson beégett.
Hagyományos szintetikus olajjal 6 egységnél álltbe.
Majd Metabondos olajjal 18 egységnél is tovább forgott. De azért egy pici nyomot már hagyott rajta.
Azt azért nem gondolom, hogy örök életű lesz tőle a motor. De minden esetre meghosszabbítja az élet tartamát.
No meg a tapasztalatom is az hogy jobban könnyebben működik vele a motor, mint nélküle.
Az autómba is használom. Kb minden 2-3. olaj cserekor teszem bele. Már 148 000 Km nél járok. De 15 000 Km alat sem kell hozzá öntenem egy millilitert sem. Ja és ez a kocsi gázos. Ami állítólag rongálja a motort.
Mindezt úgy írom, hogy jómagam nem forgalmazom ez az olaj adalékot.
Szétkaptam a motort (már egyre gyorsabban megy), hogy kicseréljem a szívócsonkot,stb. Persze szétszedés után derült ki, hogy amit a keewayben adtak az nem jó,mert kb. 2mm-el rövidebb mint a Yamahájé. Viszont amit észrevettem, hogy a gyári szívócsonk alján van egy nagyon pici, kb. gombostű fejnyi lyuk. Ez okozhatta, hogy falsot szívott, vagy itt csak kifelé megy a gáz és nem szól ebbe bele? A karbinak mindjárt nekiállok, kap mégegy tiszítást.
11:00 órakor megtörtént az utalás, kérlek majd jelezz, ha megérkezett!
Lásd:
http://www.youtube.com/watch?v...
Az én XV700-asomon speciel ETZ 250-ről származó Krauser csomagtartó rendszer van, némileg faragva.
Ha nem a te pályád a házibarkács, inkább vidd szakemberhez.
Asszem értem, majd pár év múlva kiderül, mennyire. Ismételten köszönöm a segítséget!
A táskát a súlyán kívül a táska hátán/oldalán található csatok vagy kötöző bőrök tartják a helyén, melyekkel oda lehet fogatni pl. a táskatartó kerethez.
Amennyiben az ülésen van átdobva, a táska súlya tartja a helyén, jól gondolom?
A vas hogyan, hova van felfogva?
Az oldaltáskákat egy bőr lebeny köti össze, ami általában 15-20 cm széles és az ülésen vagy az alatt van átvezetve/átdobva.
http://static.blogo.it/motoblo...
A táskákat a küllök közé történő belógástól egy táskatartó vas védi. Valahogy így:
http://cdn-he.polo-motorrad.de...
Ismételten volna pár kérdésem, tudatlanságomért elnézést kérek.
Mi a folyamata annak, ha egy Virago eredeti színeit nem szeretném megtartani, hanem egyedi festéssel szeretnék mászkálni vele? És ez festésen kívül mennyi költséget idézne elő?
A másik kérdésem az lenne, hogy az oldaltáska hogy van felfogva?